سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱
دست آمریکا در کار بود

افشای جزئیات جدید از توطئه علیه قذافی

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 571560
معمر قذافی رهبر سابق لیبی تنها به خاطر انقلاب کشته نشد، بلکه کشته شدن وی در پی یک توطئه صورت گرفت.
افشای جزئیات جدید از توطئه علیه قذافی
به گزارش جهان نيوز به نقل ازالعالم، بشیر صالح مشاور پیشین معمر قذافی گفت: کشتن شدن قذافی در نتیجه یک توطئه صورت گرفت. این یک طرح دقیق بود که با مهارت کامل برای سرنگونی قذافی و دیگر روسای جمهور در مصر و تونس برنامه ریزی شده بود.

به گفته وی: هدف این توطئه تبدیل اسلام از دین به یک پدیده فرهنگی بود. و آمریکا نقشه سرنگونی رهبر پیشین لیبی را برنامه ریزی کرده بود.

مشاور سابق قذافی در ادامه افزود: آنها معتقد بودند که قذافی مخالف فرهنگ و شیوه زندگی غربی است و او برای برهم زدن نظم جهانی تلاش می کند. 

معمر قذافی رهبر پیشین لیبی در روز 20 اکتبر سال 2011 توسط شورسیان تحت حمایت ناتو کشته شد. پس از مرگ وی کشور لیبی عملا به چند قسمت تقسیم شد که توسط گروهای مختلف کنترل می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ماهم درمورد قذافی نامردی کردیم والبته وقتی میگن بازی سیاسی یعنی درمورد او باتمام اوصافش چون تنهاکسی بوددربین عرب که علنا شخصیت کذایی برخی شازده هارو خراب میکرد البته خودش هم فریب خورد ولی ماهم کارخوبی نکردیم