دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

ناخدا صمدی: لعنت بر تهیه کنندگان سریال کیمیا

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 569306
بنده چندين بار تماس گرفتم تا با مسئولان تهيه فیلم کیمیا صحبت كنم ولي حاضر به صحبت نشدند.
ناخدا صمدی: لعنت بر تهیه کنندگان سریال کیمیا
به گزارش جهان نيوز، ناخدا هوشنگ صمدی در بخشی از گفتگوی خود با قانون گفت: تعدادي از افراد، اطلاعاتي درباره جنگ ندارند و برخي با هدف به اين اقدامات متوسل مي‌شوند. در منطقه جنگ، قبل از انقلاب دو مانور زمستاني وتابستاني داشتيم و گردان تكاوران به عنوان متخصص عمليات آبي‌خاكي در اين عمليات‌ها شركت مي‌كرد.

اظهاراتي بيان مي‌شود كه جاي تامل دارد. براي مثال مي‌گفتند به ما اسلحه نمي‌دهند و از قذافي پنج‌تا آرپي‌جي گرفتيم و با اين سلاح‌ها تانك‌ها را در سوسنگرد زمين‌گير كرديم و انحصار سوسنگرد از بين رفت! اين ادعاها حرف‌هاي بي‌مبنايي است.

بنده چندين بار تماس گرفتم تا با مسئولان تهيه فیلم کیمیا صحبت كنم ولي حاضر به صحبت نشدند. به آن‌ها گفتم آيا شما 700 تكاور را در خرمشهر نديده‌ايد و دوربين كور بود؟! در اين فيلم فردي را نشان مي‌دهيد كه پشت ديوار پنهان شده و مي‌لرزد؟ اين سريال است؟ حق تمام شهدا را پايمال كردند و خدا از اين افراد نگذرد. من و 700 تكاوري كه زنده مانده‌ايم نفرين و لعنت بر تهيه‌كنندگان اين سريال مي‌فرستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي صمدي... از كدام هفتصد نفر صحبت مي كني ؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
... در مورد قهرمانان ملی اینطور گستاخانه صحبت نکن!....
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
حالا سوای مسیله تکاور اگرفیلم راکاملا ببینیم خودکیمیا چون ازاول بچگی نسبت به پسرهمسایه علاقه مندبود اخرکارهم ازشوهرش به خاطر تخلفات پدرش طلاق میگیره وبالاخره بااون پسرهمسایه که بعدا قاضی شده ازدواج میکنه ووقتی مادرشوهراولی سوال میکنه که ارش گناهش چی بود میگه پدرش ساواکی وظالم بوده درحالیکه درخودفیلم ارش با پدرهمیشه مخالفت میکرده ضمنا ناخدادروغ نمیگه تکاوران زیادی درخرمشهرشهید شدن