جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲
۷

تمجیدهای امیر عبدالهیان از لاریجانی/ قوی بودن گروه خون علی لاریجانی در امنیت ملی

چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 548986
امیر عبداللهیان: گروه خون علی لاریجانی در سیاست خارجی و امنیت ملی بسیار قوی است
تمجیدهای امیر عبدالهیان از لاریجانی/  قوی بودن گروه خون علی لاریجانی در امنیت ملی
گروه سیاسی جهان نيوز: دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل معتقد است که «گروه خون علی لاریجانی در سیاست خارجی، سیاست بین المللی و امنیت ملی بسیار قوی است» و «اگر در سال های قبل یا یک دهه پیش، دکتر لاریجانی زمانی وزیر خارجه می شد، ما می توانستیم وزارت خارجه پویا و موفق تری داشته باشیم که این به دلیل رویکرد و نگاه تخصصی است که ایشان از روی ذوق و اشراف به موضوعات مختلف دارند.»

حسین امیرعبداللهیان که با ایرنا گفت و گو می کرد، افزود: به دلیل ویژگی های لاریجانی، ساده ترین و در عین حال پرتحرک ترین بخش دیپلماسی پارلمانی در این بخش نهادینه شده است. وی درباره تحولات منطقه با بیان این که «جنگ ها در منطقه از نفس افتاده و سرعتش تقریبا با سرعت راه حل های سیاسی برابر شده است»، تاکید کرد: اگر از این نقطه تلاقی استفاده نشود ممکن است دوباره اوج گیری تنش ها و بحران ها به زبان دیگری را شاهد باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جا رستوران گریل فکتوری در لواسان است. جایی که همبرگر 250 هزار تومانی سرو می کند. و این سر آشپز که این چنین با لهجه غلیظ آمریکایی از خیارشوری که خودش ساخته (!) سخن می گوید نامش شروین است.
به راستی که سرمایه‌داری امپراطوریست که بر «بلاهت» حکمرانی می‌کند. چون می‌تواند کالایی 10هزار تومانی را با ایجاد توهم«تفاوت واصالت» و برچسب لاکچری، به یک ابله دویست پنجاه هزار تومان بفروشد

هیچ جای تعجب نیست که امروز انقلاب مستضعفین بعد از قریب 38 سال به چنین محنت و اندوهی گرفتار آمده ست. لواسان همان جاست که وزرای دولتش کاخ های اشرافی دارند و دخترانشان پایگاه قاچاق لباس..

لعنت بر شیطان
Netherlands
این ایجاد توهم در مورد قدرت نظامی شیطان ( که دیگر بزرگ هم نیست) هم با موفقیت انجام شده.
حسین حقگو
Netherlands
شاید یکی ژنش یا دیگری گروه خونش بهتر ، بالاتر ، برتر باشد. اما صداقت و تقوی (بتمام معانی آن) چیز دیگری است. اگر تقوا یا صداقت بود هیچکس با پوشیدن لباس پزشکی یا لباس نظامی خود را پزشگ یا ژنرال یا سیاسی غالب نمی کردم.
یا حق و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
لابد با همین هوش و نبوغ بود که ننگ نامه برجام را 20 دقیقه ای تصویب کرد؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
ای شکم خیره به تایی بساز تا نکنی پشت به خدمت دوتا.
سیدحامد
Iran, Islamic Republic of
بعد از ژن خوب حالا نوبت به گروه خون قوی رسید....دست مریزاد این چه ادبیاتی است که بین رجال و سیاسیون استفاده می‌شود؟!
اگر فردی یا مدیری تصمیم درست می‌گیرد یا جهادی کار می‌کند برگرفته از اصالت مکتبی است که اسلام نام دارد. ملهم از اموزه‌های ناب اسلام عزیز است. آیت الله زاده و بنده زاده هم ندارد. هرکس تقوای بیشتری داشته باشد سهمش در موفقیت بیشتر است.
Iran, Islamic Republic of
یکی بره بپرسه از اقای عبدالهیان که کمی توضیح بده ببینیم این جناب خون قوی چکار کرده که ما هم شعف کنیم با ایشان همراه شویم .نکنه برجام 20 دقیقه ای کار علی جان نبوده ؟جدی میگم نکنه داریم اشتباه میکنیم و تهمت نابجا میزنیم و همه سر کاریم؟ البته فقط سوال کردم و منتظر جوابم.