سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

عمو‌های "فیتیله‌ای" به مناطق زلزله زده رفتند

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 569989
عموهای فتیله‌ای به مناطق زلزله رفتند تا هدایای فرزندان شهدای مدافع حرم را کودکان زلزله زده اهدا کنند.
عمو‌های "فیتیله‌ای" به مناطق زلزله زده رفتند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عموهای فیتیله‌ای به همراه سازندگان برنامه تلویزیونی «بربال فرشتگان» در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سر پل ذهاب حضور یافتند.

در این حضور عموهای فیتیله‌ای برای کودکان مناطق زلزله زده برنامه اجرا کردند و در آخر هم هدایایی که توسط فرزندان شهدای مدافع حرم برای کودکان زلزله زده ارسال شده بود را به دست این کودکان رساندن.

حمید گلی در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار فرهنگی تسنیم داشت؛ گفت: با هدف بالا بردن روحیه کودکان مناطق زلزله زده و رساندن هدایای کودکان شهدای مدافع حرم در منطقه سر پل ذهاب حضور پیدا کردیم و توانستیم دقایقی شادی و نشاط را به کودکان این مناطق هدیه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد می‌کنید همکاران شما نیز در این مناطق حضور پیدا کنند و برای کودکان و نوجوان برنامه اجرا کنند؟ اظهار کرد: حضور همکاران بنده که در حوزه کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند می‌توانند بسیار برای کودکان جذاب باشد. به نظرم من سازمانهایی مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با برگزاری اینگونه برنامه ها این مهم را محقق کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *