پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

کارنامه غیرقابل قبول دولت در بورس اوراق بهادار

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 560650
به گزارش جهان نيوز؛ «حیدر مستخدمین حسینی» معاون اسبق وزیر اقتصاد در مصاحبه با روزنامه ابتکار گفت:
«شاخص کل بورس از ابتدای دولت یازدهم که ۹۲ هزار واحد بود تا کنون به ۸۶ هزار واحد رسیده‌است. ارزش کل بازار بورس نیز از ۱۵۰ میلیارد دلار به ۸۰ میلیارد دلار رسیده که این کاهش ارزش در کنار ریزش شاخص، سرمایه‌گذاری در این بازار را از به صرفه بودن خارج کرده است؛ بنابراین انگیزه‌ای برای ورود افراد و سرمایه گذاران به این حوزه نیز وجود ندارد و باید هرچه سریعتر برنامه سیاست‌گذاری روشن از سوی دولت در حوزه پولی و مالی نمایان و اجرایی شود».
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا با توجه به تمام شاخص های رو به رشد از قبیل عزت پاسپورت، افزایش در آمد سرانه، کاهش ضریب فقر، کاهش بیکاری در حدی که مجبور به واردات کارگر شده ایم، افزایش واردات پورشه، افزایش ذخایر نجومی بگیر کشور، افزایش ژنرالهای سیاسی که در نبرد با مردم شکست خورده بودند، افزایش تعظیم قدرتهای بزرگ برای مسخره کردن اصحاب مذاکره، پرواز برجامی که خدا آورده بود!! بسوی ابدیت و خیلی چیزای دیگر، این یکی را ندیده بگیرید بیسوادها!