يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

افشاگری دو بازیگر زن سینما به اذیت و آزار جنسی

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 556819
این اتفاق برای پالترو در سال ۱۹۹۵ و در جریان فیلم «اما» افتاده است. آنجلینا جولی نیز در سال ۱۹۹۸ و در زمان نمایش فیلم «بازی با قلب» مورد آزار و اذیت قرار از جانب این تهیه کننده قرار گرفته است.
افشاگری دو بازیگر زن سینما به اذیت و آزار جنسی
به گزارش جهان نيوز؛ سوء رفتارهای جنسی هاروی واینستاین، تهیه‌کننده بزرگ آمریکایی جزو داغترین خبرهای این روزهاست. به تازگی آنجلینا و گوئیت پالترو نیز درباره‌ی این موضوع صحبت کرده‌اند. پالترو و جولی هر دو افشا کرده‌اند که در دهه ۹۰ توسط هاروی واینستاین مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. این اتفاق برای پالترو در سال ۱۹۹۵ و در جریان فیلم «اما» افتاده است. آنجلینا جولی نیز در سال ۱۹۹۸  و در زمان نزدیک به نمایش فیلم «بازی با قلب» مورد آزار و اذیت قرار از جانب این تهیه کننده قرار گرفته است. سوء رفتارهای واینستاین که فعال دموکراتیک است نگرانی‌هایی را برای این حزب به وجود آورده، باراک اوبا و هیلاری کلینتون نیز به تازگی واکنش نشان داده‌اند و مخالفتشان را نسبت به رفتارهای واینستاین اعلام کرده‌اند.

منبع: دنیای تصویر
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *