دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

چه کسانی در لیست مدیران دو تابعیتی هستند؟

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 585602
برخی مدیران دولتی در لیست 2 تابعیتی ها هستند و حتی خانواده برخی از آنها اصلا در ایران نبوده و در خارج زندگی می کنند.
چه کسانی در لیست مدیران دو تابعیتی هستند؟
به گزارش جهان نيوز؛ بعد از یک سال تحقیق و تفحص مجلس از وضعیت افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و مسئولان، سرانجام این گزارش هفته گذشته تحویل هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شد.

گزارش مذکور روز یکشنبه در جلسه کمیسیون قرائت شد و در این گزارش یک لیست 100 نفره از مدیران و مقامات دولت و غیر دولتی ذکر شده که یا دارای تابعیت مضاعف هستند و یا دارای گرین کارت.

بر اساس شنیده های خبرنگار افکار نیوز از راهروهای مجلس شورای اسلامی در این لیست نام برخی از مدیران دولت دولت فعلی مشاهده می شود.

قرار است این لیست برای رسیدگی در اختیار قوه قضائیه و دیگر مراجع کشور قرار گیرد.

در همین زمینه یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فعلا بنا نداریم تا این لیست را منتشر کنیم.

این نماینده با اشاره به تعداد 100 نفر دکر شده در این لیست، افزود: قطعا مقامات و مدیران 2 تابعیتی و دارای گرین کارت بیشتر از این تعداد هستند چرا که در استعلام بعمل آمده هیئت تحقیق و تفحص از وزارتخانه ها و ادارات مختلف، برخی وزارتخانه ها همچون وزارت نفت پاسخی به استعلام مجلس نداده است.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان مجلس در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بر اساس تحقیق و تفحص به عمل آمده مجلس مشخص شد که خانواده برخی از این مدیران 2 تابعیتی اصلا در ایران نیستند و در خارج از کشور زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مقامات خانواده های آنها هم دارای تابعیت بیگانه هستند و محل زندگی آنها خارج از کشور است.

این نماینده مجلس تصریح کرد:  لیست بلند بالایی از مقامات 2 تابعیتی تهیه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
درصورت صحت این خبرکه نمیتوان شکی داشت یک سوال پیش میاید و انهم منهای تمامی اقایان پنهان کارو سکرت دوست دردولت و دستگاهای زیربط وتا جائی که درذهن و خاطر دارم همه و همه سعی کردند دراینمورد خاص یعنی افراد دوتابعیتی دربدنه ی دولت و درجان کلام مُهره های اساسی و کلیدی اگر اشکارا به کتمان و حاشا کردن نپرداختند ولی جناب اقای ملبس به لباس روحانی یعنی وزیراطلاعات با صدائی رسا و غرا فریاد براوردند که من اعلام میکنم وطبق پیگیرهای مستمر و دقیق هیچ فرد دوتابعیتی درارکان دولت و دستگاهای زیربط وجود ندارد و به هممیهنانان کشور این خاطرجمعی را میدهم حال باید دید که این جناب وزیراطلاعات جمهوری اسلامی وانقلابی ایران اسلامی درکجای این کشور تشریف دارند و اصولا و اساسآ درسناریو و این پیِس نقششان چیست و با کمی جسارت باید پرسید حاج اقا میشود بگوئید چه کاره حسنی برادر؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینهمه داستانسازی شد برای نجومی بگیران و بگیر و ببند چی شد؟؟؟ و رفت قوه قضائیه بکجا انجامید ؟؟ اینهم مثل همان و بدتر اینکه خواهد شد طنابکشی بین قوا ؟؟ روزگار خوشی نداریم بااین داستانها ؟؟ دیگر خوشمان تنیاید از روایات ؟؟ چون ته اش مثل رمانی است که ناشر لامصب صفحه های اخرش را یادش رفته بچسباند و مانده ایم که چه شد و چه خواهد شد !!حالا این بکش و آن بکش و مثل جناب محمود که دست در جیب میکرد که اسامی در این جیب هست و تکان میداد و حالا چه کسانی را میخواست بترساند خدا عالم است !!
Canada
بسيار كار خوبى ميكنند. نسبت به خانواده هاشون هم تعهد دارند و مسئول هستند