شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
محمدقمی در موافقت با وزیر ورزش:

برنامه سلطانی فر علمی و عملی است

ورزش عدالت محور شده است
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 542717
نماینده مردم پاکدشت در موافقت با وزیر پیشنهاد ورزش و جوانان گفت: برنامه ای که ایشان ارائه کرده است علمی و عملی است.
برنامه سلطانی فر علمی و عملی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ محمد قمی که یکی از موافقان رای اعتماد به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجلس بود در مورد وی گفت: من برنامه همه وزار را دقت کردم که همه خوب بود اما انصافا برنامه آقای سلطانی فر بسیار علمی و عملی و کارشناسی است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در این برنامه بسیار زیاد به مسائل مربوط به امکانات ورزش و جوانان تاکید شده است. ضمن اینکه ایشان دارای مرام سیاسی خاصی هستند اما در برخورد ورزش، نمایندگان، استانداران روال سیاسی ندارد و رعایت عدالت و عدالت محوری سرلوحه کارشان است که خدای ناکرده مشکلی بوجود نیاید.

در رسیدگی به ورزش قهرمانی و پهلوانی و حرفه ای توجه ویژه ای شده است و برای هر یک برنامه خاصی دارد و به روستاهای کشور نیز برنامه های خوبی داشته که قابل تقدیر است.

این نماینده مجلس افزود: توجه به روحیه جوانمردی و پهلوانی در ورزش بسیار مهم است. ایشان توجه خاصی به این موضوع داشته اند و برنامه هایی را هم در این زمینه اجرا کرده اند. ضمن اینکه ایشان به ایثارگران هم توجه ویژه ای داشته اند و اجازه نداده اند که در تاریخ گم شوند. باید روحیه جوانمردی را رشد دهیم. 

محمد قمی خاطرنشان کرد: تلفیق ارزش با ورزش از دیگر خصوصیات آقای سلطانی فر بود تا ورزش ما بدون هدف نباشد. ورزش باید با اندیشه های انقلاب تلفیق شود که در برنامه های ایشان این برنامه ها کاملا هویداست.

وی ادامه داد: توسعه اماکن ورزشی در شهرها و روستاها از دیگر برنامه های خوب ایشان است. توجه به خصوصی سازی و مشارکت مردم در امر ورزش از برنامه های مهم ایشان است. یکی از ویژگی های ایشان پشتکار و خستگی ناپذیری ایشان است که سفت و محکم و استوار می ایستد و انجام وظیفه می کند. 

این نماینده مجلس در ادامه فاکتورهای مثبت مسعود سلطانی فر برای ورزش گفت: ایشان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس دارد. اینکه یک نفر در مخالفت ایشان در مجلس صحبت نکرد دلیلی بر این مدعاست. ایشان در کارش رعایت عدالت را می کند و با همه دوستان به یک روش برخورد می کند. البته 82 نفر از نمایندگان مجلس از من خواسته بودند که به آنها وقت بدهم تا در موافقت صحبت کنند اما من به آنها وقت ندادم.
وی ادامه داد: یک نکته را در مخالفت با ایشان می گویم و آن اینکه فدراسیون تکواندو مشکلاتی دارد که ایشان باید به این موضوع هم رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *