شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۵
۱۳۴
رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/ امام فرمودند ملاک، حال فعلی افراد است/ بی‌هوا این قوه و آن قوه را محکوم کنیم، هنری نیست/ ۹دی دفاع از ارزش‌ها و دین بود

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 576744
در آستانه هشتمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، هزاران نفر از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/ امام فرمودند ملاک، حال فعلی افراد است/ بی‌هوا این قوه و آن قوه را محکوم کنیم، هنری نیست/ ۹دی دفاع از ارزش‌ها و دین بود
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور، با اشاره به تلاش بی‌وقفه امریکا برای شبهه‌پراکنی و گرفتن «امید و اعتماد به نفس ملت»، از همراهی خواسته یا ناخواسته برخی افراد با اهداف دشمن به شدت انتقاد کردند و با یادآوری تحلیلها و تبلیغات پوچ چهل ساله دشمن درباره شکست یا تضعیف جمهوری اسلامی تأکید کردند: به فضل الهی و با اتکا به هوشیاری و ایستادگی مردم، همچون گذشته بینی دشمنان را به خاک می مالیم و با تلاش مضاعف مسئولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، راه پیشرفت و سرافرازی را با اقتدار ادامه خواهیم داد.

رهبر انقلاب اسلامی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام و گرامیداشت سالگرد حماسه مردمی نهم دی سال ۱۳۸۸، از «تبلیغ» به عنوان مهمترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یاد کردند و با اشاره به ریشه قرآنی تبلیغ گفتند: در اسلام تبلیغ به معنای «رساندن صادقانه، صمیمانه، مسئولانه و امانت‌دارانه یک پیام به افکار عمومی بمنظور تفاهم با مردم» است تا آنان با احساس مسئولیت به سمت یک هدف والا سوق داده شوند و حرکت کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: تبلیغ در اسلام کاملاً در جهت مخالف با پروپاگاندای غربی‌ها است که با هدف رسیدن به پول و قدرت انجام می شود و در آن فریب افکار عمومی، دروغگویی و بازیگری نیز جایز است.
ایشان، دادن امید و اعتماد به نفس به مردم و تبیین فرصت ها و تهدیدها و شناساندن دوست و دشمن را از الزامات تبلیغ در اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: امروز مهمترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفسِ ملت ایران است.

رهبر انقلاب اسلامی، تبلیغ را همانند عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی یک میدان جنگ توصیف کردند و گفتند: برخی از اینکه گفته شود جنگ تبلیغاتی یا جنگ اقتصادی و فرهنگی، خوششان نمی آید و می گویند باید از صلح صحبت کرد، در حالی‌که جنگ دشمن با ملت ایران، در عرصه های مختلف یک واقعیت است و اگر ما از این واقعیت غافل باشیم، طرف مقابل هوشیار و مراقب است و طراحی خود را به پیش می برد.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته امروز جنگ، جنگ نظامی نیست زیرا آنها جنگ نظامی نمی کنند و غلط هم می کنند اگر بخواهند جنگ نظامی کنند.

ایشان جنگ نرم دشمن را خطرناک‌تر از جنگ نظامی خواندند و در بیان علت اصلی دشمنی با نظام اسلامی افزودند: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته، ساختار و فرمول غلط قدرت حاکم بر دنیا را تغییر و نشان داده است که یک ملت می تواند نه سلطه‌گر باشد و نه سلطه‌پذیر، نه زور بگوید و نه زیر بار هیچ زورگویی برود.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری انواع توطئه ها و فشارها اعم از جنگ و تحریم، تهدید و تهمت، نفوذ و ایجاد اختلاف داخلی برای مقابله با ملت ایران گفتند: ملت ایران چهل سال مقتدرانه ایستادگی کرده و توانسته است بر همه این توطئه ها فائق آید و از هفت‌خوانی عبور کند که دیگر ملت‌ها از یک‌خوان آن نیز نتوانستند عبور کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سرنوشت بیداری اسلامی در برخی کشورهای عربی و شمال افریقا که منجر به فتنه و جنگ داخلی و اختلافات مذهبی و قومی شد، خاطرنشان کردند: ملت ایران از همه این مراحل با سربلندی و اقتدار عبور کرد و مقایسه میان جمهوری اسلامی و سرنوشت بیداری اسلامی در برخی کشورها، مقایسه ای عبرت آموز است.

ایشان با تأکید بر استمرار دشمنی ها با ملت ایران، گفتند: مهم این است که در هر دوره ای طراحی و نقشه دشمن در عرصه های مختلف را بفهمیم و براساس آن، پیشگیری، دفاع خوب یا حمله پیش دستانه انجام دهیم.

رهبر انقلاب اسلامی، مهمترین طراحی جبهه مقابل در مقطع فعلی را ناامید کردن مردم به آینده و گرفتن اعتماد به نفس آنان از طریق بزرگنمایی مشکلات و ضعف ها و کاستی ها دانستند و افزودند: امروز در فضای مجازی، هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران است و اگر گفته می شود باید مراقب فضای مجازی بود از این جهت است که دشمن نتواند از این فضا برای هدف قرار دادن هویت و موجودیت ملت و نظام اسلامی استفاده کند.

حضرت آیت الله خامنه ای، «انتشار آمارهای بی پایه، ادعاهای دروغ، تخریب چهره های مورد قبول مردم و انکار موفقیت های انقلاب اسلامی» را بخشهایی از اقدامات در فضای مجازی برای بدبین کردن مردم بویژه جوانان و نوجوانان دانستند و خاطرنشان کردند: متأسفانه برخی افراد بی تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاهها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ‌های شاخدار بیگانگان، همان کار دشمن را انجام می دهند.

ایشان افزودند: این افراد بجای آنکه سیاست خود را «دینی» کنند، برای رسیدن به اهداف پَست و حقیر سیاسی، دین خود را با سیاسی کاری همراه کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: این افراد، بی ملاحظه و بدون در نظر گرفتن خدا و دین و انصاف، در جهت اهداف دشمن سخن می گویند و به قیمت ناامید کردن مردم و نسل جوان، دشمن را شاد می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و اینگونه رفتارها در آنان تأثیرگذار نخواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات مهم همه مدیران جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون، تأکید کردند: البته در کنار این خدمات، صدماتی هم بوده است که باید از خدمات سپاسگزاری شود و صدمات هم مورد نقد منصفانه و مسئولانه و عاقلانه قرار گیرند نه نقد همراه با فحاشی و تهمت، چراکه نقد و نقدپذیری واجب است اما تهمت و لجن پراکنی حرام است.

ایشان خاطرنشان کردند: اینکه فردی مکرر، دستگاهها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد، هنر نیست زیرا هر کودکی می تواند با یک سنگ، شیشه ای را بشکند، هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطقی حرف بزند و از سخن گفتن برای هوای نفس و جهات شخصی و دستیابی به قدرت پرهیز کند چرا که خداوند بابت هر سخنی از انسان سؤال و مؤاخذه خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه «انقلابی‌نمایی» غیر از «انقلابی‌گری» است، گفتند: انقلابی گری کار سختی است زیرا پایبندی و تدین لازم دارد و نمی شود که انسان در یک دهه همه‌کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف‌خوان کشور شود.

ایشان تأکید کردند: روز نهم دی با آن عظمت، روز پاسخ ملت به چنین بازیهایی و دفاع از ارزشهای انقلاب و دین بود که البته امروز هم بحث پایداری بر ارزشها وجود دارد.

ایشان خاطرنشان کردند: در آن زمان در دفاع از انتخابات ایستادگی کردیم و همانگونه که اعلام کردم و با وجود فشارها، زیر بار ابطال انتخابات نرفتم.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری سخنان حکیمانه امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «میزان حال فعلی افراد است» خاطرنشان کردند: همه باید مراقب باشیم زیرا هیچکس ضمانت درست‌ماندن تا لحظه مرگ را ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان وظیفه مهم دستگاههای تبلیغاتی و رسانه‌ها را در پاسخگویی به شبهات ایجاد شده از جانب دشمن خاطرنشان کردند و افزودند: نباید جوان ما احساس گیجی و حیرت کند و باید شبهات را برطرف و ذهنها را قانع و آسوده کرد.

ایشان بزرگنمایی رسانه های دشمنان درباره میزان مخاطبان را همچون وعده های آنان درباره اضمحلال جمهوری اسلامی، پوچ و دروغ خواندند و افزودند: روز اول انقلاب گفتند نظام اسلامی شش ماه بیشتر دوام نمی‌آورد، در پایان شش ماه گفتند دو سال، و بعد هم مدام این تحلیلهای بی اساس را تکرار کردند اما بعد از ۴۰ سال جمهوری اسلامی به حیات طیبه خود ادامه می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه بدانند در این مرحله نیز امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.

ایشان رژیم ایالات متحده امریکا را از فاسدترین و ظالم ترین حکومت های دنیا برشمردند و افزودند: حمایت این رژیم از داعش و تروریست های تکفیری، همدستی با حکومت های ظالم و دیکتاتور همچون آل سعود و حمایت از جنایتکاران صهیونیست و جنایتکارانی که هر روز در یمن مردم را به خاک و خون می کشند، نمونه هایی است که ماهیت پلید و فاسد رژیم امریکا را نشان می دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تبعیض نژادی حاکم بر امریکا و سیستم قضایی این کشور گفتند: با وجود این مشکلات و ایرادهای مبنایی، آنها دستگاه قضایی دیگر کشورها از جمله دستگاه قضایی متدین ایران را متهم می کنند.

ایشان افزودند: البته دستگاه قضایی ما بدون ایراد نیست و بنده از اشکالات قوه قضاییه و قوه مجریه بی اطلاع نیستم اما باید نقاط مثبت و منفی را در کنار هم دید و نباید همه را با یک چوب راند.

حضرت آیت الله خامنه ای هزینه های فراوان و طرحهای پیچیده امریکا را برای ایجاد اختلاف سیاسی، مذهبی، قومی و زبانی در ایران، بی فایده و شکست خورده دانستند و افزودند: به اذن الهی ملت ایران و نظام اسلامی در همه عرصه ها امریکا را مأیوس خواهند کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با مقایسه ریگان از رؤسای جمهور سابق امریکا با رئیس جمهور فعلی این کشور گفتند: ریگان از این فرد فعلی هم هنرپیشه‌تر بود و هم قوی‌تر و البته عاقل‌تر، و عملاً هم علیه مردم ایران اقدام کرد و هواپیمای مسافربری ما را زد، اما اکنون در درگاه عذاب الهی مؤاخذه می شود و جمهوری اسلامی با اقتدار افزون‌تر به رشد و پیشرفت ادامه می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: این مسیر در دوره رئیس جمهور فعلی امریکا هم ادامه خواهد داشت و داغ از میدان خارج شدن یا ضعیف شدن جمهوری اسلامی بر دل اینها هم باقی خواهد ماند.

ایشان افزودند: البته بعضی مقامات امریکایی با نرمش های ظاهری و پوشاندن دست چدنی خود با دستکش مخملی، توانستند در برهه ای سر بعضی از ما را گرم کنند اما زود رسوا شدند و امروز حقیقت نیات پلید امریکا در قبال اسلام و جمهوری اسلامی کاملاً آشکار شده است.

رهبر انقلاب در بخش پایانی سخنانشان، اقتصاد درون زا و مقاومتی را علاج ابزار اصلی دشمن یعنی تحریم برشمردند و افزودند: مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و به زبان آوردن آن اکتفا نکنند و متوجه باشند که اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه و ضعف تولید داخلی نمی‌سازد.

ایشان با تأکید بر خرید اقلام مورد نیاز دستگاهها از تولیدات داخلی، مردم را به اقبال جدی به محصولات داخلی توصیه کردند و افزودند: اینها باطل السحر دشمن است، البته نیاز به زمان دارد و ممکن است در شش ماه یا یک سال جواب ندهد، اما تنها علاج واقعی است.

حضرت آیت الله خامنه ای هوشیاری در مقابل رو شهای مختلف دشمن از جمله نفوذ در دستگاههای تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر راکاملاً ضروری خواندند و گفتند: باید نقشه دشمن را درک کرد و چاپلوسی، ابراز محبتها و ارادتها و دعوت او برای دست دادن و گفتگو را جدی نگرفت.

سخن پایانی رهبر انقلاب این جمله بود: اگر این موارد را رعایت کنیم جمهوری اسلامی به حرکت رو به جلو ادامه می دهد و مشکلاتی نظیر تورم، رکود و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم که بنده از آنها مطلع هستم با همت و تلاش مسئولان قابل رفع است و خداوند گره ها را باز خواهد کرد.

پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گزارشی با اشاره به مسئولیت این شورا در برگزاری مراسم‌ها، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متعلق به همه مردم است و تلاش می‌کند بدون وابستگی به جریانهای سیاسی، در همه برنامه‌ها، شعارها و قطعنامه‌های خود، انقلابی و مردمی عمل کند.

آیت‌الله جنتی حماسه ۹ دی را یوم‌الله و معجزه الهی دانست و با بیان اینکه مردم انقلابی ایران قریب ۴۰ سال در صحنه حاضر بوده‌اند، افزود: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری مراسمی باشکوه از ظرفیت همه نیروهای انقلاب استفاده خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهیار
"آن کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند" چه جمله حکیمانه ای. جانم بفدات آقا
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظورش کی میتونه باش؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of

قرار شد بعد از انتخابات، این چیزها کنار گذاشته و فراموش شود که نشد!
دولتی که دستش از حدمت خالی باشد، و خودش دستور شنود می دهد بعد ادعا می کند که نباید تجسس کرد! نباید از فلان دانشجو پرسید که نماز شب می خواند یا نه!!
Iran, Islamic Republic of
شاید منظورشون آدمهای مریض سیاسی می باشد
Iran, Islamic Republic of
کیا ،امکانات کشور دستشان ""بـــــــــــــــوده"" یا ""هســــــــــــت"". ؟
United States
منظورشون اینه همه ساکت مسئولین کارشون درسته و اشتباه از امثال احمدی نژاد هست جانم به فدات اقا جان
Iran, Islamic Republic of
وقتی فعل """بوده یا هست """را در مورد امکانات میفرمایند.یعنی چی؟دوباره متن رو بخون.
Canada
انشاءالله
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مشخصه منظور شون . آلان دولت روحانی و قبلا دولت احمدی نژاد هر دو هم الان نقش اپوزیسیون جمهوری اسلامی را بازی می کنند روحانی از شنود انتقاد می کند از شهرهای زیر زمینی موشکی سپاه انتقاد می کند می گوید بعضی ها ۳۸ سال است کاری جز زندان و اعدام بلد نیستند و... و احمدی نژاد هم از قوه قضائیه انتقاد می کند عدالت رئیس قوه را نفی می کند . منظور آقا همین ها هستند
Canada
هاشی جون!
اولا نه معنی اپوزیسیون را فهمیدی چون اصلاح طلبان سالهاست که دارن این نقش را بازی کمی کنند.
ثانیا مفهوم انتقاد را نفهمیدی چون خود رهبر هم از قوه قضائیه انتقاد کرد.
Iran, Islamic Republic of
معلومه برجامی ها وتدبیری ها که همه چیزرا برباد دادند
Canada
مگر خود رهبری همه امکانات کشور دستشون نیست؟
رئیس جمهور را هم ایشان باید تایید نهایی کنند.

پس احتمالا منظورشان این بوده که تصمیم دارند پاسخگویی را از خود بزرگوارشان شروع کنند. که تصمیم مبارکی هم هست
Iran, Islamic Republic of
چرا هیج وقت رهبر معظم انقلاب مستقیم به ان شخص اشاره نمیکنند ؟
Iran, Islamic Republic of
چون قوا مماشات میکنن
سرور
Iran, Islamic Republic of
"آن کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده... "
1-در تقدم و تاخر واژه های رهبری معظم انقلاب دقت وجود دارد.
2-این امر شامل اطرافیان و خود روسای قوا از کنون تا قبل می شود.
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
تقدم و تاخر رو اشتباه دیدید شما. اول "بوده" اومده بعد "هست" :
کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و اینگونه رفتارها در آنان تأثیرگذار نخواهد بود.
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
مربوط به نظر قبلیم. البته من فیلم سخنرانی رو گوش نکردم و از خبر جهان تقدم و تاخر رو گفتم. الان دیدم توی یه سایت دیگه برعکس نوشته و اول "هست" بوده و بعد "بوده". اگه اینطوری باشه. حرف شما در زمینه تقدم و تاخر درسته.
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کوتاه آمدن شما با دیدن حق .
البته با این بحث ،شیطنت جهان نیوز در ایجاد تقدم و تاخر غیر واقعی در سخنان شخصی مثل رهبری نیز آشکار شد.ببینید چگونه یک جابجایی ظریف ، کسانی را که حتی بر روی تک تک کلمات رهبری حساسند به جان هم می اندازد
واقعا هر روز که به جهان نیوز سر می زنم اعتمادم بهش کمتر میشه
البته معلوم نیست این نظر منتشر بشه
بنده خدا
United States
"صدمات را هم باید نقد کرد؛ منتها نقد منصفانه و مسئولانه، نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقدپذیری واجب است، تهمت و لجن‌پراکنی حرام است. نقد با تهمت زدن و تکرار کردن حرف دشمن فرق دارد."
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کسانی که همه امکانات دستشان بوده آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد می باشند و کسانی که همه امکانات دستشان بوده و هست آقایان روحانی و لاریجانی است. اینها کسانی هستند که به جای پاسخگویی به عملکرد خود، گاه و بیگاه و با غلظت کم یا زیاد نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و طلبکار هستند. مردم و نظام و رهبری از ابن آقایان طلبکار هستند
Iran, Islamic Republic of
همه شونو برکنار کنند ویه ساختار جدید بگذارندواینکه از این به بعد هرکس حرف بد بزند سریعا از جانب رهبری برکنار شوند.صریح وقاطع تا همه حساب ببرند.
United States
میزان منفی مثبت هات نشون دهنده عمق فقر و نارضایتی مردمی هست که بسیار ناامیدند
کاش حداقل حرف های احمدی نژاد پاسخی براش داده می شد
جامعه امروز تحصیل کرده و با هوش هست و با جامعه 40 ساله پیش فرق می کنه
اما بازم عیب نداره اما مردم مظلومن یه روزی هممون و حتما پدارانمون باید جواب بدن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حرف نمی زنه
لجن پراکنی می کننه
Iran, Islamic Republic of
تعجب می کنم از کسانی که رای منفی دادند به این نظر زیبا
دیگر همه می دانند که احمدی نژاد نه ده سال راس کار بوده نه الان با جمهوری اسلامی اپوزیسون شده و اصلا هیچ موقع همه امکانات در اختیارش نبوده و حتی حق تعیین معاون اول هم نداشته!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم نظرم درج می شود یا نه اما رجاء چند نکته می نویسم
1- اینکه بالا خره اقا در مورد مسائل روز صحبت کردند نشان دهنده سیاست اشتباه رسانه های رسمی کشور در سانسور حرف های احمدی نژاد است چون همانطو ر که فرمودند امروز فضای مجازی وجود دارد
2- به همه خصوصا طرفداران احمدی نژاد توصیه می کنم حتما فیلم بیانات را ببینند زیرا انچه که در سایت ها و علی الخصوص انچه سیمای لاریجانی امروز از ظهر توسط شبکه خبرشرو ع کرد و بعد هم در قالب بخش های خبری ادامه داد به نحوی است که شنونده فکر می کند تمام صحبت های اقا بر ضد احمدی نژاد است اما اگر فیلم صحبت ها را بدون غرض گوش کنید اصلا همچین حسی به شما دست نمی دهد
3- البته نکته بالا با عث نمی شود که به این اعتراف نکنم که موجی از حمله تحت نام ولایت به جریان عدالت شکل نگرفته است که حتما در خطبه های نماز جمعه تشدید می شود.
4- البته هر چقدر هم خوشبینانه به صحبت ها ی اقا گوش کنیم نمی توانیم بگوییم که اصلا احمدی نژاد و یارانش مخاطب هیچ بخشی از ان نیستند
5-باز هم همه را برای اینکه به واقعیت نظر اقا و اقعیت صدا و سیما و لزوم نقد نهادهای منصوب رهبری پی ببرند به دیدن فیلم بیانات و مقایسه ان با نوع پخش تحریف شده ان در اخبار سفارش اکید می کنم.
6- سخنان آقا بزنگاهی بود که نشان داد هواداران احمدی نژاد در یک بزنگاه دنیا آخرتی و ولایتی و شیطانی باید انتخاب کنند که با پرچم ولایت می مانند یا اینکه پرچم فردی مانند او و مشایی و بقایی را انتخاب خواهند کرد . در این بزنگاه راه سومی وجود ندارد یا با علی باش یا روبروی علی
یا علی
Iran, Islamic Republic of
ما سیاه و سفید نمی بینیم.و تخطئه نمی کنیم یا با ما یا علیه ما.یا باعلی یا روبروی علی!
اگر مردم عادی بخواهند انتقادی جدی علیه مسئولین کنند حتما مثل دانشجویان ستاره دار و ... و حتی متهم به انواع تهمت ها میشوند اما وقتی کسی در شان رئیس جمهور سابق ، مستدل و مستند در راستای منافع ملت و آرمانهای امام و اصول مصرح قانون اساسی مطالبه گری می کند، کسانی که همیشه خود را در حاشیه امن قرارداده و پاسخگوی عملکرد خود نیستند،احساس خطر می کنند و البته حتما از ابزارهای قانونی برای ساکت کردن طرف خود به هر بهانه ای استفاده می کنند چون میترسند تداوم این انتقادات ،افکار عمومی علیه انها را بسیج کنند.
-اموزه های قرانی و تاریخ اسلام ،عبرتهای بزرگی دارد.
سلمان فارسی عجمی در تاکتیک جنگی به پیامبر ص پیشنهاد حفر خندق می دهد،اصحاب پیامبر موضع نمی گیرند که تو در حدی نیستی که بخای به پیامبر پیشنهاد بدهی!
در پایان عمر مبارک پیامبر ص وقتی پیامبرص در مسجد اعلام می دارد اگر کسی حقی بر ذمه من دارد،مطالبه کند و آن اعرابی موضوع تازیانه خوردنش حین هدایت شتر توسط پیامبر را متذکر می شود،پیامبر می گوید بیا و قصاص کن!
یک یهودی نسبت به زین اسب امام علی ادعای مالکیت می کند و کار به محکمه میکشد و وقتی قاضی با تکریم با امام علی مواجه می شود و یهودی را بی توجه می شود امام ع او را متذکر به رعایت عدالت و صرفنظر کردن از توجه به عنوان و مقام طرفین برای قضاوت می کند!
یا در موردی دیگر ،امام علی ع وقتی به سر حداد حکومتی در انبار در نزدیکی مرز ایران سابق و عراق به سرکشی می رود،حین برگشت می بیند مردم پیاده او را بدرقه می کنند و حال آنکه امام سوار بر مرکب است!
امام پیاده شده و علت را می پرسد و آن جماعت می گویند ما با سلاطین قبلی چنین رفتار و تکریم می کردیم و اما می فرماید آنگونه که سلاطین را مخاطب قرار می دادید و رفتار می کردید،مرا مخاطب قرار ندهید و آن حضرت خود را بنده خدا معرفی می کند نه ارباب.
لا تکلمونی بالکلامه الجبابره....
پس بپذیریم اختلاف نظر و سلیقه داشتن با رهبری نه جرم است و نه کفر.چرا در عصر پیامبر و امامان معصوم ،آل الله پذیرای هر نقد و نظر مخالف با روی گشاده بودند و هیچگاه دوستان منتقد خود را جرگه منافقین و کفار قرار نمیدادند انچنان که وقتی مالک اشتر اجازه تمام کردن حیات معاویه را داشت،امام به او دستور عقب نشینی داشت و مالک ضمن انتقاد به دستور امام علی ع ،اما دستور حضرت را پذیرفت.
آیا اگر همین جماعت ناصادق مدعی ولایت مداری آن روز بودند، حکم ارتداد حضرت مالک را نمی دادند؟
یا حکم اعدام آن اعرابی و یهودی را نمیدانند؟
حفظ حرمت پدر خانواده-رهبری-بر همه بویژه آنان که بیشتر بابا می کنند واجبتر است.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
لطفا طرفداران اقای احمدی نزاد تحویل بگیرن ببنید چقدر رهبرمون ناراحت کرده
Iran, Islamic Republic of
خب باشه.. با اینکه اوضاع ممکت افتضاحه و باید سکوت کرد. چشم. ما مطیع رهبریم.
Iran, Islamic Republic of
درسته مملکت مشکل داره ولی حل مشکلات هم راه خودشو داره.با ایجاد هرج و مرج مشکلی حل نمیشه.
United States
انشاءالله خداوند عمری بدهد که بمانیم و پیروزی انقلاب و نابودی خائنان و مرفحان بی درد را ببینیم
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم سکوت نکن
انتقاد کن
نه تهمت و فحش و همنوایی با دشمن
حسین
Netherlands
معتقدم که همه ایشان را نا امید کرده اند ، چه قبلی ها و چه فعلی ها و از این بابت باید بسیار بسیار شرمنده باشند. ایشان بی تردید در جریان کار های انجام نشده و از یکطرف و تصمیمات عجولانه از سوی دیگر هستند. بار ها نوشتم که آقا تنهاست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
با این فرمایشات به نظر میرسه آقا خودشون دوس دارن تا مردم در امورات کشور صاحب نظر باشند .
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز آقا تنها نیست،یک ملت نجیب پشت سر آقا آماده جانفشانی هستند
ما که نسل انقلابیم عمرمان در دود و گرد وخاکی که عده ای برای چپاول اموال مردم به نفع خودشان برنامه ریزی کرده وانجام داده اند سپری شد.خدا به داد آیندگان ما ها وجوانان برسد.اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه بدانند در این مرحله نیز امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.
انشالله مثل همیشه خدابا ماست.
حسین
Netherlands
با سلام و تشکر
حق با شماست روشن ننوشتم. در اینکه امت بهمراه رهبر است که حرفی نیست .اما اقتصاد مقاومتی را که من نزدیک به هفتاد نمی توانم در سطح وسیع اجرائی کنم. ایشان بار ها هشدار دادند و همچون پدری بزرگوار فرمودند خودتان می دانید ، آنها هم خودشان دانستند و در بیست دقیقه آنچنان شد که شد. یا در امر قضا یا اقتصاد ...
تقدیم بشما دوست عزیز:
بگذرد این روز گار تلخ تر از زهر بار دگر روزگار چون شکر آید
التما دعای خیر
علی
Iran, Islamic Republic of
من یک سوال دارم
نظامی که طبق فرمایش شما و تایید درصد بالائی از جامعه مسئولین قبلی و فعلیش باعث نا امیدی هستند
عملا زیر سوال نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
البته احمدی نژاد در نسبت دادن برخی مسائل به قوه قضائیه کار نادرستی کرده ولی آنکه نقش اپوزیسیون را بازی می کند جناب روحانی است!
Iran, Islamic Republic of
اینکه حرف های آمد نیوز رو تکرار کرد و اتهاماتی که صد انقلاب میزد یه بار دیگه از دهن احمدی نژاد خارج شد اپوزیسیون بودن نیست پس چیه؟
Iran, Islamic Republic of
اینو خطاب به رهبری فرمودین؟
Iran, Islamic Republic of
خوب بخون"کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند بلکه باید پاسخگو باشند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و اینگونه رفتارها در آنان تأثیرگذار نخواهد بود."
کی داره علیه کشور حرف میزنه؟
Iran, Islamic Republic of
جان بفدای ناراحتی رهبرمون اگر کسی ایشان را ناراحت و دلشان را به درد آورد باید او را از جرگه انسانیت و فهم و شعور سیاسی خالی دانست
Iran, Islamic Republic of
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده . هر چه تو فرمان دهی . از تو به یک اشاره از ما بسر دویدن
Iran, Islamic Republic of
باید به برجامی های حرف مفت زن طلبکار حمله کرد.که همه چی را وادادند.
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انقلاب نشان داده اس ،هر کس با ولایت زاویه پیدا کرد ،از چشم مردم افتاد وبه صف فراموش شدگان پیوست.از بنی صدر شروع شد تا فتنه گران 88 .طلحه وزبیرها در تاریخ اسلام تکرار میشوند.
حسن خان
Iran, Islamic Republic of
ما به در گفتیم ولیکن بشنوند...نکته ها را مو به مو دیوارها...
آقای احمدی نژاد!!یه وقتی آقا شمارا مومن خطاب کرد..اما الان گوش کن ببین آقا چه فرمودند...
آقای روحانی!!گوش کن ببین آقا چه فرمودند...
پاسخگو باشید...فرار نکنید به جلو و عقب...مردم چه گناهی کردند که به شما اعتماد کردند...
حسین
Netherlands
برادر عزیز مجلس و قضا هم اشاره شد و این عین حقیقت است در این معرکه همه مسئول اند. از اسلام دور و به حزب بازی و قبیله گرائی باز گشتیم همچنان که قرآن کریم می فرماید : فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ
نگهبان
Iran, Islamic Republic of
تایید روحانی آش و کاسه اعضای شورای نگهبان در یک بی بصیرتی و سیاسی کار محض بود. ولی الان در حاشیه امن است!
اگر روحانی تایید نمیشد و حقش هم رد صلاحیت بود،الان اوضاع اقتصادی و معیشتی این بود؟آنهمه دروغ در باره فتح الفتوح برجام و بعد انکار آن همه وعده مستحق تایید بود؟
آنهمه تهمت به نظام و سپاه و صنایع دفاع شایسته تاییدش می کرد؟
حالا بودجه گرانی کردن و سوق دادن جامعه به سمت نافرمانی اجتماعی را به اسم کمک به اشتغال به مجلس داده و گمان می کند مردم نادانند و نمی فهمند بااین بودجه چه مصیبت معیشتی در انتظار مردم است!
راستی چرا کسی از سورای نگهبان بابتوایت تایید صلاحیت غلط ،پرسشگری و مواخذه ندارد؟
بنظر بنده تغییر مسئولین قوه قضاییه و شورای نگهبان،سیگنال مثبت امید بخشی به ملت برای داشتن آینده روشن است.بعبارتی با اینکار مردم نسبت به اصلاح امور توسط رهبری بعنوان آخرین ملجا مطالبه گری،مطمئن تر و پشتوانه اعتماد مردمی به نظام قوی تر می گردد.
حامی دیروز و منتقد امروز احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه افرادیکه هنوز حامی رئیس جمهور قبلی اند.
با تمام خدماتی که او برای این کشور انجام داد اما متاسفانه اشکالات فکری زیادی داشت که کمتر بروز می داد اما اخیرا می توان گفت تقریبا شمشیر را از رو برای نظام بسته است . خدایا تو شاهد باش هدفم از درج این سطور جلب رضایت توست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مِلاک حال فعلی افراد است
محمد
Iran, Islamic Republic of
شهامت درج نظرات مخالف را ندارید
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دولت فعلی=کسانیکه امکانات دستشان بوده یا{ هست}........افتاد؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم مثل تو فکر می کند وفی سبیل الله سخن می گوید.از عدالت دفاع می کند ونیت پاک دارد.
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای ....
Iran, Islamic Republic of
ای بیچاره هایی که منفی دادید
شما به کسی منفی میدید که در کشور از همه منصفانه تر، امروز مسائل کشور را نقد و بررسی کرد
مطمئنا بویی از انصاف نبردید
Iran, Islamic Republic of
قلب مریض ،درمان ندارد.دست خودشون نیست.
Iran, Islamic Republic of
این منفی دهندگان همونایی هستن که هرمطلبی توی جهان نیوز در انتقاد از احمدی نژاد درج میشه، مثل آپاچیها میریزن و توهین و فحاشی میکنن.
اکثر کسانی که امروز از احمدی نژاد حمایت میکنن ضدانقلاب هستن. هرکس به جمهوری اسلامی فحش بده، ضد انقلاب با تمام وجود ازش حمایت میکنه، میخواد اسمش بنی صدر باشه میخواد خاتمی باشه میخواد احمدی نژاد باشه.
حسین
Netherlands
عزیزم ، نورچشمم ، سرباز اسلام سرباز امام
- افراط ، تفریط می آورد
- تحلیل آماری نظرات موافق و نظرات مخالف رئیس جهمور سابق بشدت بنفع او بالاست.
- نظر فوق در حدود پنجاه پنجاه است. بک عامل تیم بودن مخالفان و تفرقه موافقان این نظر است. غیر ممکن است که نظرات در مورد موصوعی به این اهمیت در سطج جامعه مساوی باشد.پس باید کار گروهی بیاموزیم و با هم همکار کنیم. آنها کم هستند و با هم و ما خیلی هستیم و تنها.
- نباید منفی زن ها را زود تحیلی کرد. بعضی احساساتی و بعضی نا آگاه و بعضی لوس... ژن برتری که در عمر کوتاهش یک قاشق نشسته کجا می فهمد حال و روز خرداد چهل و دو زا ... ماها و روزهای قبل از انقلاب را ، در گیریها با آن گروهک چموش ، دفاع مقدس ... لذا فرمود جمع حداکثری
- از همه مهمتر مرتبا خواهش می کنم که دلیل این گونه منفی ها را توضیح دهید شاید حق با شما باشد و این حقیر آگاه شود. این روش تا بحال جواب نداده اما زود است که نا امید شوم.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اقا احمدی نژاد رو له کرد
Iran, Islamic Republic of
آقا کسی رو له نمی کنه. این عملکرد افراد است که به خاطر آن له می شوند یا عزیز...
Iran, Islamic Republic of
آفرین دقیقا همینطوره
هروقت بصیرت عموم مردم به قدری زیاد شد که حق رو از باطل تشخیص دادن آقا حتی همین قدر رو هم نمیگن اما امروز واجبه که اینقدر رو بگن
طلبه
Iran, Islamic Republic of
آقا فرمود در دستگاه قضا ، مشکلات هست.قاضی فاسد هست ، قاضی درستکار هم هست.
منظور اینکه مطلقا سیاه سفید نبینیم.
خب.پس چرا در مورد دکتر احمدی نژاد با آن همه خدمات و البته در کنار اشتباهات، 5 سال است که سه دستگاه قوه مجریه، قضائیه و مقننه، تمام قد در حال لجن پراکنی و تهمت به آن هستند و هر مشکلی را متوجه آن و هر فرج و گشایی را به برجام و مذاکره با آمریکا کردند؟!
خدا چگونه و با چه نشانه هایی به ما بفهماند که تا زمانی که قبله آمالتون و گشایشگر مشکلاتتون امریکا و اروپاست، به آنها واگذارتون می کنم؟!

مگر خدا در قرآن نفرمود، کفار را به دوستی نگیرید؟
«وَدُّوا لَوْ تَكْفُرُونَ كَما كَفَرُوا فَتَكُونُونَ سَواءً فَلا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ أَوْلِياءَ حَتَّى يُهاجِرُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَخُذُوهُمْ وَ اقْتُلُوهُمْ حَيْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَ لا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ وَلِيًّا وَ لا نَصيراً»
"کافران آرزو مى‏كنند كه شما هم مانند ايشان كافر شويد، و مساوى يكديگر باشيد. بنا بر اين، از آنها دوستانى انتخاب نكنيد، مگر اينكه (توبه كنند، و) در راه خدا هجرت نمايند." (نساء، 89)

مگر نفرمود تابع آنها و و اولیا خود قرار ندهید؟
«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصارى‏ أَوْلِياءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَ مَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمينَ»
اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد! يهود و نصارى را ولّى (و دوست و تكيه‏گاه خود،) انتخاب نكنيد! آنها اولياى يكديگرند و كسانى كه از شما با آنان دوستى كنند، از آنها هستند خداوند، جمعيّت ستمكار را هدايت نمى‏كند.(مائده، 51)

مگر نفرمود کسانی که دین شما را مسخره می کنند( نه اراده در نابودی آن و مسخره پیامبر ص و کاریکاتور موهن!) به دوستی نگیرید ؟ اما تیم مذاکره کننده ما موقع آتش زدن قرآن و نمایش کاریکاتور پیامبرمان ص، میز مذاکره را رها نکرد که هیچ ، به روی خودش هم نیاورد که آن قرآن و پیامبر ص متعلق به دین آنهاست و بدتر آنکه در صدر دولت یک فرد معمم و مدعی روحانیت هم نشست و تداوم مذاکره را پذیرفت!
«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الَّذينَ اتَّخَذُوا دينَكُمْ هُزُواً وَ لَعِباً مِنَ الَّذينَ أُوتُوا الْكِتابَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَ الْكُفَّارَ أَوْلِياءَ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ»
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! افرادى كه آيين شما را به باد استهزاء و بازى مى‏گيرند ـ از اهل كتاب و مشركان ـ ولىّ خود انتخاب نكنيد! و از خدا بپرهيزيد اگر ايمان داريد! (مائده، 57)

مگر نفرمود دشمن من را دوست نگیرید و با آنها پیمان مخفیانه دوستی نبندید؟قرارداد های محرمانه برجام ، IPC و 2030 و FATF و ...محرمانه و با اعتماد به دشمن برای راضی کردن او و جلب اعتماد دشمنان اسلام و انقلاب نبود؟
«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَ عَدُوَّكُمْ أَوْلِياءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ كَفَرُوا بِما جاءَكُمْ مِنَ الْحَقِّ يُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِيَّاكُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّكُمْ إِنْ كُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهاداً في‏ سَبيلي‏ وَ ابْتِغاءَ مَرْضاتي‏ تُسِرُّونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِما أَخْفَيْتُمْ وَ ما أَعْلَنْتُمْ وَ مَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبيلِ»
"اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگيريد! شما نسبت به آنان اظهار محبّت مى‏كنيد، در حالى كه آنها به آنچه از حقّ براى شما آمده كافر شده‏اند و رسول اللَّه و شما را به خاطر ايمان به خداوندى كه پروردگار همه شماست از شهر و ديارتان بيرون مى‏رانند اگر شما براى جهاد در راه من و جلب خشنوديم هجرت كرده‏ايد (پيوند دوستى با آنان برقرار نسازيد!) شما مخفيانه با آنها رابطه دوستى برقرار مى‏كنيد در حالى كه من به آنچه پنهان يا آشكار مى‏سازيد از همه داناترم! و هر كس از شما چنين كارى كند، از راه راست گمراه شده است! (ممتحنه، 1)"

مگر نفرمود بجای دوستی با برداران ایمانی، کفار را به دوستی نگیرید؟
«لا يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكافِرينَ أَوْلِياءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنينَ وَ مَنْ يَفْعَلْ ذلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللَّهِ في‏ شَيْ‏ءٍ إِلاَّ أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقاةً وَ يُحَذِّرُكُمُ اللَّهُ نَفْسَهُ وَ إِلَى اللَّهِ الْمَصيرُ»
" افراد باايمان نبايد به جاى مؤمنان، كافران را دوست و سرپرست خود انتخاب كنند و هر كس چنين كند، هيچ رابطه‏اى با خدا ندارد (و پيوند او بكلّى از خدا گسسته مى‏شود) مگر اينكه از آنها بپرهيزيد (و به خاطر هدفهاى مهمترى تقيّه كنيد). خداوند شما را از (نافرمانى) خود، بر حذر مى‏دارد و بازگشت (شما) به سوى خداست. (آل عمران، 28)"

اما اینها بجان دولتهای قبل و انتقام سیاسی افتادند! یعنی احمدی نژاد و دولتهای او ، اسراییلی و امریکایی بودند و دولتهای امریکا و اروپایی جنایتکار، دولتهای پاکدامن و مومن بودند که چنین به دوستی گرفته شده اند؟! و بدتر اینکه امروز همین جماعت ، دنبال تطهیر عوامل و رئوس فتنه ای هستند که دنبال هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و به زیر کشیدن رهبری بودند و پس از 8 سال جز تامین امنیت و رفاه آنها چه کردند؟

خب! با این همه تمرد و نافرمانی از امر خدا و از طرفی بجان برادران ایمانی خود افتادن، سرنوشتی جز نقمت و گرفتاری متصور است؟
والا بخدا قسم، خدا خیلی در حق ما با این مسئولین که له له میزنند برای دوستی و عکس سلفی گرفتن با دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام، لطف می کند که عذاب دردناک نمی کند؟
اگر نبود برکت وجود امام و شهداء و حضور معدود علمای پاک سیرت و مردم اهل ایمان، تا کنون پودر میشدیم!
Iran, Islamic Republic of
خیر
آقا هشدار هدایت گونه فرمودند.

انشالله احمدی نژاد هم هدایت شود.

البته هدایت برخی دولتی ها و اصلاح طلبان واجب تر است!
Iran, Islamic Republic of
ایشان افزودند: البته بعضی مقامات امریکایی با نرمش های ظاهری و پوشاندن دست چدنی خود با دستکش مخملی، توانستند در برهه ای سر بعضی از ما را گرم کنند..........به نظرت اون بعضیها ! کی هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
باباجان چه ربطی داره؟ اشتباهات روحانی که احمدی نژاد رو تطهیر نمیکنه. هرکسی مسئول اعمال خودشه.
کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
خطاب سخنان رهبری برای مسئولان ارشد نظام بود که زمانی مسئولیت داشتند و نمی توانند خود را اریکه قدرت دور بدانند لذا خود را الترناتیوی قلمداد می کنند که باید در نقش رابین هود به ملت کمک کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقا روی کسانی که اکنون مسئول هستند هم تاکید کردند
Iran, Islamic Republic of
ملاک مافقط حرف رهبرعزیزماست که اسوه تقوی وانصاف است نه امثال احمدی نژادیاروحانی چرااقاحرف امام راتکرارکردندکه ملاک حال فعلی افراداست نمیدانم چقدراین نظام مظلوم است که انهایی که به برکت خون شهداوپابرهنه ها روسفره انقلاب به نان ونوایی رسیده انداپوزسیون نظام میشوندازهاشمی تاخاتمی تااحمدی نژادوروحانی خدایاعاقبت بخیرمان کن به نظرم ریشه بیشتراین بازیهابی تقوایی ودنیاگرایی ولقمه های شبهه ناک ازبیت المال است وکسانی که ازولایت فاصله بگیرندمنفورخواهندشدهرکه میخواهدباشدوتامردم اگاه نشوندوطبق ملاکهای امام زمان پسندرای ندهندهمیشه پشیمانی است یکی ازملاکها ساده زیستی است که متاسفانه مسئولین مااشرافی زاده اند
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله رهبری عزیز درست فرمودند / مدیران باید گوش بفرمان ایشان بوده و افراد نالایق بیرون بروند
حسن
Iran, Islamic Republic of
عجب سانسور زشتی کردی جهان جان !!!!به هر حال اگر به مذاقتان خوش نیامد ببخشید !!!!
رهبری عزیز متعلق به تنها شما نیست ایشان رهبر همه مردم ایران هستند و نیازی به قیم ندارند امروز هم همانگونه که قبلا ثابت کردیم با بصیرتیم باز هم ثابت میکنیم از شما مدعیان ولایت مداری ولایت مدار تریم !!!!! همین
ضمنا گرچه جمله دوم از بنده نبود اما بسیار فراتر ، با ان موافقم که همه باید گوش به فرمان ایشان باشند و انشاء ا.... مدیران نالایق وابسته به احزاب رسوای چپ و راست نیز که این اوضاع را برای کشور ایجاد کرده اند هر چه زودتر جای خود را به مدیران لایق و انقلابی وفادار به اصول و ارمانها بدهند .
حسن
Iran, Islamic Republic of
تمام شب گذشته به تامل و تفکر در باب انچه در چند ماه اخیر اتفاق افتاد گذشت ما حصل تامل در سخنان مقام معظم رهبری و همچنین عملکرد دکتر احمدی نژاد چند توصیه به ایشان و هواداران ایشان که خود نیز جزء انان به شمار می ایم خلاصه می کنم:
1-بودن در هیچ منصب ، جایگاه و موقعیت اجتماعی برای هیچکس نباید پشیزی ارزش داشته باشد اگر به واسطه ان حقی پایمال و حقیقتی باطل جلوه داده شود به همین دلیل انچه که حق است قطعا حق و انچه باطل است در هر موقعیتی می بایست بدون ترس و واهمه باطل معرفی گردد.
2-تاریخ انقلاب ثابت نموده که انچه در بسیاری از برهه ها و بزنگاههای سیاسی ، جوانان در اینه ندیدند افراد ژرف نگری همچون مقام معظم رهبری و حضرت امام در خشت خام دیدند و نتایج ان سالها و سالها بعد بر همه به بروز و ثبوت رسید.امروز هم صرف نظر از هر دیدگاه سیاسی و و صحت هر مقال و گفته ای انچه می توان به مصلحت و درستی ان یقین داشت موضع مقام معظم رهبری نسبت به اتفاقات سیاسی کشور است .بر این اساس امروز هیچ موضعی به جز گردن نهادن به فرمایشات ایشان
موضع درست و مصلحت جویانه ای نخواهد بود .
3-قطعا پذیرفتن قطعی تشخیص مقام معظم رهبری در این باب به معنی مشروعیت یافتن موضع افراد فعال جریانهای سیاسی موجود کشور در خصوص دکتر احمدی نژاد و تهمتها و توهین های انان به ایشان نیست چرا که قوه درک ، تشخیص ، تدبیر ، مصلحت سنجی ،اینده نگری و شعور سیاسی انان قطعا با وجود همین مفاهیم در شخصیت مقام معظم رهبری بسیار فاصله دارد موضع این افراد حداکثر متضمن مصلحت جناح سیاسی خود اما موضع مقام معظم رهبری در سطحی بسیار بالاتر متضمن مصالح دراز مدت کشور و نظامی است که به پای ان خونها ریخته شده است .
4-واقعیت این است که برداشت بسیاری از ما هواداران دکتر احمدی نژاد از سکوت معنادار مقام معظم در چند ماهه اخیر همسو بودن نسبی ایشان با این موضعگیری ها بود اما به واقع امروز مشخص شد منشا سکوت ایشان همانا مصلحت سنجی و تحمل موضع نیروهای درون نظام و نصایح پنهان تا زمان مقضی بوده است براین اساس به نظر می رسد امروز حجت تمام شده ، فضای غبار الود شفاف تر و شبهات و ابهامات تا حدود زیادی رفع گردیده است پس بپذیریم که امروز دیگر پای فشردن بر مواضع قبلی همراه بودن در رکاب رهبری معظم انقلاب تعریف نمی گردد.
5- بسیاری از ما هواداران دکتر احمدی نژاد همه انچه را که سالها ارزو داشتیم را در شخصیت انقلابی ایشان یافتیم ، بر ان اصرار کردیم ، با تمام وجود به ایشان رای دادیم و مشتاقانه از ایشان حمایت کردیم یکی از افتهای این علاقه مندی به ایشان می تواند لجاجتی باشد که خود به خود در وجود افراد تظاهر می نماید از نقطه نظر روانی پای فشردن بر انچه که سالها بدان اعتقاد وجود داشته طبیعی و کنار گذاشتن ان بسیار سخت و صعب است باید یادمان باشد که امروز جنس ادامه یافتن این لجاجت و پای فشردن بر مواضع قبلی هم جنس با لجاجت هوادان فتنه در طرفداری از از ارایشان در سال 88 تعریف می گردد پس اگر اعتقادی بر غیر عقلانی بودن و غیر مشروع بودن ان لجاجت وجود دارد قاعدتا مصر بودن بر این هواداری نیز غیر عقلانی و غیر مشروع تعریف شده و باید از ان دست کشید .
6-باید توجه داشت که دست کشیدن از هواداری از دکتر احمدی نژاد با وجود علاقه مندی به ایشان به معنای پذیرفتن عدم وجود معضلات و مشکلات در بسیاری از دستگهاها و قوا نیست چرا که بر وجود این مشکلات بارها و بارها توسط خود مقام معظم رهبری صحه گذاشته شده و فرامین بسیاری را در خصوص لزوم رفع انها صادر نموده اند بر این اساس به نظر می رسد موضع و اصرار مقام معظم رهبری نه بر کتمان این مشکلات بلکه بر انتخاب روش درست مطرح نمودن این مشکلات و چگونگی رفع انهاست به گونه ای که فضای عمومی کشور دچار سیاه نمایی و ناامیدی نگردد. با چنین دیدگاهی قطعا پذیرش این واقعیت که رفتار اقای احمدی نژاد می بایست مورد بازنگری جدی قرار گیرد بسیار سهل تر و اسانتر می شود .
7-همه انچه که در این سالها و خصوصا در ماههای اخیر گذشت این حقیقت را روشن می کند که امروز نظام اسلامی محتاج به یک درون زایی از نیروهای معتقد و انقلابی است جریانی که بر پایه بازگشت به اصول و ارمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری ضمن دوری و برائت از عملکرد جناح های رسوا و مدعی از چپ و راست و میانه ، تنها با مقام معظم رهبری بر سر انچه که برای ان خون ها ریخته شد و خون دلها خورده شد پیمان بسته و تمامی نیروهای اصیل انقلاب را که بسیاری از خواسته و یا ناخواسته در جناحهای مختلف پراکنده و در سطحی پایین در حال فعالیتند دور خود جمع و موجب تقویت امید به اینده کشور گردند که اگر خدای نکرده این اتفاق نیفتد قطعا موجب خسران و ضرر خواهد بود و بس
7-در اخر اما سخنی با دکتر احمدی نژاد : بر هیچکس پوشیده نیست که مقام معظم رهبری از همان روزهای اغازین و تا همین امروز به شما علاقه مند بوده اند سکوت چند ماهه ایشان را شاید بتوان به همین دلیل دانست اما به عنوان یکی از هواداران جدی شما به شما اعلام می کنم صرف نظر از کمیت ان همانگونه که هنوز هم در پیشگاه مقام معظم رهبری عزت خود را حفظ نموده اید برای امثال ما هم تمام شده نیستید به شرطها و شروطها که در موضع خود بازنگری جدی نموده و برانچه که مقام معظم رهبری عنوان نموده اند گردن نهاده و تمکین نمایید قطعا اعلام بی قید و شرط سمعا و طاعتا ، از جنابعالی ، هم دل دوستان و هواداران شما را شاد و هم ضمن حفظ عزت باقی مانده شما نزد ایشان ، نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ ظرفیتهای درونی نظام را تامین می نماید . یادتان باشد حذف شدن جنابعالی از عرصه سیاست ایران تنها دل انانی را شاد می کند که شاد شدن انان دل ما را خون ، و بدانید جنابعالی هنوز هم برای نیروهای ارزشی ، ارزشمند و عزیزید اما سید علی خامنه ای بسیار ارزشمند تر و عزیز تر ، باشد که بار دیگر شما را در کنار ایشان ، همسو و سرباز پا در رکابشان ببینیم انشاء ا...
والسلام
Iran, Islamic Republic of
اطمینان دارید جناب ایشان با همان سخنان دیروز رهبری حذف نشدند ؟ کسانی که دینشان همان سیاست بازیشان است؟
United States
امید خیر از کسانی که شمشیر کشیدن احمدی نژاد در برابر ولایت رو پس از چند سال هنوز هم متوجه نشدند بیهوده است
علی
Iran, Islamic Republic of
به شما که مفتخرید به پرچم امریکا اما می توان امید داشت!!!! بنده خدا اومدن تو سایت جهان نیوز که احتیاج به فیلتر شکن نداره پسر شجاع !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منظور رهبری ... و اصولسوارها هستند.
اگه بهتون بر نمیخوره یکم بیشتر فکر کنید.
Iran, Islamic Republic of
اینهم آخرین میخ به نابوت سیاسی احمدی نژاد ایسم
Iran, Islamic Republic of
تمام منفی ها
کار این جماعت شترمرغی احمدی نژادی جدید است
شما هم گمراهید
خود کشی نکنید، احمدی نژاد هیچوقت تأیید صلاحیت نمیشه، که براتون تدارک یک 88 دیگه رو ببینه.
قطعا عمده طرفداران امروز احمدی نژاد اصلاح طلبانی اند، که با زیر و رو کشی میخوان در قدرت باقی بمانند
احمدی نژاد هم که شده کندوی خرمگس ها
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و طرفداری از محموت ؟!
United States
بله. اونا نشون دادن دست به دامن هر کسی که لازم باشه میشن بری رسیدن به نیات پلیدشون
Iran, Islamic Republic of
مخالفان داخلی و خارجی انقلاب هر آنچه در فضای مجازی و فضای رسانه ای در طول یکی دو ماه اخیر رشته بودند، آقا پنبه کرد... به حول و قوه الهی.
Iran, Islamic Republic of
اینکه وانمود کنیم مملکت گل وبلبله ونتیجه تمام مقاومت مردم تو سی وهشت سال انقلاب توسط برجامی ها دود شد یقه احمدی نژاد راگرفتن وسر اون خالی کردند کاری نداره ولی به قول خود اصلاح طلب ها اصل نظام نشانه ست وبه صغیر وکبیر رحم نمی کنند.خواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
بی تقوایی کار کسانی است که تا زمانی که قدرت دستشات بود می تاختند و زمانی که قدرت از کف شان رفت بقول رهبر عزیزمون شدند ادا در آورنده و یک کاریکاتوری از اپوزیسیون
Iran, Islamic Republic of
مارو بگو تا الان در این ساینت وزین سعی می کردیم یه چیزی بگیم که برخی از طرفداران نااگاه اقای احمدینژاد متوجه شوند ولی ظاهرا شکل ارای مثبت و منفی به برخی از نظرات نشان می دهد که یک عده اصلا مسئله شان این حرف ها نیست و طرفداری ظاهری از او نیز فقط بدلیل نشانه روی به سمت هدف دیگری است . ان عده از طرفداران صادق اقای احمدینژاد بدانند که بازی کسی را نخورند مانند زمان انتخابات 88 که نفوذی هابعدا گفتند انتخابات بهانه است /اصل نظام نشانه است . منظورم این نیست که احمدینژاد بخواهد اصل نظام را بکوبد ضمن اینکه اعمالش بشدت نفسانی شده و یا بوده است ، ولی وای بر وقتی که ادم ها الت دست ان چیزی بشوند که از ان بدشان می اید و یا حداقل تظاهر به یک سری اصول نظیر انقلابی گری بکنند که در انها ریشه دار نشده باشد.
Romania
مخاطب مستقیم حرفی آقا احمدی نژاد بود و بس. احمدی نژاد باید برای ولایت مداران و خودش تمام شود .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر دلسوز انقلاب و مردمه دیگه باید ساکت بشه و الا معلومه جز قدرت طلبی و هوای نفس دنبال چیز دیگری نیست
Iran, Islamic Republic of
که روحانی وتیمش بقیه برنامه غرب را پیاده کنند ونارضایتی را به اوج برسانندوحتی سردار سلیمانی را هم تحویل بدهند.
United States
الان یعنی احمدی نژاد شما ناجی سردار عزیز ما شده؟! منطق در حد نقطه چین. شرم و حیا هم خوب چیزیه. بجای اینکه با مغلطه کردن و پیش کشیدن خراب کاریهای این دولت چشمتون رو بر منافق بازی های احمدی‌نژاد ببندید به فکر آخرتتون باشید... نافرمانی ها و گستاخی های وقیحانه این فرد در برابر امام امت روی منافقای پست رو سفید کرده... احمدی نژاد ترکیبی از کارهای خوب و بد بود ولی بدون ولایت هیچ کار به ظاهر خیری پذیرفته نمیشه... در ضمن این ملت بواسطه رفوزگی این دولت دست به دامان رفوزه های قبلی نمیشه... ان شاالله با پیروی از امام عزیز، خدا امت رو از امثال رفوزه های فعلی و قبلی بی نیاز میکنه. آخرت خودتون رو بیشتر از این خراب نکنید. یه ذره منطق یه ذره شرم یه ذره تقوا...

در پایان، شما یا واقعا درکتون انقدر پایینه که از تحلیل یک مسئله به این سادگی عاجزید یا جیره خواران دشمنان این نظام و ملتید که فرصت سواری گرفتن از این بیچاره رو غنیمت شمردید...
Iran, Islamic Republic of
رسایی یا نقوی بود که افشا کردندتو مذاکرات بندی را امضا کردند که یه عده از جمله سردار را باید بایکوت وتحویل بدهند.ومنظور بعد از ضربه اساسی به احمدی نژاد نوبت به بندهای دیگر هماهنگی خواهد بودوربطی به ناجی بودن احمدی نژاد ندارد که اصلا او هم چین نیت وادعا رفتاری هم ندارد.واز نظر دشمن ستیزی هم مرزهم می باشند.در ضمن خوش بحال شما که درک تون بالاست و خواسته وناخواسته تو مسیر روحانی وتیمش واون اسرائیلی بی پدر پرز که اگه ببینه اجرای وصیتش انجام میشه واقعا شادروانش می کنه ....ذوق زده شدید.
Iran, Islamic Republic of
لجاجت او، او را متاسفانه تبدیل به‌ منتظری دوم کرد.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که با بی بصیرتی تمام و با وجود همه بی تقوایی های احمدی نژاد و لجن پراکنی هایش علیه نظام و ضربه هائی که به حزب الله زد باز از احمدی نژاد حمایت می کردند و دم از ولایت مداری هم می زدند امروز با شنیدن فرمایشات آقا باید بمیرن از شرمندگی. کسی که دل رهبرو خون کرده اینها محکم ازش حمایت می کردن. امیدواریم متوجه شده باشند. من خودم حامی او بودم اما هر کس از امروز از احمدی نژاد حمایت کرد ایراد اساسی داره. والسلام.
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا شما قبل از اینک رهبری بفرمایند متوجه نشدین ک آقای احمدی نژاد در مسیر درستی نبودن?!زیبا فرمودن امام علی ک اول حق را بشناس بعد صاحب حق را.برادر عزیز بنظر میاد شما هنوز راه تشخیص حق و باطل را متوجه نشدین حتی اگر اتفاقی این بار درست تشخیص داده باشید.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
یعنی پس ما از این ب بعد نقد منصفانه از هر کسی کنیم منعکس خواهد شد،درسته?
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم تهمت و لجن پراکنی که اقا گفتن همون بوسه مادر چاوز و کیف دلارهای بقایی که با تار مو پلمپ شده نباشه!!؟
Iran, Islamic Republic of
9 دی، تودهنی بزرگ ملت، به فتنه 88 و فتنه گران بی مایه بود.
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه احمدی نژاد سر عقل بیاد
Iran, Islamic Republic of
اگه می خواست بیاد که کار به این جا نمی رسید.
Iran, Islamic Republic of
من گاهی اوقات از سخنان اقا میترسم البته نه از مطالب سخنانشان بلکه از سوء استفاده ای که عده ای بعدا به نام ولایتمداری میکنند و همه چیز رو به نفع خودشون تفسیر میکنند و بعدش حکم به تکفیر میدهند
Iran, Islamic Republic of
باید شفاف شفاف بگویند الان دوقطبی جدید شروع شده.این مشکل همیشگی ست .که همه جناح ها خود را عقل کل می دانند.ومخاطب را دیگری می دانند.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سخنان پرمغزوحکیمانه مقام معظم رهبری بایدنصب العین همه مسئولین دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم ازجدیدوقدیم قرارگیردوخودشان راهمیشه ملتزم به آن بداننداینشائ الله
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
سید
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا ،همه ما بیاییم و با تمام وجود مطیع واقعی نائب امام زمان ارواحنا له الفداه باشیم
مانند برخی از مسئولین و یا برخی مردم نباشیم که به زبان آقا آقا می گن(و شایدم واقعا ایشان را دوست داشته باشند) ، ولی در عمل خلاف دستورات و فرمایشاتشان عمل می کنند و بی تقوایی می کنند.
آن وقت ما هم مانند برخی مردم صدر اسلام (مانند-اهل کوفه-که ائمه را دوست داشتند، ولی یاریشان نمی کردند) خواهیم بود
اللهم النصر قائدنا الخامنه ای
اللهم عجل لولیک الفرج
United States
اگه دست من بود روسای جمهور اخیر رو میذاشتم پشت نیمکت، درس بنی صدر رو روزی صد بار بنویسند....

فصل اول: دم از ولی امر و انقلاب و اسلام و عدالت زدن

فصل دوم: تکبر و غرور بخاطر رای مردم در گذشته

فصل سوم: صبر حیدری امام مظلوم و رسوا شدن منافقین

فصل چهارم: حماسه نه دی...

و به حول و الهی این ملت تا این انقلاب را به رهبری امام خامنه ای عزیز، مقتدر، و مظلوم به دست صاحبش امام زمان عجل الله تعالی فرجه نرساند از باریدن و سیل به راه انداختن بر سر دشمنان داخلی و خارجی باز نمی ایستد.
عمار
Iran, Islamic Republic of
سید العالم آقا
سنه قربان آقا
جان آقا
ای نور عالمتاب برسرزمین شیران دلیر در زیر سایه ثامن الحجج(ع) بتاب .
بتاب که عالم جان میگیرد از تابش محمدی ات .
Iran, Islamic Republic of
عمار جان در جنگ صفین وقتی مولی علی برای دشمن حرف می زد انها بجای انکه چه می گوید هلهله می زدن والان وقتی فرزند علی حرف می زند ان همه نمره منفی در مقابل نوشته مهیار داده اند و همان هلهله را سر می دهند واین جماعت معاویه پرست !! بدان همان پیاده نظام استکبارند
Iran, Islamic Republic of
بر فرض مخاطب فرمایشات رهبری فقط احمدی نژاد باشد که قطعا اینطور نیست چون لجن پراکنی بر علیه ایشان کم نبوده و نیست اما شما که خود را مطیع رهبر میدانید چطور الان این کلمات (معاویه پرست )را در مورد دیگران به کار میبرید مگر وقتی رهبری آیه ی (ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا )را قرائت کردند بعد در تفسیرش فرمودند میتوانید به عنوان دفاع از من به دیگران هر چیزی را نسبت دهید و چون مدعیان دفاع از من است از آیه استثنا شده اند و از آنها سوال نمیشود
United States
عزیز دلم دل قوی دار... لشکر پسر فاطمه سلام الله علیها شاید "در حال حاضر" دست به کامنتشون خوب نباشه ولی دست به شمشیرشون رو از مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرا گرفتن. یک اشاره مولای عزیزمان امام خامنه‌ای حفظه الله کافیست هر روز سال بشود 9 دی. یک اشاره ایشان کافیست تا لشکریانشان در فضای حقیقی باریدن کنند و سیل به راه بیندازند و بساط دشمنان داخلی و خارجی و منافقانی که از شعارهای به نام اسلام و انقلاب و عدالت و صلح و امثالهم دکانی باز کرده‌اند را در هم بپیچند... برای دنیای مجازی هم نگران نباشید... به حول و قوه الهی این جبهه هم در نهایت میشه مال ابناء الولایه
Iran, Islamic Republic of
درکل الان ما موقعیت صفین قرار داریم اگر بصیرت نداشته باشیم ،اگه فهم درستی از اوضاع کشور وجهان نداشته باشیم وجایگاه علی زمان را درست درک نکیم .ناخودآگاه در جبهه معاویه قرار خواهیم گرفت .امید که همه ولایی باشیم و در اردوگاه حق درمقابل باطل قرار بگیریم.
الف
Sweden
این سخنان متوجه آقایان روحانی، احمدی نژاد و خاتمی هست که به جای دفاع از اصل نظام و کارآمد نشان دادن آن و پاسخگویی به عملکرد خود، الان نقش اپوزیسیون بازی می کنند. ایام مناظرات انتخاباتی اخیر آقای رئیسی تقریبا همین جملات رو خطاب به روحانی گفتند: " یکی از مظلومیت های کشور ما این است که دولت ها بعد از پایان کارشان حالت اپوزیسیون می گیرند."
فرهاد
Germany
فدای رهبرم که با سخنان خود دشمنان را مایوس و دوستان را شاد می کند . یا علی
Iran, Islamic Republic of
الان که اضطراب شده .همه خود را برحق می دانند.
Iran, Islamic Republic of
پیرو خط رهبریم.
هر چه رهبری بفرمایند.
Iran, Islamic Republic of
خدایا در فرج صاحب زمان عج الله تعالی فرجه تعجیل بفرما تا با کمک یاران برحقش ریشه طلم و جور را خشکانده و اسلام ناب محمدی و عدالت الهی را در جمهوری اسلامی و تمام دنیا برپا نمایند طوری که دیگر شاهد مدیر فاسد رانتخوار اشرافی گر.....نباشیم آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
مسیر راه انقلاب، مسیری است که امام خامنه ای مشخص می کنند. هر کسی که خارج از این مسیر حرکت کند از چشم مردم می افتد.
Iran, Islamic Republic of
. جناح بندي در كشور پدر مردم رو دراورده است . ولي در هر حال رهبرم را دوست دارم چون پاك است .
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه بدانند در این مرحله نیز امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه بدانند در این مرحله نیز امریکای جنایتکار و همدستان او را به فضل الهی زمین‌گیر خواهیم کرد.
رضا توکل
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم
با تشکر .شما وقتی نظر خود را نداده اید از کجا می فهمید که این سایت شهامت انتشار وجود دارد یا نه؟
کاوه
Iran, Islamic Republic of
آیا رسانه ای وجود دارد که نقد منصفانه را منعکس کند و آیا مسئولی هست که پاسخ مناسبی به این نقد بدهد. در چنین وضعیتی چاره کار در چیست؟
حق پرست
Canada
اللهم عجل لویک الفرج...
Iran, Islamic Republic of
خیلی اوضاع سیاسی مملکت باحال شده! اصولگرا و اصول سوار یه طرف اصلاح طلب و افساد طلب! احمدی نژاد هم که برا خودش بهاره! یعنی همه چیمون به هم میاد! اون اوضاع اقتصادی که عملا کشور ورشکستس اینم سیاسی که همش داریم به هم میپریم و همدیگرو داغون میکنیم! ترکوندیم توو این ۴۰سال فلواقع!!! جمیعا خسته نباشیم!!!
Iran, Islamic Republic of
آره داداش جمیعاً خسته نباشید ! میدونی مشکل کجاست ؟! مشکل مدیریت کلانه ، اگه چند دستگی درست شده، اگه اقتصاد ملی درب و داغون شده، اگه بی اعتمادی در میان مردم و مسؤلان بیداد میکنه، اگه سیاست خارجیمون بدتر از سیاست داخلیه و اگرهای فراوان ، بخاطر اینه که مدیریت اجرایی بلد نیستند مسولین ما ! قانون هم داریم اما مجریان در فکر کارهای دیگر هستندبیش از این نمیشه توضیح داد امیدوارم که بگیری مطلب رو !
United States
قوه قضائیه و پیر ومراد ما را خدا حفظ کند که در این زمان بهتر آز آنان نداریم البته قوه قضائیه ایراداتی دارد که باید با زبان نقد محترمانه بیان گردد اما تخریب نه

خداوند رهبر فرزانه ما را حفظ کند و دشمنانش را نابود سازد انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
خا منه ای کوثر است
دشمن او ابتر است
Iran, Islamic Republic of
سید از قم پر واضح است که نظر حضرت اقا اقایان روسای درراس روسای جمهور دولتین 9و10و 11و12 است که خوهرکدام ننحوی به شمن راه ورود و نفوذ میدهند و تاریخ صدر اسلام در حال تکرار است الهم اجل فرج
Iran, Islamic Republic of
اونوقت از کجا فهمیدی ۷ و۸ منظور نبوده
کمال بالایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه زمان انتخابات ها که می شه همه می شوند رابین هود حقوق مردم و بیان مزایای کانیدیاهای خود خود کاندیداها هم داد سخن از کارهای نکرده فضایی خود می گویند که چنان می کنیم ئ بهمان می کنیم اما وقتی زمان پاسخگویی فرا می رسد رهبری می شود مسئول کل / وقاحت و نادانی هم حدی داره رهبر در جریان برجام چقدر داد زد و اعلامیه داد اما آقایان با دیپلماسی خنده و شعار توافق بد بهتر از توافق نکردن و ... کار خود را کردند اما زمانی که گند بد عهدی غربیها در آمد پشت رهبر قایم شدند و گفتند رهبر در جریان ریز مسائل بوده اند بابا عجب رویی. حالا هم برخی ها می گویند رهبر پاسخگو مردذ حسابی مگر در ایران نیستی و نمی بینی سیاست بازان چه مانوری می دهند . در انتخابات 92 و 96 هم خودتان رای دادید . در 96 شما مگر وضعیت دولت تدبیر را ندید مگر به عشق سلبریتی هایی چون باران کوثری دوباره رای به دولت تدبیر ندادید پس چرا ناله می زنید / جواب شما فقط یک بیت شعر است :
تاوان بد مستی های شبانه ( دوره اول تدبیر)
مخمور خفتن به در میخانه است ( دوره دوم )
رهبری در تمام دوران ها از دولت ها حمایت کردند و شاید همین امر برای آقایان بی جنبه و بی ظریفت مشتبه شد که کسی هستند و می توانند مقتدای عده ای شوند که ظاهرا برای عده ایی فتنه گر و نااگاه هم این قضیه رخ داده است .
در انتخابات شما رئیس جمهور را انتخاب می کنید و سرنوشت خود را رقم می زنید و رهبر تنفیذ می کند اگر اینکار را نکند که دادتان در می اید رهبر رای مردم را قبول ندارد و اگر تائید بکند و شرایط الان پیش بیاید شما هم مانند گربه چهار دست و ÷ا پایید می آیید و می گویید ما انتخاب کردیم رهبر تنفیذ نمی کرد درست مانند جریان حکمیت علی ع / پس قیافه دمکرات منش افراطی را بخود نگیرید.
تقی
Iran, Islamic Republic of
در طول چند سال اخیر انواع تهمتها و افتراه توسط اصولگران مومن خداترس و اصلاح طلبان یاغی به اصطلاح روشنفکر و ته مانده حزب کارگزارن نسبت به کسی که هشت سال در این مملکت خدمت صادقانه به مردم کرد صورت گرفت هیچ عکس العملی از معصومان زمان نشان داده نشد اکنون پس از این همه جوروجفا و ظلم تعدی ایشان مقداری خواست از خود دفاع کند ببین چه علم شنه هایی به راه افتاده خدا وند عالم بر حق است و بقول معروف بگذر این روزگار انشالله که خواوند سبحان ای بی عدالتیها توسط کسانی که مدعی حکومت اسلامی ناب محمدی هستند خود جبران نماید
رر
Iran, Islamic Republic of
چرا اقاي حداد عادل كه دهها ميليارد تومان براي فارسي را پاس بداريم پول مي گيرد به لغت ًاپوزيسيون" رهبر معظم انقلاب خرده نمي گيرد من كه نمي دانم لغت فارسي ان چه است اقاي حداد معناي انرا بمن بگوييد!؟
Iran, Islamic Republic of
اپوزیسیون یعنی تو دهنی نخورده های طلبکار .که خودمان پرروشون کردیم .یعنی ببین که امریکاودارودسته اش برای کی نوشابه باز می کنندواخبارشونو تو صدر می برند
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
سلام .اپوزیسیون یعنی همان که آقا فرمودند یعنی مخالف خوان !آیا ماهم مورد خطاب و عتاب حضرت آقا هستیم.خدا آخر و عافبتمان را بخیر کند که با دل و قلب رهبری چکار ها که نکردیم.
Iran, Islamic Republic of
۴۰-۸‎ مساوی ۳۲
بعضیها ۳۲ ساله هم مسعولین بودن هم ژست اپوزیسیون دارن و این واقعا خنده داره. ۳۲ سال یه عمره