يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل:

بدحجابی رایج‌ترین منکرات در جامعه است

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب: 558151
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: بی‌حجابی و بدحجابی رایج‌ترین منکرات در جامعه است و به همین منظور نیاز است دلایل بدحجابی در جامعه ریشه‌یابی شود.
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حمید علی‌نسب عصر امروز در نشست شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل اظهار داشت: متاسفانه ترویج فرهنگ غربی توسط ماهواره‌ها و فضای مجازی و فقر فرهنگی خانواده‌ها از عوامل بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است که باید برای حل این معضل برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به این که بی‌حجابی و بدحجابی رایج‌ترین منکرات در جامعه است افزود: باید دلایل بدحجابی در جامعه ریشه‌یابی شود تا بتوانیم برای بهبود وضعیت موجود تصمیمات لازم و اساسی اتخاذ کنیم که به طور حتم همکاری و مشارکت مسئولان و همکاران مربوطه می‌تواند در این زمینه مثمرثمر و تاثیرگذار باشد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل با اشاره به پرداخت به مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: این اقدامات نیز باید به عنوان یک اصل اساسی مد نظر قرار گیرد و به این مسائل باید ریشه‌ای پرداخت شود چرا که در غیر این صورت اگر به صورت مقطعی به این مسائل بپردازیم نتایج قابل قبولی به دست نمی‌آید.
علی‌نسب بیان کرد: پرداخت به طرح مباحث امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه نیز نیازمند نهادینه‌سازی است و در این زمینه دانشگاهیان و مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای با هم داشته باشند تا بتوانیم برای حل مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.
وی تصریح کرد: انتظار ما از افرادی که عضو بسیج هستند این است که روحیه تعاون و همکاری  را در خود تقویت کنند، چرا که با دست رو دست هم گذاشتن  کاری انجام نمی‌شود چرا که در مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید مطالعه دقیق در مورد ریشه‌های ناهنجاری‌ها انجام بگیرد تا تأثیر ارشاد و راهنمایی بتواند خود را بستر جامعه نشان دهد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلیل گسترش بی یا بد حجابی بیدینی ماست. چه خود این افراد و چه کسانی که شاهدند و کاری نمی کنند، اعم از افراد و مسوولین.