يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱۱

بازیگری که به جم رفته بود به ایران بازگشت +عکس

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 585328
رابعه اسکویی با انتشار عکسی از خود در حرم حضرت معصومه (س) صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.
بازیگری که به جم رفته بود به ایران بازگشت +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ رابعه اسکویی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون که از ایران مهاجرت کرده بود تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد با انتشارعکسی از خود در حرم حضرت معصومه (س) ، از بازگشتش به ایران خبر داد و با متنی  سرشار از احساس عنوان کرد:
 
"دلم زیارت خواست، چشمی سبک کنم به چار قطره اشک پای ضریح، عطر گلاب، وقت اذان، حضرت عشق من اینجام  برگشتم  ایرانم همینجا  تهران هوایم را دارند".
 
اسکویی نوشت:
من بر گشتم... ایرانم... اومدم... اینجام، همینجا... یه وقتایی یه چیزایی هست که گفتنش محاله، نه که نخوای بگی، نه.. می‌خوای... حتی واژه هم براش داری... ولی نمی‌شه، به زبون میاد، ولی به گوش هیچ کس نمیاد... دلتنگی، خونه، دوست، فامیل، رفیق، صدا، هوا، خاک... خاک... خاک... وطن...!
 
من اینجام، تهرانم... برگشتم به عشق این خاک، به عشق مردم... رفتم به خیال هوای تازه و روزای بهتر، رفتم که نباشم... که زندگی کنم... دیدم، اما نمی‌شه... هرجا میرم باز اینجام، دلم، جونم، نفس.. نفس... نفسم اینجا بود... بی تاب بر گشتن، بی قراره بودن. بودن با مردمم... دلم زیارت خواست، چشمی سبک کنم به چار قطره اشک پای ضریح، عطر گلاب، وقت اذان، حضرت عشق... من اینجام... برگشتم... ایرانم...
 
همینجا.. تهران... هوامو دارن، پام رو زمینه، دوستم دارن این مردمی که عشق و روح و نفس و دلیل برگشتنم به خونه ن.... یقین کردم و برگشتم... اینجام... پام رو زمینه، خونه م. همینجاست، هوامو دارن... خدایا به خاطر راهی که پیش پام گذاشتی تا برگردم، آدمایی که منو درک کنن، کمک کنن اینجا باشم ازت سپاسگزارم... الهی قربونت برم... خداوند بخشنده‌ی مهربان... شیشه را در بغل سنگ سپردم به خودت... دستم به دعا و چشمم پره اشک... خدایا دوستت دارم... سلام ایران من. سلام مردم من... سلام زندگی... سلام. سلام... سلام..
 
یادآور می‌شود این بازیگر 51 ساله چندی پیش با هدف بازی در سریال‌های شبکه ماهواره‌ای جم راهی کشور ترکیه شد اما به دلایل مختلف نتوانست موفقیتی در این زمینه کسب کند و در نهایت به ایران بازگشت.
 
منبع: خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رفته کیفش را کرده خستگی اش را آورده برای ما که چی؟
111
Iran, Islamic Republic of
همچین میگه به عشق خاک به عشق مردم برگشتم که انگار رفته خارج تخصص گرفته وبا وجود اینکه بهترین امکانات و بالا ترین حقوق و مزایا در اختیارش گذاشتن ولی همه را رها کرده و به عشق مردم برگشته . به صورت این بازیگران نان به نرخ روز خور که هیچ عرق ملی ندارن باید خاک پاشید .
آدمیزاد
Colombia
بازگشت سرمایه های انسانی !!(تاریخگذشته )
رجائی
Iran, Islamic Republic of
هر عزیزی که به خانه خودش برگردد ما خوشحال میشویم.
پير پيمانه کش من که روانش خوش باد
گفت پرهيز کن از صحبت پيمان شکنان
دامن دوست به دست آر و ز دشمن بگسل
مرد يزدان شو و فارغ گذر از اهرمنان
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت
گوگوش
Iran, Islamic Republic of
علاقمندان فیلم و هنرپیشه بدانند که گوگوش به حج رفت و بی انصافی است اطاع رسانی درستی نشد . و این بازیگر از جم همراه آن جمعش چه خوب بود به دیدار گوگوش می رفت !!
راستی به سیما کی دعوت می شود تا از تجربیات جم برای دختران ماها نطق کنند !
و امیدوارم اولین سوال مجری همین رویه باشد : عاشق شدی !!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ ترسیده باخودش گفته چیکار کنم ملت سنگبارونم نکنن ...بهتر برم زیارت....
زیارت بخوره توی سرت...شاه و زنش هم رفته بودن مشهد.خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم اگر اشتباه کرده اید صریحا به اشتباه خود اعتراف کنید و معذرت خواهی نمایید. گفتن این کلمات و این جملات کافی نیست. خیلی خوب است که به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شده اید و ان شا الله دارید بیان می کنید که الگوی من از این به بعد ایشانند و مجددا بدامن اسلام ناب برگشته ام ولی بزرگی در این است وقتی اشتباه می کنید بدان اعتراف و عذر خواهی کنید. آینده صداقت شما را نشان خواهد داد امیدوارم نشانه های این صداقت را زیاد بشنویم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه در خصوص چنین اذنابی هرچه قلم فرسایی شود بزرگتر می شوند . چاره این است که از فکر مردم ودیدگاه مردم چنین منحرفانی پاک شوند . چون امتحان خودرا علنی داده و رفوزه هم شده اند.
Iran, Islamic Republic of
اگریه روزی هم دیدیدجمیله برگشته ایران تعجب نکنید
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
ایران برای همه ایرانیان با هر طرز فکر و اندیشه است تنها حکومت های دیکتاتوری انسانهارا درجه 1 و 2 ..تقسیم میکنند و تبعیض نزادی عقیدتی و فکری انجام میدهند.....بامید برکشت همه هموطنان