شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۵۶

احمدی‌ نژاد خودش هم می‌داند مجرم است!

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 576217
محمد هاشمی می گوید چرا و به چه علت برخوردی با آقای احمدی نژاد نمی‌شود، اطلاعی ندارم.
احمدی‌ نژاد خودش هم می‌داند مجرم است!
به گزارش جهان نيوز،‌ محمد هاشمی در پاسخ به این سوال وقایع اتفاقیه که نظر شما در خصوص پرونده احمدی‌نژاد و برخورد قوه ‌قضاییه چیست؟ گفت: نسبت به این پرونده اطلاعی ندارم و این را باید قوه‌قضاییه رسیدگی کند. اما رفتار احمدی‌نژاد این سوال را به وجود آورده است که آیا ایشان و دوستان‌شان اعتراف دارند که مجرم هستند و برای فرار از مجازات بست نشسته‌اند یا به نوعی اعتراض خودشان به نظام جمهوری‌ اسلامی را نشان می‌دهند یا نظام را قبول ندارند که البته هر کدام باشد چندان مناسب نیست. در بعد شخصی کسی که بست می‌نشیند قبول دارد که مجرم است و در بعد دیگر حاکم یا هیات حاکمه را قبول ندارد. اما هر کدام را که در نظر بگیریم اثر مطلوبی در جامعه بر جای نمی‌گذارد.
بر پایه گزارش فردا، او در بخش دیگری از صحبت های خود می گوید: اگر مقایسه کنیم حرف‌ها و رفتار ایشان را با دیگرانی که قوه‌قضاییه با احمدی‌نژاد برخورد کرده است یا مجازات و زندانی شده‌اند یا انواع دیگر مجازات اصلا قابل مقایسه نیست. حال چرا و به چه علت برخوردی با ایشان نمی‌شود، اطلاعی ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد بد است چون ;کار های خاندان هاشمی رو اشکار کرد .
Iran, Islamic Republic of
یکی از ایشون بپرسه چرا و به چه علت با حرمت شکنان عاشورا برخورد شد ولی با فائزه برادزاده اش برخورد نشد ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه آقایون آنقدر برای این دو روز حرمت قاعل هستند ربا خواری رسمی و اختلاسها ی برنامه ریزی شده و رانت خواری های فامیلی را تعطیل کنند
Canada
سوال دیگه که باید از ایشان پرسید اینه که چرا در مورد اتهام قتلهای زنجیره ای که توسط دوستان اصلاح طلبان شما به مرحوم اخوی نسبت داده شده است روشنگری نمی کنید؟ بالاخره آیا آنها هم مجرم هستند یا نه؟
گوشه کوچکی از اتهامات اصلاح طلبان به مرحوم رفسنجانی:
سخنرانیهای متعدد و چاپ کتابهای متعدد از قبیل تراژدی دموکراسی (عمادالدین باقی) – عالیجناب سرخپوش (اکبر گنجی-برنده جایزه بین المللی قلم زرین) و کتب دکتر علیرضا نوری زاده دوست صمیمی م.ه. همچنین نشریات آریا (1/6/1378 و 12/12/1378) - خرداد (12/8/1378) – فتح (20/8/1378) – آفتاب امروز (10 و 19/11/1378) – مشارکت (13/11/1378) – پیام هاجر (26/11/1378) – گفتگو با عمادالدین باقی (30/11/1378) – فتح (7/12/1378) و دهها نشریه دیگر ...
از جهان امروز استدعا دارم نظر ایشان را طی تماس تلفنی جویا شوند که در این خصوص چه کسی مجرم است؟ آیا اصلاح طلبان مجرمند یا ...؟
Iran, Islamic Republic of
حکایت انتقاد محمدهاشمی به احمدی نژاد بی اختیار ما رو به یاد این ضرب المثل میندازه:
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا می خونه یا بقولی
آب که سر بالا میره قورباغه هفت تیرکش میشه!
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
بازهم قورباغه و ابوعطا...

یکی بیاد به این بابا بگه سرنوشت داداشش واسش درس نشد؟!

شما خانواده آی کی یو بالا اگه نظر ندین میگن ...

شما فعلا به دستور زن داداشت بریز تو خیابون فک کنم دوباره تقلب شده...
اگه قوه ق با این جماعت مماشات نمیکرد از روز اول الان انقدر رودار نمیشدن
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی افتی دارد و افت انقلاب مدیران اشرافی و اقا زاده های حرامخوار است
حسن
Iran, Islamic Republic of
ارزش اظهار نظر ندارد !!!!!! برو خوش باش عمو!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا ارزش پاسخ گویی به این خود بزرگ بین ها ندارد
سرباز احمدی
Iran, Islamic Republic of
این یکی از کجا پیدا شد دوباره!!!!
Iran, Islamic Republic of
عقده خاندان هاشمی از احمدی نژاد تمامی نداره
Iran, Islamic Republic of
عقده جهان نیوز از احمدی نژاد هم پایانی ندارد.
احمدی نژاد محبوب قلبهاست به کوری چشم جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ببین چی میگه پس اون خانمی که در انتخابات 88 گفت اگر اسم موسوی از صندوق ها بیرون نیامد مردم بریزند به خیابان ها به انقلاب و نظام اعتقاد داشت مگه اون آقازاده ای که می گوید ایران را تحریم کنید چی، شما چه میگویید آنها از کدام خانواده بودند کسی که با وهابی ها عکس می اندازد و چیک تو چیک میشه کی بود شما از نظام و انقلاب اسلامی دم میزنید و احمدی‌نژاد را متهم میکنید کسی که الان بالای هفتاد درصد رأی مردم و محبوبیت دارد شما چه گلی برسر مردم و نظام زدید احمدی‌نژاد بخاطر اینکه راه انقلاب و امام را میرود از نظر شما محکوم است ایشان راه درست را می‌روند راهی که آرمان های امام میرسد حیف، حیف که نمیتوان حرف زد وگرنه دلها از شما اصلاح طلبان پر است البته اصولگرایان هم همتایان شمایند
محمد
Iran, Islamic Republic of
برای جهان نیوز و گردانندگانش متاسفم که برای تخریب احمدی نژاد دست به دامن چه کسانی شده‌اند.
بله حق باشماست ... ایشون هم همینو میگه ، میگه اگه من و همکارام مجرم هستیم دادگاه ما رو علنی برگزار کنید تا همه بفهمن ما مجرمیم.
ببین چقدر مردانگی داره... بعداز 88 که شما و خاندانتون از بی آبرو کردن این مرد کم نذاشتید لااقل آزاده باشید و دادگاهی هم اگر میخوان براش دست و پا کنید علنی باشه تا همه استفاده کنیم ...
"و العاقبة للمتقین"
Iran, Islamic Republic of
جرم احمدی نژاد اینست که در استخر فرح پهلوی شنا نکرده نه خودش و نه خانواده اش شما که فرح بیرون کردین چرا رفتین عین فرح رفاه طلب شدین. مجرم زن برادر شما خانم مرعشی که گفت مردم بریزند تو خیابان وخودش ودخترش فایزه مردم را به آشوب دعوت کردند شما که سالها رییس صدا و سیما بودی مگه تلویزون قرق خودت و برادر نبود.از جون این ملت چه میخاین ول نمی کنین احمدی نژاد نه دزد نه فاسده.
Iran, Islamic Republic of
وآنها هم یا محاکمه نشدند واگر هم شدندحکم سبک ولی برای آقای بقایی چون معاون آقای احمدی نژاد بوده به جرم نکرده 63سال محکوم می شود
)
جناب محمدهاشمي! واقعا" از شما بعيده !! از شما كه از خانواده صاحب آي كيوي بالا هم هستيد! اصلا" انتظار نمي رفت كه فرمايش بفرمائيد : " علت اينكه با احمدي نژاد برخورد نمي شود را نمي فهميد "!
جناب ! اين كه جوابش خيلي ساده است .
ببين جانم! : همه شما جماعت چپ و راست شده اصولسوار و افسادطلب و اعتدالي !!!؟؟ , خوب مي دونيد كه اولا" احمدي نژاد اصلا" اهل زد وبند و ساخت و پاخت وحزب و باندبازي و اين حرفها نبوده ونيست!
دوما" اگر از احمدي نژاد به اندازه سر سوزني دزدي و فساد اقتصادي و اختلاس و مفتخوري در دست داشتند و داشتيد, در عرض اين 5 سال تا به حال 10 تا حكم اعدام هم برايش بريده بوديد.! پس الكي با ژست آدمهاي پاك دست و حلال خور و عدالتخواه و آزاده آدمي مثل احمدي نژاد را متهم به فسق و فجور و جرم وجنايت نكنيد كه اصلا" بهتون نمياد. با طرح اين ادعاهاي مضحك حتي يه مشت طرفداراي جاهل خودتون هم بهتون مي خندند.!
ما منكر اشتباهات و غفلتهاي احمدي نژاد نبوده و نيستيم و دعا مي كنيم كه خداوند به واسطه نيت خيري كه اين شخصيت داشته و داره , دست ايشان را بگيره تا در دام سياسان قدرت طلب و مكار و پدرسوخته گرفتار نشه.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که:
آقای محترم لطفا اظهار نظر می کنی ، جوری اظهار نظر کن موجبات خنده ی دیگران رو فراهم نکنی .
اولا هر سیاستمداری فارغ از ضعف و قوت نیست. هاشمی رفسنجانی هم از این قاعده مستثنی نیست. دوما ، تویی که
می فرمایی اگر احمدی نژاد به اندازه سر سوزنی دزدی یا اختلاس و یا هر چیز دیگه ای داشت ، چنین و چنانش کنید. حال چند تا از شاهکارهای مرادت رو برات می گم.
دکترت سازمان تامین اجتماعی رو به صندوق تامین اجتماعی تبدیل کرد تا فردی چون مرتضوی فاسد ، ریسش بمونه و آخر شب سهو قلم پیدا کنه و با پول و چک خود تامین اجتماعی ، 128 شرکت شستا به بابک زنجانی دزد واگذار کنه. از دیگر معجزات به ثمر نشسته ای دکترت ، واگذاری مخابرات و شرکت های سودآور مثل ذوب آهن و فولاد و پتروشیمی که متعلق به مردم ایران و بیت المال بود ، به حضرات اسمشو نبر ، بود. درباره ی 700 میلیارد دلار پول نفت چیزی نگم بهتره.
Iran, Islamic Republic of
اینها همه اش ساخته وپرداخته اصلاح لطب ها واصول سوار های فرصت طلب می باشد
نخير مثل اينكه زحمت كشيدي و از احمدي نژادهم فساد اقتصادي پيداكردي!! حتما" كلي هم خنديدي؟!
اولا" كه گفتم احمدي نژاد اهل دزدي و حرامخوري نبوده يعني از رانت و موقعيت پست و مقام ,آنهم بالاترين پست اجرايي كشور مثل بسياري ديگر از صاحب منصبان قبلي و فعلي سوء استفاده نكرده و براي خودش و خانواده و اقوام و خويشان ونزديكانش كيسه ندوخته و آلاف و الوف پس انداز نكرده و خودش را طلبكار و ذخيره نظام! نخواند.
ممكن است در جريان واگذاري شركتها و سازمانهاي دولتي به بخش خصوصي تخلفاتي هم از سوي مسئولين امر صورت گرفته باشد اما اين دليل بر فساد و جرم شخص احمدي نژاد نبوده و نيست.
با اين حال ميشه لطف بفرمائيد و يه قلم از واگذاري شركتهاي سودآوري كه نوشته اي رو نام ببري و فساد مترتب بر آن را توضيح بدي تا كساني كه از پاك دستي احمدي نژاد حمايت مي كنند , متنبه شده وبفهمند كه از چه انسان مفسد حرامخوري!! حمايت مي كنند؟؟!!
دوما" مثل اينكه تبرئه شدن مرتضوي در خصوص پرونده تأمين اجتماعي به سمع و نظر مباركتون نرسيده؟!
حتما" خبر داري كه حكم تبرئه ايشون را هم همين دستگاه قوه قضائيه صادر كرده.قوه قضائيه اي كه اين روزها با احمدي نژاد و اطرافيانش به شدت دچار اصطكاك شده , مسلما" تا جائي كه بتونه دنبال مدرك جمع كردن و محكوم نمودن اينها خواهد بود. پس نمي توني مدعي بشي كه تبرئه مرتضوي نتيجه ساخت و پاخت و اينجور حرفا بوده!!!
در ضمن حتما" قبول داري كه در عصر انفجار اطلاعات , اگر هم موفق شويد با طرح چنين اتهامات فاقد سند و مدركي يكي از دلسوزترين و خدوم ترين مسئولان دو سه دهه اخير كشور را به فساد و دزدي و فلان و بهمان متهم ساخته و براي چند صباحي مردم را به سمت خودتون كشانده و از امثال احمدي نژاد متنفر سازيد, مطمئن باشيد كه ماه هميشه پشت ابر نميمونه وخيلي زودتر ازآنچه كه فكر مي كنيد حقائق بر مردم آشكار خواهد شد.چرا كه خداوندنيز فرموده است " اِن الله يدافع عن الذين آمنوا "
راستي فراموش نكن كه خيلي فرق است بين يك مسئول دل سوز و خداترس معتقد به حلال و حرام خداوند كه هدفش از قبول مسئوليت , كسب رضاي خدا و خدمت به خلق خدا باشه با مسئولي كه حلال و حرام خدا را براي خودش توجيه مي كند و مهمترين هدفش از رسيدن به مسئوليت , دستيابي به قدرت و زر و زور و شهرت و فراهم نمودن يك زندگي پر از تجملات و تشريفات و زرق و برق دنيوي براي خودش و اطرافيانش است.هردو مسئول خطا و اشتباه و غفلت دارنداما اين كجا و آن كجا؟!
Iran, Islamic Republic of
خدایا به خودت پناه می آوریم خدایا جای حق و باطل عوض شده هروله بین باطل همه گیر شده الهی قوه قضائیه متهمان را علنی و شفاف محاکمه کند تا گناه کار و متخلف به مجازات برسد و ما عدالت را باچشمان خود ببینیم و از کسی که طرف حق است حمایت کنیم خدایا امام زمان را برسان تا ریشه اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد انگلیس نشینان آمریکا نشیان زالوصفتان مکنده ی بیت المال را بخشکاند و عدالت را به معنای واقعی کلمه بگستراند الهی آمین یا رب العالمین
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
اگر تاریخ کشورمان را مطالعه فرمایید متوجه میشوید که علمایی که در مهاجرت صغری در حرم حضرت عبدالعظیم بست نشستند نه خود را مجرم می دانستند نه ضد حکومت بودند
Iran, Islamic Republic of
این عقل کل هر چند وقت عریضه ای دارد که چی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ما شما را به عنوان یک رسانه ارزشی میدانستیم
بیش از این وجهه خود را خراب نکنید
چرا برای کوبیدن احمدی نژاد به افرادی متوسل شده اید که روزگاری از سران فتنه حمایت می کردند و حتی می کنند!!
شما تهمت های همه افراد چه اصولگرا چه اصلاح طلب، به دکتر احمدی نژاد را پوشش می دهید اما دریغ از پوشش صحبت های دکتر احمدی نژاد
حالا که این طور شتاب زده به افراد یاغی انقلاب برای کوبیدن دکتر احمدی نژاد متوسل شده اید و ظاهرا دست بردار هم نیستید لااقل منصف باشید و اصل رسانه ای را رعایت کنید و سخنان ایشان رو هم انعکاس بدهید
والله راهی که میروید خیانت به ملت است
کاربر محترم
با تشکر . خواهشمندیم اول مستمرا سایت را مطالعه کنید و سپس اظهار نظر کنید/جهان نیوز کامل در اختیاز کسانی که خود را نااگاهانه احمدی نژاد ی می خوانند نیست رسانه ای فرا گیر که در ذیل پرچم ولایت گستره زیادی بین جریانات سیاسی دارد . پس اول مطالعه بعد اظهار نظر . ممنون/ جهان نیوز
سپهر
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما فکر می کنید با این کاری که دارید بر علیه احمدی نژاد انجام میدهید موجب رضایت رهبر را فراهم می کنید انشاالله که کمی به فکر شب اول قبرتان هم باشید ما این سایت را یک سایت مذهبی خداترس می شناختیم ولی اکنون دست اصلاح طلبان از خدا بی خبر افاده ای را از پست بسته و بدانید با این کاراتون مردم روز به روز بییشتر به احمدی نژاد علاقه مند میشوند حق وحقانیت را برای دو روز دنیا زیر پا نگذارید بدانید که دین و آیین ما به شما اجازه ی این همه کینه توزی را نسبت به یک فرد نداده است
کاربر محترم
با تشکر. سایت جهان نیوز سایتی فراگیر در چارچوب و خطوط قرمز نظام ولایی جمهوری اسلامی بوده و انتظار اینکه فقط از یک شخص که زمانی رئیس جمهور محبوب ارزشی ها بود و اینک در پوشش الفاظی چون حمایت از رهبری مقابل رهبری موضع گیری میکند پوشش خبری بدهیم انتظار بی تعبیری است . چرا باید در برابر کسی که با فرمان رهبری منصوب شده اند ایشان موضع بگیرند و عده ایی ساده لوح هم خود را ولایتمدار احمدی نژادی!! بدانند پارادوکس شدید و جاهلانه برای برخی ها یعنی همین (جمع بین سخنان و اوامر ولی فقیه و مواضع این شخص). ما در خدمت همه شماها هستیم اما با خطوط مشخص و واضح و یکدست . ممنون. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز لپ کلام را گفت ولی بدانید که انصاف ندارید وکینه ای که نسبت به احمدی نژاد دارید شما را وادار به این عکس العمل ها می کند
Iran, Islamic Republic of
جهان شده پر از راز و کلن مرموز شده
حسن
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز واقعا متاسفم برای این موضعی که پیش گرفتید !!!!! در پاسخ اولتان احمدی نژادی ها را نا اگاه معرفی نموده به انها تهمت نا اگاهی زدید و در پاسخ دومتان انها را ساده لوح نامیدید !!!!!
به نظر شما هواداران دیروز جهان نیوز و جریان اصولگرایی اگر امروز نظری داشته باشند بر خلاف شما باید انها را نا اگاه و ساده لوح خطاب کرد ایا معنای ولایتی بودن این است !!!! ایا تصور می فرمایید کسانی که امروز حق را به احمدی نژاد می دهند مشتی سلطنت طلب و منافق و معاند و حداقل اصلاح طلب تجدید نظر طلبند !!!!؟؟؟
نه عزیز من بسیاری از هواداران دکتر همان بچه های حزب الهی و ارزشی پا در رکاب روزهای سخت انقلاب هستند که امروز می بینند اوضاع انی نیست که تصور می کردند انان از گذشته خود پشیمان نیستند اما بسیار متاسفند از اینکه به بسیاری از مدعیان دین و مذهب و انقلاب و امام و رهبری اعتماد کردند در حالی که تمام مدت منافقانه دروغ گفتند و سیاه بازی کردند !!!!!
انجام این اتهام زنی ها به این قشر از مردم جز اینکه روز به روز انها را نسبت به تردیدهایشان مطمئن تر کند و همچنین به همه انچه گذشته مشکوک تر کند نتیجه ای ندارد !!!!! این برخوردهای شما تنها تخم یاس و تردید را در وجود خالص ترین مدافعان انقلاب می کارد و این بر خلاف مشی و نگاه کلان مقام معظم رهبری است !!!!
از نظر ما امروز مقام معظم رهبری انقلابی ترین و شجاعترین فرد در بیان نقطه نظرات محسوب می گردند و نیازی به مدافعان و مدعیان سطح پایینی چون شما ندارند پس بیجا از ایشان هزینه نکنید چرا که هنوز هم ایشان تنها امید جریان ارزشی برای ادامه ارمانها و اصول انقلاب هستند !!!!شما که خدا انشاء ا... رحمتتان کند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز عزيز!
دكتر احمدي نژاد هم منصوب رهبري مي باشد. آيا شما حرمتي براي وي قائل هستيد؟
دوستان دست اندركار سايت جهان نيوز لطفا" به اين فرمايش حضرت آقا هم توجه بفرمائيد كه ايشان فرمودند: كساني هم كه منصوب رهبري هستند هم نبايد خودشان را از انتقاد و اعتراض مصون بدانند اينها هم بايد نقد شوند و به انتقادات هم توجه كنند.
پس اينكه كسي معتقد است در جريان رسيدگي به اتهامات مطرح شده برعليه او دردستگاه قضا بي عدالتي صورت گرفته و درخواستهاي مكرر و علني هم داشته مبني بر برگزاري جلسات علني و شفاف با حضور اصحاب رسانه براي رسيدگي به اين اتهامات. اما دستگاه قضا اصلا" به روي خودش هم نمي آورد كه به اين درخواست پاسخ مثبت بدهد و توضيح هم نمي دهد كه چرا با اين كار مخالف است آنوقت نبايد حق را به طرفي داد كه اينگونه محاكمه شده و محكوم هم شده است؟! آيا نبايد به صرف اينكه رئيس اين نهاد منصوب رهبري است ,به چنين رفتاري اعتراض نمود؟!كجاي اين كار ضديت با رهبري است؟
اتفاقا" خيلي جاها خود شخص رهبري عزيز هم به نوع عملكرد مسئولين منصوب خودشان انتقاد داشته و دارند.
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ناشناس محترم
جسارتا مشکل از نوع نگاه شماست که جهان نیوز را یک رسانه ارزشی می دانستی . اشتباه می کردی برادر . بله ، اگر قبیله گرایی را ارزش تلقی کنیم ممکن است .
همچنین اشتباه می کنی که توقع داری این آقایان اخبار احمدی نژاد را حتی در حد یک رسانه خبری پوشش بدهند . نه ، فعلا کمک کار خبر
گزاری میزان و ورژن حزبول آمدنیوز هستند . مامورند ؛ می فهمی برادر؟ مامور!
اما نکته جالب آن که زاکانی نیوزی ها چندروز ژست بیطرفی گرفتند و کامنت ها را منتشرکردند، دیدند نخیر ، خوانندگان مثلا انقلابی! شان کمتر علیه محموداحمدی نژاد کامنت می گذارند .حالا شروع کردند به خودشان سوبسید می دهندکه : بعععله ، ما به عنوان رسانه فراگیر(!) ذیل پرچم ولایت(بگذریم که ولی فقیهشان مرحوم غریق استخر است ، نه امام خامنه ای) گستره زیادی بین جریانات سیاسی داریم! و حاضر نیستیم خبرهای او را پوشش دهیم!
عجالتا یک دوسه روزی بگذرد، اینها هم به این نتیجه می رسند که ژست افاقه نمی کند و ناچار خواهندشد دستورالعمل جلسات رسانه ای جناب صفار را اجرا کنند! البته اگر چنین شود برای دنیا و آخرتشان بهتر است ؛ اجرای دستورالعمل شیون پرز کجا(!) و اجرای دستورالعمل جناب صفار کجا؟
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از توجهتون به نظر بنده و انتشارش
بله بنده مستمر سایت رو دنبال می کنم، اما مطلبی ندیدیم که بزنید و بر علیه احمدی نژاد نباشه, شما تا بحال یک بار هم انتقادات ایشون رو منتشر نکردید اما مکرراً توهین های افراد معلوم الحالی همچون علی مطهری، جعفرزاده را علیه احمدی نژاد پوشش می دهید، خوب این به دور از تعد رسانه ای شماست
هم کارتان خلاف قانون است هم خلاف شرع
Iran, Islamic Republic of
آخر تقصیری ندارن نسبت به احمدی نژاد کینه دردل دارندآنهم از نوع شتریش
Iran, Islamic Republic of
ای کیو بالا توی خاندان اکبر بی نظیر است !!!! البته توی ممد هاشمی و حسین مرعشی دیگه از پایین شان هم زده بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
Iran, Islamic Republic of
الان وقت این حرفها نیست باید برای جنازه اورانیومی اکبر هاشمی یک فکری کرد که هر لحظه این میت فعال میشه و تهران رو می لرزونه .
احمدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی دستگاه نظارتی تنها برای نظارت وگزارش تعریف می کنیم یعنی همین که برگه ای در اختیار داشته باشیم که هر موقع طرف مقابلمان خواست تمکین نکند آنرا چماق قانونی نموده وبر سرش فرود آوریم بگونه ای که حق هم از آن ما باشد
وگرنه چه دلیل دارد که وقتی ناظرین تخلفی را اعلام می کنند وبرای مافوق هم اثبات شده است در برخورد با متخلف مصلحت اندیشی نمائیم مقصر قانون گذار ومجی برخورد کننده است نه امثال احمدی نژاد
امروز همه مدعی برخورد هستند کسی نیست بگوید زمانی که تخلف صورت می گرفت مگر شما وجود نداشتید ومیدان دار انقلاب نبودید پس خواهشداریم از اظهار نظر بی خود وبدون پشتوانه خودداری نمائید تا روند طبیعی طی گردد احمدی نزاد با قوه قضائیه اختلاف دارد قوه قضائیه هم خود یکی از ارکان مقتدر نظام اسلامی است پس سکوت اختیار وبه جایگاهها احترام بگذاریم
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص است چقدر از احمدی نژاد واهمه دارند .سعی دارند اینقدر در جامعه القاء کنند که احمدی نژاد مجرم است و باید محاکمه شود تا مردم باورشان شود .البته تا حدودی هم موفق بودند .سوال این است اگه مجرم است چرا محاکمه نمی کنید ولی اگه راست میگید علنی محاکمه کنید
Iran, Islamic Republic of
علی کوره شمسی کوره وپری بلنده همه خود را محق می دانند تا یه لگد به احمدی نژاد بزنند.....باباجان محاکمه علنی ومستقیم از سیما روشن کننده حقایق خواهد بود که مطمئنن بالایی هازیر بازش نمی روند
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرت جهان نیوز
فقط خاک بر سرت
همین....
کاربر محترم
با تشکر از نوازش شما. پاسخ شما بر عهده خوانندگان جهان نیوز/
جهان نیوز
حسن
Iran, Islamic Republic of
درسته شخصی موضع نسنجیده ای گرفته و نظر بی ادبانه ای نوشته اما خداوکیل گرفتن این ژستها هم ابتذالش از ان نظر کمتر نیست !!!!ببخشید البته !!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا خاک بر سر اصول گرایان.اصلاحات را ببینید با همه خرابکاریهایشان پشت هم وایسادن
Iran, Islamic Republic of
راست گفته بنده خدا
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده هم به توهین رای منفی می دهم.
اما گفته دوستمان درست است که چپی ها و التقاطیون اعتدالی و دار و دسته لاریجانی ما را با چیزهایی مثل انتقادات احمدی نژاد به قوه قضاییه سرگرم کنند.اما خاتمی یک تنه در مقابل پس گیرندگان رای از روحانی می ایستد-هرچند به نظر نمی رسد تاثیری بگذارد- ولی این کار را می کند.
آن وقت امثال آقای زاکانی و یا طیف طرفدار قالیباف که در انتخابات بیشترین ضربه را از اصولگرانماها خورده اند نیز با بی احتیاطی تمام خود را درگیر این ماجرا کرده اند.
کار به جایی رسیده که افرادی مانند محمدهاشمی هم زبان بازکرده اند.
آقایان انقلابی و اصولگرا این تذهبون؟ این طایفه به همه ما افراطی می گویند و نمی خواهند سر به تن هیچکدام ما باشد.
Iran, Islamic Republic of
بل الانسان علی نفسه بصیره
Iran, Islamic Republic of
به همان علت خاندان هاشمی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از دست احمدی حتما سکته میزنه. منتظر باشید بریم عیادتشون
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of

زاکانی یه کم مراعات کن
Iran, Islamic Republic of
اکبر هاشمی فوت کرد و تمام شد ولی برادر و خاندانش ول کن مردم نیستند .
Iran, Islamic Republic of
تو هم باید محا کمه شوید
Iran, Islamic Republic of
روز به روز حقانیت احمدی نژاد روشن تر می شود.
یونس
Iran, Islamic Republic of
اره احمدی نژاد پاکه پاکه
کاپرفیلد بود دکل غیب میکرد نفت ۱۵۰ دلاری میفروخت پولشون رو لولو میبرد
هیچکس مثل هاشمی احمدی نژاد رو نمیشناخت خدابیامرزش روحش شاد که خطر این فرد خطرناک رو همیشه گوشزد میکرد
Iran, Islamic Republic of
بیدار شو ای رهرو خواب آلوده تکرا ر هزارمین بار دکل نفت 150 دلار اضافه می شود 8 سال بدبختی و ...
کسر میشود خدمت به مردم + ازبین رفتن حقوق بشر+نابودی دموکراسی +...

خلاص سود و زیان وا مصیبتا ....
Canada
کوثر اذری

✳️بصیرت✳️
تفاوت گرگ‌ها و موریانه‌ها
وقتی گرگ حمله می‌کند،با صدای بلند حمله می‌کند؛ و فرصتی برای واکنش دارید.
(فرار یا مقاومت)
اما وقتی موریانه هجوم می‌آورد،
از همان ابتدا بی سر و صدا و تنها به جان محصولات شما می‌افتد.
زمان می‌برد تا به هدف برسد، اما بالاخره همه محصول تو را نابود می‌کند
ایستادن در برابر گرگ، شجاعت می‌خواهد و
دفع خطر موریانه بصیرت

بصیرت چیست؟
بصیرت، سواد نیست - بینش است.
بصیرت؛ یعنی اینکه بدانی ممکن است همسرِ پیامبر، در برابرِ راهِ پیامبر ایستاده باشد؛
بصیرت؛ یعنی اینکه نگاهت به «شخصیت»ها نباشد؛ بلکه همواره به «شاخص»ها چشم بدوزی؛ پس ملاک حق حقیقت است نه شخصیت
بصیرت؛ یعنی اینکه بدانی حتی مسجد، می‌تواند «مسجد ضِرار» باشد و پیامبر (صلی الله علیه و آله) آن را خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل نماید؛
بصیرت؛ یعنی اینکه قرآنِ روی نیزه تو را از قرآنِ ناطق، منحرف نکند؛
بصیرت؛ یعنی اینکه بتوانی شترِ همسرِ رسول خدا را «پی» کنی و همزمان، حرمت حریم رسول الله (صلی الله علیه و آله) را نگه داری؛
بصیرت؛ یعنی اینکه بدانی جانباز صفین (شمر) می‌تواند قاتل حسین (علیه السلام) در کربلا باشد؛
بصیرت؛ یعنی اینکه بدانی در جنگ با فتنه نمی‌توانی آغازگر باشی اما تا ضربه نهایی، نباید از پا بنشینی؛
بصیرت؛ یعنی اینکه نگذاری فتنه‌گران، شیرت را بدوشند یا بر پشتت سوار شوند؛
بصیرت؛ یعنی اینکه «مالک اشتر»ها را به تندروی و «ابوموسی اشعری»ها را به اعتدال، نشناسی؛
بصیرت; یعنی اینکه بدانی «معاویه»ها، به سست عنصرهای سپاهِ امیرالمومنین (علیه السلام) " دل بسته‌اند؛
بصیرت یعنی اینکه بدانی تاریخ, تکرار می‌شود؛ نه با جزئیاتش؛ بلکه با خطوط کلی‌اش ...

===

J-SH SAABER
کاری را که سایه نشینان شمرات سیاه و جاسوسان نفوذی برانداز و لانه کرده های بیناموس در آن و دولت ستون پنجم اجنبیان کدگدا زار و اربابان فراماسونری هچل فلنگدون بیسواد و دارنده مدارک مدارجات جعلی کرده اند و میکنند و مملکت را سرازیر برده ها و میبرند هیچ شیطان زاده خبیثی و موریان زاریده منحوسی نکرده است و , مابقیان سحر گشته از مخلفات کفتار بهرمان گوربگور شده جهنمی هم ملت شهیدپروران عزیز را بسته اند به شعارهای تکرار و همگانشان به نوعی کاسبکاران باد کرده از اموالهای دزدی میباشند که نیازمند یک خون قیام عاشوایی واقعی هستند که بیتردید به آن میرسند ...
Romania
صد در صد احمدی نژاد مقصر است. او از فرمان توزیع شرکتها و منابع پولساز بین احزاب و گروهها(بخوانید گَلّه‌های غارتگر) که توسط مهندس باهنر،پیک و سخنگوی انجمنهای سری، به وی ابلاغ شده بود سرپیچی کرد. سزایش بدتر از اینهاست.