شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

رقابت مهیج مسی و رونالدو در ثبت هت تریک

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 556738
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 2 فوق ستاره سالهای اخیر فوتبال در ثبت هت تریک شماره 50 رقابت تنگاتنگی دارند.
رقابت مهیج مسی و رونالدو در ثبت هت تریک
به گزارش جهان نيوز، دیشب آرژانتین موفق شد با درخشش لیونل مسی و هت تریک او برابر اکوادور بلیت روسیه را دریافت کرده تا کابوس عدم صعود به جام جخانی برای این تیم بالاخره به پایان برسد.
 
 

 
 
هت تریک دیشب مسی، چهل و چهارمین هت تریک او در تمام دوران حرفه ای وی در عرصه ملی و باشگاهی بود.
 
 

 

 
 
مسی زدن 3 گل در یک دیدار را از سال 2007 و ال کلاسیکو برابر رئال مادرید آغاز کرد و ستاره پرتغالی یک سال بعد موفق شد 3 بار دروازه نیوکاسل را با لباس شیاطین سرخ باز کند.
 
 

 

 
 
اما در رده ملی، اولین هت تریک مسی در سال 2012 و برابر سوییس اتفاق افتاد و رونالدو اینجا نیز یک سال بعد برابر ایرلند شمالی موفق به زدن 3 گل برای پرتغال شد.
 
 

 

 
 
رونالدو یک بار با لباس یونایتد، 5 بار در تیم ملی و 42 بار برای کهکشانی ها هت تریک کرده و لیونل مسی 5 بار برای آرژانتین و 39 بار برای بلوگرانا موفق به ثبت 3 گل در یک دیدار شده است.
 
 

 
 
اگرچه ستاره آرژانتین در فصل جاری با ثبت 3 هت تریک فاصله خود را با رونالدو کاهش داده، اما گلزن پرتغالی تنها 2 هت تریک دیگر برای رسیدن به 50 بار هت تریک نیاز دارد و باید دید این رقابت بین این 2 فوق ستاره به چه سرانجامی خواهد رسید.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *