شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

توکلی: اظهارنظر دیشب ترامپ از روی ناتوانی بود

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 581530
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورمان توان دفاعی‌ و موشکی‌اش را تقویت می‌کند و از کسی اجازه نمی‌گیرد.
توکلی: اظهارنظر دیشب ترامپ از روی ناتوانی بود
به گزارش جهان نيوز،‌ احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم ترامپ در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و قراردادن شروط چهارگانه برای امضای برجام از سوی کنگره، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون بارها تهدید به خروج از توافق هسته ای کرده است و اظهارات شب گذشته او هم برای‌مان جای تعجب نداشت.

وی ادامه داد: ایران یک بار مذاکره انجام داد و به تمامی تعهداتش عمل کرد و پایبند بوده است. بارها هم سازمان‌های بین‌المللی و طرف‌های دیگر مذاکره پابیندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ترامپ می‌خواهد نظر خود را به ایران تحمیل کند اما ایران زیر بار زور و تحمیل  نمی‌رود.

توکلی تاکید کرد: صحبت‌های دیشب ترامپ از روی ناتوانی‌اش بود. هیچ کشوری از جمله آمریکا حق دخالت در امور داخلی  و جنبه‌های دفاعی ایران را ندارد.

وی اضافه کرد: ایران توان دفاعی‌ و موشکی‌اش را تقویت می‌کند، در این زمینه با احدی چک و چانه نخواهد زد و  برای دفاع از خودش از کسی اجازه نمی‌گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *