کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استدلال عجیب در نحوه تقلب در صندوق رأی

6 دی 1396 ساعت 8:04

مردم و فعالان فضای مجازی چند هفته‌ای است که در توییتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه ایجاد کردند و روایت‌ها و مشاهدات عینی خود را از فتنه ۸۸ در آن بیان می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، شماری از فعالان فضای مجازی به‌تازگی در صفحات شخصی خود در توییتر، کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کرده که در آن روایت‌های خود از فتنه 88 را بیان می‌کنند.

در این کمپین از تجربیات و مشاهدات عینی مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، مطالب قابل توجهی به‌چشم می‌خورد که بازخوانی آنها با گذشت حدود 8 سال از فتنه 88 خالی از لطف نیست.

گروه احزاب خبرگزاری تسنیم قصد دارد از این پس تا سالروز یوم الله 9 دی، هر روز برخی از توییت‌های جالب این کمپین را منتشر کند. در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده می‌کنید:

متن توئیت:
ضرغامی روایت فتنه میکرد؛ گفت:کروبی می‌گفت وسط صندوق رو سوراخ کردن و نوشتن احمدی نژاد و مردم هر چی رای میدادن، میرفته تو لایه دوم که اصلا باز نشد.

متن توئیت:
سال 88 فتنه‌گران چند ضربه چاقو و قمه به او زدند و انگشتش را شکستند ولی جان سالم به‌در برد اما تکفیری‌ها کار نیمه‌تمام فتنه‌گران را تکمیل کردند و او را به شهادت رساندند.

متن توئیت:
4 سال بعد از وقایع 88 با 7 چهره اصلاحطلب گفتگوهای مفصلی کردم که قرار بود در مجموعه‌ای منتشر شود. 
همگی متفق‌القول نظرشان بر عدم تقلب در انتخابات88 بود.
سؤال مشترکم این بود: چرا همان موقع نگفتید؟
جواب‌ها نزدیک به هم بود: جنبش راه افتاده بود، اگر می‌گفتیم از ما عبور می‌شد!

متن توئیت:
یادمه سال 88 تو اون آشوبهای عده‌ای خوشحال بودن و با هیجان میگفتن دیگه کار تمومه! من خندیدم و گفتم دهه شصت هم بعضیا همین فکرو میکردن.


کد مطلب: 576571

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/576571/استدلال-عجیب-نحوه-تقلب-صندوق-رأی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com