يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
آذری جهرمی:

کاربران ایرانی اینستاگرام رمز عبور خود را تغییر دهند

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 546835
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی به کاربران ایرانی اینستاگرام توصیه کرد رمز عبور خود را تغییر دهند.
کاربران ایرانی اینستاگرام رمز عبور خود را تغییر دهند
به گزارش جهان نيوز، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز خبری به دستم رسید که کلمه عبور میلیونها اکانت اینستاگرام از طریق هک سرورهای آن افشا شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد:برای حفظ حریم خصوصی کاربران ایرانی، توصیه میکنم هرچه زودترنسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام کنند.(صحت خبر را تائید نمیکنم اما در هر حال اقدام پیشگیرانه عقلانی است)

زمانیکه شرکتهای بزرگ دنیا در برابر هک نفوذپذیر هستند، خود ایمن پنداری فرضیه ای اشتباه است. شرکتهای ایرانی باید توجه ویژه ای به ارتقاب امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران خود داشته باشند.

براساس گزارش ها، تعدادی از هکرهای اینترنتی در روزهای اخیربه صفحه های شخصی هنرمندان و اشخاص بسیاری در اینستاگرام حمله و نفوذ کرده‌اند که این امر می تواند تهدیدی برای اطلاعات شخصی و حریم خصوصی میلیون‌ها کاربر بشمار بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *