شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عیادت تاج از مدیرعامل پیشین پرسپولیس+ عکس

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 544035
رئیس فدراسیون فوتبال از مدیرعامل پیشین پرسپولیس عیادت کرد.
عیادت تاج از مدیرعامل پیشین پرسپولیس+ عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج امروز (پنجشنبه) با حضور در منزل حبیب کاشانی، پیگیر وضعیت جسمانی وی پس از عمل جراحی قلب شد.کاشانی اخیرا و بعد از انجام ملاقات مردمی در منطقه 12 شهرداری تهران، با علائم عارضه قلبی به یکی از بیمارستان ها مراجعه کرد و با تشخیص عارضه شدید قلبی بستری شد و سپس تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

وی در گفت‌و‌گو با رئیس فدراسیون فوتبال، شرح حالی از اتفاقات رخ داده برای خود در طول این مدت را ارائه کرد و از تلاش تیم پزشکی در راه بازیابی سلامتی‌اش تمجید کرد. تاج هم در حاشیه دیدار صمیمی با مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: خوشحالم که عمل جراحی کاشانی که از مدیران لایق و زحمت کشور محسوب می‌شود با موفقیت کامل انجام گرفت. بدون شک، این موضوع با الطاف پروردگار و با توجه به دعای خیر مردم و امور خیری است که وی همیشه به انجام آنها تأکید داشته و اهتمام ورزیده است.

وی افزود: امیدوارم کاشانی هر چه زودتر با طی کامل روند بهبود خود، فعالیت‌هایش را با قدرت از سر بگیرد. حضور این مدیر که دغدغه‌های ارزشی و اخلاقی دارد، موهبت بزرگی برای جامعه ورزش ما محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *