يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

پاتک پلیس تهران به موادفروشان

دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 545041
یکصد و سی معتاد متجاهر در طرح جمع‌آوری موادفروشان از سوی پلیس تهران دستگیر و برای طی مراحل درمان به مرکز فشافویه منتقل شدند.
پاتک پلیس تهران به موادفروشان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در تهران اظهار داشت: به دنبال عملیات گسترده اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 206 نفر از خرده‌فروشان از مناطق مختلف پایتخت و به خصوص در محدوده سرکلانتری‌های 5، 8 و 10 در میدان آزادی، خیابان فلاح، خیابان هاشمی، منطقه خلازیر، یافت‌آباد و شهرک ولیعصر شناسایی و دستگیر شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در طول اجرای این طرح بیش از 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 6 کیلوگرم شیشه از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد. 

سردار رحیمی ادامه داد: همچنین در این طرح بیش از 130 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند و به مرکز فشافویه برای طی مراحل درمان اعزام شدند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر تهران به صورت مستمر و با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت روزانه و در تمام سطح شهر و با پشتوانه اطلاعاتی قوی برخورد با موادفروشان و خرده‌فروشان را پیگیری می‌کند. 

وی با اشاره به نقش معتادان در سرقت‌های خود گفت: متاسفانه بسیاری از سارقان دستگیر شده یا اعتیاد داشتند یا در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند و باید توجه داشت که بسیاری از معضلات ما در حوزه سرقت‌های خرد و زورگیری توسط معتادان انجام می‌شود.

سردار رحیمی در پایان در پاسخ به تسنیم در خصوص شیوه ارائه اطلاعات درباره معتادان خیابانی و خرده‌فروشان مواد مخدر از سوی مردم به پلیس گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آمادگی دارند تا هرگونه گزارش‌های مردمی را اخذ کرده و با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام شده مناطق آلوده را پاکسازی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هموطن ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تشکر سردار حضورت در تهران لازم بود خسته نباشی دلاور