شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

وضعیت تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 574501
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: با توجه به پایداری هوا و احتمال افزایش آلاینده‌ها، احتمال تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه بالاست.
وضعیت تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا راهپیما درباره اینکه آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه 29 آذر نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل است؟ اظهار کرد:‌طبق آخرین اطلاعات دریافتی پایداری هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد و با توجه به پایداری هوا و احتمال افزایش آلاینده‌ها احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه زیاد است.

وی افزود: وضعیت آلاینده‌‌ها به صورت روزانه رصد می‌شود و معمولا بعدازظهر بعد از تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا و تصویب اعضا خبر تعطیلی مدارس اعلام می‌شود بر همین اساس خبر قطعی تعطیلی مدارس تا عصر امروز مشخص خواهد شد.

براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا، با توجه به تداوم استقرار آلاینده‌ها در تهران، تمام مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 27 و 28 آذر تعطیل اعلام شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *