جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
مصری:

عدد و رقم تحویل مردم دادن کار شایسته‌ای نیست

دولت بگوید ۷۷ میلیارد دلار فاینانس ادعایی را کجا سرمایه‌گذاری کرده؟
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 554160
نماینده مردم کرمانشاه گفت: هتر است دولت درباره اقداماتی که انجام داده به مردم اطلاع رسانی کند و بگوید پول‌هایی که از طریق سرمایه گذاری‌ها به کشور آورده در کدام بخش‌ها استفاده کرده است.
عدد و رقم تحویل مردم دادن کار شایسته‌ای نیست
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالرضا مصری عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به ادعای دولتی‌ها مبنی بر امضای ۷۷ میلیارد دلار فاینانس خارجی از زمان پسابرجام تاکنون اظهار داشت: حداقل بنده به عنوان نماینده استان کرمانشاه شاهد هستم که در طول ۴ سال گذشته حتی یک دلار سرمایه گذاری خارجی در این منطقه محقق نشده است.

وی افزود: بهتر است دولت به جای اعداد کلان و دهان پر کن لیستی از عملیات اجرایی که انجام داده به ویژه ۷۷ میلیارد دلاری که از آن دم می‌زند را ارایه دهد بهتر است بگوید چند شغل در کشور ایجاد کرده و این سرمایه گذاری‌ها در کجا صورت گرفته است. اگر این امر محقق شده چرا به صورت مرتب شاخص بیکاری ما در حال تغییر است.
 
 
مصری در پایان خاطر نشان کرد: بنده این حرف را به عنوان منتقد نمی‌گویم بلکه به عنوان کسی که از این آمار مطلع نیست مطرح می‌کنم. بهتر است دولت درباره اقداماتی که انجام داده به مردم اطلاع رسانی کند و بگوید پول هایی که از طریق سرمایه گذاری‌ها به کشور آورده در کدام بخش‌ها استفاده کرده و نتیجه آن‌ها چه شده است این که فقط عدد و رقم به مردم تحویل بدهند کار شایسته‌ای نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *