شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
اخگرپور:

جریانهای فتنه، فساد و انحراف بر اساس منافع مشترک به رئیس دستگاه قضا هجمه می کنند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 554515
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: هجمه‌ها علیه رئیس دستگاه قضایی از آنجایی شدت گرفت که برخورد با مفاسد اقتصادی و ایستادگی در برابر فشارها و رانت‌های سیاسی هم با قدرت بیشتری دنبال شد.
جریانهای فتنه، فساد و انحراف بر اساس منافع مشترک به رئیس دستگاه قضا هجمه می کنند
به گزارش جهان نيوز؛ حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه رئیس قوه قضائیه گفت: امروز جریان فتنه، انحراف و فساد قصد دارد با حمله به رئیس دستگاه قضا اهدافی که مدت‌هاست در پی آن بودند را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: اما چه شده است که امروز منحرفین، فتنه‌گران، ضدانقلابیون و مفسدین دست به دست هم داده‌اند تا علیه آیت‌الله آملی لاریجانی هجمه کنند، آیا غیر از این است که مقابله قاطع با مفسدان در قوه قضائیه و مواضع انقلابی و صریح رئیس این نهاد باعث شده تا این جریانات در کنار هم با چنین اقداماتی منافع مشترک خود را دنبال کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: هجمه‌های مستمر علیه رئیس دستگاه قضایی از آنجایی شدت گرفت که  برخورد با مفاسد اقتصادی و ایستادگی در برابر فشارها و رانت‌های سیاسی هم با قدرت بیشتری دنبال شد، حال عده‌ای تلاش دارند تا با ریختن سنگ‌ریزه در راه قوه قضائیه سرعت چنین اقداماتی را بکاهند.

وی افزود: مسلما دستگاه قضایی همواره سعی کرده تا در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند، ممکن است برخی مواقع مشکلاتی هم وجود داشته باشد که همواره رهبر معظم انقلاب تذکرات لازم را به مسئولان این نهاد انقلابی داده‌اند ولی بیان چنین هجمه‌هایی علیه رئیس دستگاه قضایی هدفی جز تضعیف انقلاب و مسئولان را دنبال نمی‌کند.

اخگرپور یادآور شد: دانشجویان انقلابی از قوه قضائیه انتظار دارند در مقابل فشارها و هجمه‌ها عقب‌نشینی نکند و البته اگر هم نقاط ضعف و کمبودی وجود دارد آن را برطرف کرده و به بهترین وجه ممکن در راستای خدمت به مردم قدم بردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همین شماها پشت رهبری رو خالی میکنید