يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

در جلسه شورای گفت‌وگوی سیاسی چه گذشت؟

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 578177
دبیران کل سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در جلسه شورای گفت‌وگوی سیاسی که در وزارت کشور برگزار شد بر حل و رفع دل‌نگرانی‌های اقتصادی مردم تأکید کردند.
در جلسه شورای گفت‌وگوی سیاسی چه گذشت؟
به گزارش جهان نيوز؛ قدرتعلی حشمتیان نایب‌رئیس اول خانه احزاب ایران درباره جلسه دبیران کل احزاب اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین و اعتدال‌گرایان در وزارت کشور اظهار داشت:‌ جریان شورای گفت‌وگوی سیاسی سه جریان کشور به دعوت آقای جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور طی دو روز متوالی برای بررسی ناآرامی‌های برخی از شهرستان‌های کشور و مطالبات به‌حق مردم تشکیل شد.
 
وی افزود: در این جلسه از جریان اصولگرایان؛ آقایان محمدرضا باهنر،  محمدنبی حبیبی، روح‌الامینی، کنعانی‌مقدم و خجسته‌پور، از جریان اصلاح‌طلب؛ آقایان کرباسچی، صادق خرازی، علی شکوری‌راد، احمد حکیمی‌پور، محمود صادقی، میرزایی نیکو، حسین کمالی، الیاس حضرتی و محمدجواد حق‌شناس و از جریان مستقلین و اعتدال‌گرایان؛ آقایان قدرتعلی حشمتیان، سیدمحمد میرمحمدی، مرتضوی کیاسری، محمد تبرایی، و حسن بیادی حضور داشتند.

حشمتیان تصریح کرد:‌ در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وقایع کشور توسط آقای جبارزاده معاون سیاسی و همچنین آقای سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور، دبیران کل احزاب نیز گزارشی از وضعیت موجود و مطرح کردن خواسته‌های به‌حق مردم ازجمله بیکاری، گرانی، فساد موجود در سیستم اداری و برخی بی‌عدالتی‌ها ارائه کردند.

نایب‌رئیس اول خانه احزاب تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد که از طریق وزارت کشور مشکلات مردم به‌ویژه در لایحه بودجه سال 97 یارانه نقدی مردم، رفع بیکاری و مشکلات جوانان به رئیس‌جمهور منعکس شود و جلسات آتی با عنوان شورای گفت‌وگوی سیاسی به‌صورت مستقل ادامه یابد و نشست آتی شورای گفت‌وگوی سیاسی با حضور وزیر کشور و در جلسات دیگر نیز با حضور رئیس‌جمهور خواهد بود و ما در این جلسات مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: دبیران کل حاضر در جلسه ضمن دعوت مردم به آرامش و پیگیری مطالبات به‌حق آن‌ها از طریق گفت‌وگو از مردم خواسته شد که اجازه ندهند مطالبات آن‌ها توسط عده‌ای تحریک و رسانه‌های معاند و کشورهای خارجی در امور کشورمان دخالت داشته باشند زیرا در حال حاضر ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه بوده و مردم عزیزمان ایران باید از آرامش و آسایش بهتری برخوردار باشند و دل‌نگرانی‌های اقتصادی آن‌ها نیز برطرف شود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Romania
این فیلم ها چیه..همه ی اعتدالگرایان به اسامی مختلف جمع شده اند برای منحرف کردن خواسته های مردم به اسم اتحاد احزاب