جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 573486
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا شرایط کیفی هوای نامطلوب به‌ویژه برای گروه‌های حساس در اکثر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.
تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین شهبازی افزود: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، با برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز تنها در برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می رود.

وی افزود: به تدریج طی فردا بر میزان ناپایداری جوی افزوده و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می شود. این شرایط کمابیش در روز دوشنبه ( ۲۷ آذر) ادامه خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹و در شرایط  ناسالم برای گروه‌های حساس بود.به گفته شهبازی، دمای تهران طی دو روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *