شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
برومندی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

نمره سلطانی‌فر در تعامل با نمایندگان 20 است

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 542712
نماینده مردم مرودشت گفت: وزرایی که ارتباط خوبی با رئیس جمهور و هیئت دولت و نمایندگان داشتند در پیشبرد برنامه‌ها موفق بودند و نمره سلطانی فر در تعامل 20 است.
نمره سلطانی‌فر در تعامل با نمایندگان 20 است
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزارتخانه ورزش و جوانان یکی از کلیدی‌ترین وزارتخانه هاست چرا که برای داشتن جامعه ای با نشاط ورزش اهمیت خاصی دارد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان سرمایه های این کشور هستند و باید برای آنان برنامه ریزی کرد، گفت: ما 9 ماه پیش به وی رای اعتماد دادیم و امروز نیز از معرفی مجدد وی خوشحال هستیم، نداشتن مخالف برای سلطانی فر نشانه مدیریت موفق او است.

نماینده مردم مرودشت گفت: وزرایی که ارتباط خوبی با رئیس جمهور، هیئت دولت و نمایندگان داشتند در پیشبرد برنامه ها موفق بودند و نمره سلطانی فر در تعامل 20 است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *