جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۳

مصاحبه نماينده مجلس با من و تو!

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 578204
به گزارش جهان نيوز؛ يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، در يك گاف امنيتي و رسانه‌اي در مورد تجمعات اخیر در برخی شهرها با شبكه سلطنت طلب من و تو مصاحبه كرده است. اردشير نوريان در ابتداي اين مصاحبه اصلاً نمي‌داند و نپرسيده كه خبرنگار از كجا تماس مي‌گيرد! حتي وقتي مجري من و تو راهپيمايي 9 دي را حكومتي مي‌نامد، او واكنشي نشان نمي‌دهد و گويا متوجه موضوع نمي‌شود. در پايان مصاحبه او تازه مي‌پرسد كه از كجا تماس مي‌گيرد و وقتي نام «من و تو» را مي‌شنود، به نظر مي‌رسد جا مي‌خورد! و بعد توضيح مي‌دهد كه ما براي گفتن حقايق ابايي نداريم و ... در پايان نيز مجري كه به هدف خود رسيده، از اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس مي‌پرسد كه آيا شما فكر مي‌كنيد كه من مأموريت خاصي دارم كه خدمت شما تماس گرفته‌ام و او به طور تأمل برانگيزي پاسخ مي‌دهد كه «من چنين قضاوتي در مورد سؤال جنابعالي ندارم، نه. »
‌ نكته ‌ اينجاست از كسي كه عضو كميسيون امنيت ملي است، تيزبيني و هوشياري بيشتري توقع است و با رسانه‌هايي كه مأموريت ويژه براي تشديد ناآرامي‌ها در ايران دارند، مصاحبه نكند. 
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ما که چنین نمایندگانی در مجلس شورا ی اسلامی اسلامی داریم
بختیاروند
حتمن هم اصلاح طلب هست
Iran, Islamic Republic of
بزارید مصاحبه کنند مثلا من و تو معاند میخواهد چه غلطی بکند؟البته تیز هوشی نماینده مهم است و در مصاحبه همچون فتح الله حسینی نماینده دوره قبل که آنچنان پاسخ کوبنده ای به مجری من و تو داد که قالب تهی کرد.