دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واژگونی اتوبوس درسمنان با سه کشته و 33 مصدوم

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 554887
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس تهران- مشهد در محور حاجی آباد- آرادان در استان سمنان، سه هموطن جان‌باختند و 33 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.
واژگونی اتوبوس درسمنان با سه کشته و 33 مصدوم
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ حسن خسروجردی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتوبوس تهران - مشهد حوالی ساعت 10 امروز در محور حاجی‌آباد- آرادان در غرب استان سمنان واژگون شد و سه نفر شامل 2 مرد و یک زن جان باختند و 33 مصدوم به بیمارستان گرمسار منتقل شده‌اند که حال یک مصدوم وخیم اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: علت این سانحه همچنان از سوی کارشناساین پلیس راه در دست بررسی است.

علی یحیایی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان نیز به ایرنا گفت: دراین سانحه 10 امدادگر و 2 نفر از کارکنان هلال احمر حضور داشتند و برای امدادرسانی سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل اعزام شد.

مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز به ایرنا گفت: برای امدادرسانی و انتقال هرچه سریع‌تر مصدومان واژگونی اتوبوس، 10 دستگاه آمبولانس در این سانحه همکاری داشتند و برای رسیدگی کامل‌تر به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی نیز از سمنان به محل سانحه اعزام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *