چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱

مقصر اصلی 3 گل از 4 گل الهلال +عکس

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب: 552742
شجاع خلیل‌زاده در هت‌تریک عمر خریبین سهم زیادی داشت.
مقصر اصلی 3 گل از 4 گل الهلال +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ در شب بد پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده هم یکی از بدترین شب‌های فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت. شجاع در غیاب محمد انصاری کنار حسین ماهینی قرار گرفته بود. ولی بیشتر از ماهینی که در پست غیرتخصصی بازی می‌کرد روی گل‌های خورده پرسپولیس مقصر بود. رد پای شجاع روی سه گل اول الهلال دیده می‌شد. در چند صحنه دیگر هم بازیکنان الهلال او را دور زدند که خوشبختانه آن توپ‌ها وارد دروازه پرسپولیس نشد.
 
تصاویر سه گلی که شجاع خلیل‌زاده مقصر بود
دو مدافع بودند و دو مهاجم. ماهینی به خوبی جلوی یکی از این مهاجم‌ها قرار داشت تا در صورتی که سانتر روی تیر اول ارسال شود، او قبل از بازیکن حریف توپ را دفع کند. ولی شجاع از بازیکن پشت سرش غافل شد تا عمر خریبین اولین گل بازی را با ضربه سر وارد دروازه پرسپولیس کند.  
شجاع قصد بازیسازی از دفاع داشت. ولی توپ او با با تعلل فرشاد احمدزاده، به مقصد نرسید و در میانه راه توسط بازیکن الهلال قطع شد. بازیکنان عربستانی هم قدر این اشتباه را به خوبی دانستند و گل دوم را هم زدند. 



باز هم فرار بازیکنی که شجاع باید یارگیریش می‌کرد و باز هم گل. روی گل سوم هم عمر خریبین از چنگ شجاع فرار کرد و زودتر از او به توپ ضربه زد. 
منبع: وب سایت برنامه نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط خلیل زاده مقصر نبود کامیابی نیا که نبود و بیرانوند هم بازیش خیلی ضعیف بود