دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
جلالی:

استراتژی ترامپ بی‌خاصیت کردن برجام است

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 585226
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: می‌دانیم که استراتژی ترامپ چیست. وی می‌خواهد عملا برجام را بی خاصیت کند و ایران را تحت فشار قرار دهد.
استراتژی ترامپ بی‌خاصیت کردن برجام است
به گزارش جهان نيوز، کاظم جلالی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به همزمانی تمدید تعلیق تحریم‌ها و  قرار دادن نام ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی در لیست تحریم‌ها اظهار داشت: می‌دانیم که استراتژی ترامپ چیست. وی می‌خواهد عملا برجام را بی خاصیت کند و آن قدر ایران را تحت فشار قرار دهد که کشورمان به برجام نه بگوید تا آن زمان این موضوع را بهانه‌ای برای عدم پایبندی ایران به معاهدات خود کند.

وی افزود: این سناریو، سناریوی ترامپی است و ما به عنوان جمهوری اسلامی در ذیل این سناریو قرار نخواهیم گرفت.

جلالی در واکنش به تحریم برخی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی در لیست تحریم‌ها بیان داشت: ما این اتفاق را محکوم می‌کنیم و غلط می‌دانیم، البته برای افرادی که از سوی آمریکا تحریم شده اند مدال افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا این افراد موثر بوده اند که آمریکایی‌ها نسبت به آن‌ها خصومت و دشمنی دارند، اما در هر صورت ما این رفتار‌ها را محکوم می‌کنیم و در ذیل فشار آمریکایی‌ها تعریف می‌کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *