يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

وزیر سابق ورزش: روحاني هواي مردم را دارد!

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 575952
محمود گودرزي وزير سابق ورزش و جوانان دست به قلم شد و در يادداشتي در روزنامه دولتي ايران، به سراغ دولت‌هاي نهم و دهم رفت و نوشت: اگر نگاهي به آن زمان بيندازيم، ارزش چهار سال رياست جمهوري روحاني را درك خواهيم كرد.
وزیر سابق ورزش: روحاني هواي مردم را دارد!
به گزارش جهان نيوز؛ در واکنش به  اعلام برائت‌هاي حاميان ديروز رئيس جمهور از عملكرد وي، كه اين روزها عمدتاً با هشتك « پشيمانم» در فضاي مجازي همچنان جاري است، محمود گودرزي وزير سابق ورزش و جوانان دست به قلم شد و در يادداشتي در روزنامه دولتي ايران، بي آنكه اشاره‌اي به واقعيت‌هاي اقتصادي اين روزهاي كشور داشته باشد كه امان اقشار آسيب پذير جامعه را بريده است؛ به سراغ دولت‌هاي نهم و دهم رفت و نوشت: اگر نگاهي به آن زمان بيندازيم، ارزش چهار سال رياست جمهوري روحاني را درك خواهيم كرد. 
 
گودرزي منتقدان روحاني را « حسود » توصيف كرده و با بيان اين ادعا كه مخالفان دولت چشم بر موفقيت‌ها بسته و صرفاً اهداف تخريبي خود را تعقيب مي‌كنند، نوشته مسئله اينجاست كه بعضي حاميان دولت هم ناآگاهانه به آنان پيوسته‌اند و زمزمه عبور از روحاني سرداده‌اند. وزير سابق ورزش و جوانان در پايان اين يادداشت آورده است: مسيري كه روحاني خود در آن گام گذاشته، در آغاز دشوار ولي در نتيجه شيرين است. او مي‌داند چه مي‌كند. هزينه مي‌دهد چون هواي مردم را دارد. پس ما هم بايد در چهار سال دوم هواي او را داشته باشيم. 
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *