دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پایان کار نمایندگان ایران با کسب 8 نشان رنگارنگ

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 571317
در هفتمین و آخرین روز از رقابت‌های جهانی وزنه برداری معلولین، صمد عباسی به عنوان آخرین نماینده ایران در این مسابقات به روی تخته رفت.
پایان کار نمایندگان ایران با کسب 8 نشان رنگارنگ
به گزارش جهان نيوز، صمد عباسی در رقابت‌های دسته 65 کیلوگرم با شش وزنه بردار دیگر به رقابت پرداخت و توانست در حرکت اول وزنه 175 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر ببرد.
 
وی در حرکت دوم و سوم موفق نشد وزنه های 184 و 187 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و با کسب عنوان هفتم به کار خود پایان داد.
 
عنوان نخست این وزن به نماینده نیجریه با رکورد 220 کیلوگرم تعلق گرفت، نماینده چین با رکورد 193 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز نیز به نماینده الجزایر با رکورد 188 کیلوگرم رسید.
 
بر این اساس پرونده رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین – مکزیک  2017 با کسب  3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز برای کاروان ایران بسته شد.
 
تیم ایران در این دوره از مسابقات توانست عنوان قهرمانی در بخش مردان را از آن خود کند اما چین در مجموع  زنان و مردان با کسب 12 مدال ( 5 طلا، 5 نقره و 2 برنز) قهرمان مسابقات شد، تیم نیجریه با (5 طلا، 3 نقره و 2 برنز) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و ایران با 3 طلا، 4 نقره و یک برنز، بدون داشتن ورزشکار در بخش بانوان، به عنوان سوم دست یافت.
 
تیم های مصر با 5 مدال، مکزیک با 3 مدال و ویتنام با 3 مدال به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
 
رقابت های جهانی مکزیک از 11 تا 17 آذر ماه به میزبانی مکزیکوسیتی و با حضور نمایندگان 19 کشور برگزار شد و تیم ملی ایران با 14 ملی پوش خود در این رویداد حضور یافت.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *