سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

استدلال عجیب در نحوه تقلب در صندوق رأی

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 576571
مردم و فعالان فضای مجازی چند هفته‌ای است که در توییتر کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه ایجاد کردند و روایت‌ها و مشاهدات عینی خود را از فتنه ۸۸ در آن بیان می‌کنند.
استدلال عجیب در نحوه تقلب در صندوق رأی
به گزارش جهان نيوز، شماری از فعالان فضای مجازی به‌تازگی در صفحات شخصی خود در توییتر، کمپینی با هشتگ #روایت_فتنه، ایجاد کرده که در آن روایت‌های خود از فتنه 88 را بیان می‌کنند.

در این کمپین از تجربیات و مشاهدات عینی مردم عادی تا خبرنگاران و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، مطالب قابل توجهی به‌چشم می‌خورد که بازخوانی آنها با گذشت حدود 8 سال از فتنه 88 خالی از لطف نیست.

گروه احزاب خبرگزاری تسنیم قصد دارد از این پس تا سالروز یوم الله 9 دی، هر روز برخی از توییت‌های جالب این کمپین را منتشر کند. در ذیل، تعدادی از توییت‌های مردم و فعالان فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را مشاهده می‌کنید:

متن توئیت:
ضرغامی روایت فتنه میکرد؛ گفت:کروبی می‌گفت وسط صندوق رو سوراخ کردن و نوشتن احمدی نژاد و مردم هر چی رای میدادن، میرفته تو لایه دوم که اصلا باز نشد.

متن توئیت:
سال 88 فتنه‌گران چند ضربه چاقو و قمه به او زدند و انگشتش را شکستند ولی جان سالم به‌در برد اما تکفیری‌ها کار نیمه‌تمام فتنه‌گران را تکمیل کردند و او را به شهادت رساندند.

متن توئیت:
4 سال بعد از وقایع 88 با 7 چهره اصلاحطلب گفتگوهای مفصلی کردم که قرار بود در مجموعه‌ای منتشر شود. 
همگی متفق‌القول نظرشان بر عدم تقلب در انتخابات88 بود.
سؤال مشترکم این بود: چرا همان موقع نگفتید؟
جواب‌ها نزدیک به هم بود: جنبش راه افتاده بود، اگر می‌گفتیم از ما عبور می‌شد!

متن توئیت:
یادمه سال 88 تو اون آشوبهای عده‌ای خوشحال بودن و با هیجان میگفتن دیگه کار تمومه! من خندیدم و گفتم دهه شصت هم بعضیا همین فکرو میکردن.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *