يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳
۱۵

دزدان مسلح سوپرمارکت ها اعدام شدند +عکس

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 577278
چهار سارق مسلح که در مدت 10 روز 24 بار از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های تهران، پاکدشت و ورامین دزدی کرده بودند، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند
به گزارش جهان نيوز، رسیدگی به این پرونده از 23 آذر سال گذشته و در پی سرقت‌های مسلحانه سریالی از سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها در تهران و چند شهرستان اطراف آن در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت.تحقیقات نشان می‌داد در همه این سرقت‌ها، سه مرد نقابدار درحالی که کلت کمری و سلاح سرد به دست داشتند وارد سوپرمارکت‌ها و مغازه‌ها در منطقه افسریه شده و با تهدید فروشندگان، صندوق مغازه‌ها را غارت می‌کردند.در حالی که در مدت 10 روز 18 سرقت در تهران و 6 دزدی مشابه از سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های پاکدشت و ورامین گزارش شده بود کارآگاهان دریافتند این سرقت‌ها توسط یک باند انجام می‌شود.


همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سوپرمارکت‌ها و رستوران‌هایی مورد حمله این دزدان قرار گرفته بود که در ساعت پایانی شب باز بودند. از آنجا که مردان نقابدار خشن تنها در یک شب و از ساعت 23 تا یک بامداد 9 مغازه را مورد سرقت مسلحانه قرار داده بودند کارآگاهان توانستند با بررسی دوربین‌های مداربسته سرنخ خوبی به دست آورند و مشخص شد سارقان پس از فرار سوار بر سمند سفیدرنگی با پلاک سرقتی شده‌اند. در ادامه تحقیقات و با ردیابی‌های ویژه اطلاعاتی هویت اعضای باند شناسایی شد و پلیس دریافت دو نفر از آنها که 27 و 33 ساله بودند به اتهام شرب خمر و رانندگی هنگام مستی توسط مأموران یکی از کلانتری‌های پایتخت بازداشت شده‌اند. با مشخص شدن هویت متهمان دستگیر شده مخفیگاه سه نفر دیگر آنها در حوالی ورامین شناسایی شد و در عملیاتی ویژه همگی دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند دو کلت کمری، 18 فشنگ، 2 شوکر و شماری اسپری اشک آور کشف شد.

متهمان که همگی معتاد بودند مدعی شدند که به‌صورت گردشی برای هر سرقت وارد عمل می‌شدند و در هر دزدی 500 هزار تا یک میلیون تومان به دست آورده و آن را صرف خرید مواد کرده‌اند.با اعتراف متهمان به سرقت‌های مسلحانه و بازسازی صحنه، کیفرخواست علیه 4 نفر از 5 سارق دستگیر شده به‌عنوان محارب صادر شد. بدین ترتیب متهمان در دادگاه عمومی و انقلاب پایتخت پای میز محاکمه ایستادند وقضات حکم اعدام آنها را صادر کردند. این حکم در زندان رجایی شهر به اجرا رسید.

منبع: روزنامه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
کار خوبی کردید که این افراد رو اعدام کردید ولی آیا دزدان هزاران میلیاردی که اعتماد مردم رو به نظام از بین برده اند، جرمشان کمتر از این افراد است؟ چرا اونها رو اعدام نمی کنید؟؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آخه اونها ژنشون خوبه و پشتشون هم خیلی گرمه !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به زمین گرم بخورند بلند نشوند این نجومی های برادر!......انشالله .
Iran, Islamic Republic of
مثبت و هزاران مثبت
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه در برخورد با مجرمین تبعیض قائل نمی شود!؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر با دزدان صاحب منصب هم برخورد شود این مملکت درست میشود نه اینکه با افتابه دزد برخورد گردد
Iran, Islamic Republic of
به خاطر سه میایون چهار جوان را هستی ساقط می کنید که قطعا بخاطر بیکاری است اما برادر مسولین با دزدی های هزار میلیاردی راست راست می چرخند این عدالته
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اعدام نمیکنن غر میزنید. اعدام میکنن غر میزنید. با خودتون چندچند هستید.
البته موافق اون بخش از حرفاتونم که اختلاسگران میلیاردی هم باید عاقبتشون بدتر ازین ۴ نفر باشه.
Iran, Islamic Republic of
این سه چارتا جوون غلط کردن به خودشون اجازه میدن با اسلحه، جوونایی که برخلافشوت اهل کار و کاسبی هستن رو تهدید و سرمایه زندگیشون رو ببرن. شما از کیسه خلیفه میبخشی؟! سرمایه مردم رو به زور اسلحه و تهدید و وحشت بگیرن و ببرن؟! گرسنه بودن، گدایی میکردن. اصلا کنار خیابون میخوابیدن تا از گرسنگی بمیرن. اینا، بی عاطفه و بی انصافن که میخوان دسترنج زحمت کشی مردم رو به زور اسلحه بگیرن. اعدام میشن تا درس عبرتی بشه برای اراذل دیگه. ببخشید جوانان آرزومند اسم جدیدشونه!
Iran, Islamic Republic of
دزدی کار زشت و ناپسندی است .
دزدی که از گرسنگی باشد اعدام دارد ولی دزدی برای مال اندوزی و حرص و طمع اعدام که ندارد بلکه نازش را هم می کشیم . عدالت یعنی همین .
حسین
Netherlands
در این لحظه چهار نظر دقیق و روشن و نه حتی یک منفی.
همه را برای همیشه نمی شود فریب داد.
یا حق و یا حق و یا حق
Italy
باز خوبه مثل سایت های خبری اصلاح طلب مثل انتصاب(بخوان انتخاب) کلا کامنت ها رو نبسته و نظر مخالف هم توش هست
Iran, Islamic Republic of
البته محال میدانم امثال مهدی جهانگیری و مهدی هاشمی و.../...اعدام شوند.
رر
Iran, Islamic Republic of
چرا اينهارو اعدام كردند مگر مرتكب قتل شدهاند وقتي يكي ١٠٠٠ ميليارد مي دزدد چيزي براي اين جوانان باقي نمي ماند چرا بايد اين جوانانرا در روز ٩ دي قرباني ديگران كرد خون اينها باعث و باني ناجوانمردانه اين قتلها را زمين گير خواهد كرد انشالله.
Iran, Islamic Republic of
دزدان سوپرمارکت اعدام میشن ولی قاتل ستایش درارزوی اکوموسیقی وازادی ودزدان بیت المال دراستراحت