چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 19 Jun 2024
 
۰
امیری مطرح کرد؛

دولت قصد روان‌سازی زندگی مردم را دارد

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 575673
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ویژگی‌های لایحه پیشنهادی بودجه 97 کل کشور را تشریح کرد.
دولت قصد روان‌سازی زندگی مردم را دارد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره ویژگی‌ها لایحه بودجه 97 اظهار کرد: لایحه بودجه سال آینده براساس اقدامات کارشناسی مفصل  سازمان برنامه و بودجه و دستگاه اجرایی از چند ماه قبل آغاز شد.

وی ادامه داد: این لایحه مدتی طولانی و در سه شیفت صبح، ظهر و شب در دولت مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شفافیت، نوآوری و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از ویژگی‌های بودجه 97 بیان کرد و گفت: ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت بوده و در این لایحه به خوبی به آن پرداخته شده است.

امیری با بیان اینکه لایحه بودجه در حال حاضر در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی و رسیدگی است، یادآور شد: رئیس جمهور علاقمند است که کارشناسان نظر خود را در مورد بودجه اعلام کنند.
وی اضافه کرد: بودجه براساس مقدورات، امکانات و واقعیت‌های موجود کشور تدوین و به مجلس داده شد و از این به بعد رسیدگی آن با نمایندگان است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انتقادات مطرح نسبت به بودجه و نظر برخی کارشناسان مبنی بر اینکه این لایحه زندگی مردم را سخت می‌کند، تصریح کرد: دولت دنبال ایجاد تسهیلات و روان‌تر کردن زندگی برای مردم است و به هیچ وجه دنبال ایجاد سختی برای آنان نیست.

امیری اظهار کرد: باید منتظر بمانیم که کمیسیون های مجلس چه تصمیماتی برای لایحه بودجه اتخاذ خواهند کرد، در هر صورت تصمیم گیرنده نهایی مجلس است و آنچه تبدیل به قانون می‌شود برای دولت لازم الاجراست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *