يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آغاز طرح برخورد با سارقان و مالخران پایتخت

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 547504
دقایقی پیش طرح گسترده پلیس پایتخت برای برخورد با سارقان و مالخران در سطح تهران بزرگ آغاز شد.
آغاز طرح برخورد با سارقان و مالخران پایتخت
به گزارش جهان نيوز؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای این طرح با حضور در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز طرح سراسری برخورد با سارقان و مالخران در 18 محور از پیش طراحی شده در سراسر تهران اجرایی شد.
وی با بیان اینکه نیروهایی از پلیس آگاهی، یگان امداد، پلیس پیشگیری و ... در اجرای این طرح حضور دارند، تصریح کرد: مخفیگاه و محل های حضور این سارقان شناسایی شده و تا ساعاتی دیگر نسبت به جمع آوری تمام آنان اقدام خواهد شد.
رحیمی با تاکید بر اینکه با تمام توان در مسیر رزمندگانی که برای حفظ انقلاب اسلامی و امنیت تلاش کردند گام بر می‌داریم، گفت: ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضا را برای مخلان نظم و امنیت مردم ناامن کنیم.
به گفته رئیس پلیس پایتخت، این عملیات آخرین عملیات نخواهد بود بلکه در پی آن عملیات‌های گسترده‌ای برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی آغاز خواهد شد.
پس از فرمان سردار رحیمی بیش از 100 خودروی پلیس و صدها مامور نیروی انتظامی عملیات خود را برای دستگیری سارقان و مالخران در سراسر تهران و به ویژه نقاط جرم خیز آغاز کردند.
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *