يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
مسعود سلطانی فر:

از اعتماد دوباره رئیس جمهور تشکر می‌کنم

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 542720
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از اعتماد دوباره رئیس جمهور برای سپردن وزارت ورزش و جوانان به بنده تشکر می کنم.
از اعتماد دوباره رئیس جمهور تشکر می‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در آغاز صحبت های خود در صحن علنی مجلس که صبح امروز انجام شد با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده مردم موجی از شور، ایمان و وفاداری ملت را نسبت به دولت به راه انداخت.

وی با تشکر از ریاست جمهوری که برای بار دوم به وی جهت تصدی وزارت ورزش اعتماد کرده است، خاطرنشان کرد: از تمام نمایندگان ملت که طی ۱۰ روز گذشته نظرات کارشناسی خود را نسبت به گزینه های پیشنهادی دولت دوازدهم ارائه کرده و برنامه های آن را مورد بررسی قرار داده، تشکر کرده و به آنها خسته نباشید می گویم. همچنین از کسانی که برای حمایت از بنده ثبت نام کردند، تشکر می کنم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به سوابق مدیریتی خود در عرصه های مختلف طی سال های بعد از انقلاب اسلامی گفت: با عنایت به اهمیت جایگاه جوانان در فرآیند کشور، اجازه می خواهم عرایض خود را در این حوزه آغاز کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *