يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فروش اینترنتی مستند «ارثیه پدری» آغاز شد

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 583049
همزمان با سالگرد فرار شاه از ایران، فروش اینترنتی مستند «ارثیه پدری»، روایتی از زندگی محمدرضا پهلوی، در سایت سینمامارکت آغاز شد.
فروش اینترنتی مستند «ارثیه پدری» آغاز شد
به گزارش جهان نيوز، مستند «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی نقویان و محصول مشترک مرکز فیلم و نمایش بسیج و مرکز مستند سوره است که فروش اینترنتی‌اش در سینما مارکت آغاز شده است.
این مستند آرشیوی که به زندگی و فرجام محمدرضا پهلوی می‌پردازد از تصاویر آرشیوی دیده نشده و کمتر دیده شده بهره گرفته و پخش اول آن در جشنواره «سینما حقیقت» انجام شد.

مهدی نقویان درباره داستان این مستند می‌گوید: داستان این مستند، روایتی از محمدرضا پهلوی در گذر زمان است که در 15 سکانس روایت می‌شود. در حقیقت، از زمانی که او در ایران به قدرت می‌رسد تا هنگامی که در مصر می‌میرد را به تصویر کشیدیم. سیر روایت داستان در این فیلم، به‌صورت خطی است و هم‌پا با گذر زمان، کل وقایع را می‌بینیم.

علاقه‌مندان برای دریافت اینترنتی این مستند می‌توانند از طریق سایت سینمامارکت به آدرس http://cinemamarket.ir  اقدام به خرید آن کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *