چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴
۲

بازتاب‌ ملاقات‌ دولتمردان با رهبر انقلاب‌ در رسانه‌های بیگانه +تصاویر

منبع: جام نیوز
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 544552
رئیس‌جمهور و اعضای کابینه صبح شنبه به‌مناسبت «هفته دولت» با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
به گزارش جهان نيوز؛
 

بی بی سی: آیت الله خامنه ای در اولین جلسه با کابینه جدید حسن روحانی، دولت را به "حفظ روحیه انقلابی در دیپلماسی" دعوت کرد و خواست که چتر دیپلماسی خود را بر همه جهان بگشاید و روی روابط با چند کشور محدود تمرکز نکند.
حسن روحانی و محمدجواد ظریف در دوره قبلی توانستند با حمایت رهبر ایران با قدرت‌های جهانی درباره برنامه هسته‌ای ایران به توافقی جامع (برجام) برسند.
 
 

رادیو فردا: رهبر جمهوری اسلامی بار دیگر اعلام کرد که آمارهای دولت حسن روحانی مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی، از جمله کاهش تورم و خروج از رکود، «نشان دهنده وضع واقعی کشور و زندگی مردم نیست».
 
 

رادیو فرانسه: آیت الله خامنه ای در دیدار با اعضای هیأت دولت که به‌مناسبت "هفتۀ دولت" انجام گرفت، با تأکید بر گذشت سریع زمان گفت که فرصت چهارسالۀ دولت، زمان کمی نیست «هم‌چنان‌که امیرکبیر در دوران سه‌ساله صدارت خود، کارهای مهمی کرد.»
 

رادیو زمانه: رهبر ایران که به‌مناسبت هفته دولت با کابینه جدید حسن روحانی دیدار داشت، سخنان خود را بر دو محور متمرکز کرد: اقتصاد و سیاست خارجی.
 
 

ایران اینترنشنال: رهبر جمهوری اسلامی ایران "اقتصاد و مسائل معیشتی مردم" را مهم‌ترین اولویت کشور دانست و تأکید کرد که «جهت‌گیری‌ها باید از "اقتصاد رانتی و نفتی" به "اقتصاد مولّد و مردمی" تغییر کند.»
 
 

من و تو: آیت الله خامنه ای در این دیدار بر ضرورت کار و تلاش جهادی و مضاعف مسؤولان برای رفع مشکلات تأکید و توصیه‌هایی «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این سایتها همه فیلتر هستند یعنی غیر مجاز و شاید هم غیر شرعی. شما چطوری وارد این سایتها می شوید و فرق شما با بقیه مردم چیست؟
Iran, Islamic Republic of
رسانه بیگانه معمولا به رسانه های رسمی سایر کشورها گفته می شود. اینها که شما نام برده اید رسانه های فارسی زبان هستند که از نظر حکومت ما غیر مجاز شناخته می شوند و فیلتر هستند.