پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

واکنش بروجردی به احتمال خروج آمریکا از برجام

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 582073
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به احتمال خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد.​
واکنش بروجردی به احتمال خروج آمریکا از برجام
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار  اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر عدم تمدید لغو تحریم‌های هسته‌ای ایران، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا 4 ماه پیش نیز اعلام کرد  که لغو تحریم‌های هسته‌ای ایران را تمدید نخواهد کرد.

وی ادامه داد: هیئت نظارت بر برجام که در شورای عالی امنیت‌ملی تشکیل شده بالاترین مرجع برای تصمیم‌گیری درباره عدم تمدید احتمالی تحریم‌های هسته‌ای ایران  از سوی دونالد ترامپ است.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه ایران سناریوهای مختلفی در برابر خروج احتمالی آمریکا از برجام دارد، افزود: باید منتظر ماند تا دید در 4 ماه آینده ترامپ چه تصمیمی درباره خروج از برجام اتخاذ می‌کند که ایران نیز بر مبنای همان تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا سناریوهای خود را اجرایی می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.... باید منتظر ماند تا دید در 4 ماه آینده ترامپ چه تصمیمی درباره خروج از برجام اتخاذ می‌کند که ایران نیز بر مبنای همان تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا سناریوهای خود را اجرایی می‌کند...!!!!!

این یعنی اوج دیپلماسی ذلت !
سالها اقتصاد و زندگی ایرانیان به چند ماه آینده گره خورده ، آینده ای که هیچگاه نمی آید و این همان استراتژی مد نظر شیطان است
از سال ۹۲ به بعد متافسانه این انفعال حقیرانه تر شده
Iran, Islamic Republic of
شرمنده ام که باید بگویم تمام افرادی که در جریان برجام هستند همه زندگی مردم را با آن گره زده اند حتی از دستشوئی عمومی سطح شهر بخواهی استفاده کنی واز افزایش مبلغ توضیح بخواهی با برجام ، تحریم و.... پاسخ میدهد من نمیدانم چرا ایران بطور کلی ازآژانس حارج نمیشود و برای همیشه به این مسئله خاتمه نمیدهد.