دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
صبح امروز آغاز شد؛

عملیات ارتش لبنان علیه داعش

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 542345
نیروهای مقاومت از ساعات اولیه امروز شنبه عملیات نظامی خود برای بیرون راندن تروریست های داعش از مناطق مرزی شمال شرق این کشور را آغاز کردند.
عملیات ارتش لبنان علیه داعش
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از رویترز، یک منبع امنیتی لبنانی خبر داد که ارتش این کشور روز شنبه (امروز) عملیات خود علیه تروریست های داعش در مرزهای شمالی لبنان با سوریه را آغاز کرد است.بر اساس این خبر ارتش لبنان مواضع تروریست های داعش را در نزدیکی شهر «رأس بعلبک» با حملات موشکی و توپخانه ای هدف قرار می دهد.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که این عملیات با فرمان «ژوزف عون» فرمانده ارتش لبنان آغاز شده است تا تروریست های داعش را که در دشت های شهرک های رأس بعلبک و «القاع» در شمال شرق لبنان مستقر شده اند از این مناطق بیرون برانند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که یگان توپخانه ای ارتش لبنان از بامداد روز شنبه مواضع تروریست ها در دشت های بعلبک را هدف قرار داده و بالگردهای ارتش نیز چندین حمله هوایی در مناطق حضور تروریست ها انجام داده است.همزمان با آغاز عملیات ارتش لبنان در مناطق مرزی شمال شرقی این کشور با سوریه، نیروهای مقاومت حزب الله لبنان و ارتش سوریه نیز از آغاز عملیات مشترکی برای آزادی دشت های «القلمون الغربی» خبر دادند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنگی این عملیات با حمله به مواضع داعش از جهات شمالی، شرقی و جنوبی این منطقه آغاز شده است. عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت «و إن عدتم عدنا» (اگر به گناه خود بازگردید ما به کیفر شما باز می گردیم) و عملیات ارتش لبنان «فجر الجرود» نامگذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *