شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲
۵

عربستان‌: هرگز خواهان میانجی‌گری با ایران نشده‌ایم/ هرگونه نزدیکی به هر شکلی با نظام ایران ممنوع!

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 541794
عربستان از تمامی کشورهای جهان می‌خواهد تا برای بازدارندگی مقابل اقدامات خصمانه نظام ایران و اجبار آن به پایبندی به قوانین بین‌المللی و تصمیمات سازمان ملل و سازمان‌ها و عرف‌های دیپلماتیک اقدام کنند!
عربستان‌: هرگز خواهان میانجی‌گری با ایران نشده‌ایم/ هرگونه نزدیکی به هر شکلی با نظام ایران ممنوع!
گروه بین الملل جهان نيوز: یک مقام مسئول سعودی به خبرگزاری رسمی عربستان گفت که این کشور هیچ‌گونه درخواستی برای میانجی‌گری به هرشکلی با ایران نداشته و اخبار منتشر شده در این رابطه همگی نادرست هستند.

خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از این مقام مسئول سعودی نوشت:‌ «عربستان به موضع ثابت خود در رد هرگونه نزدیکی به هر شکلی با نظام ایران که در حال گسترش تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و جهان و دخالت در امور کشورهای دیگر است، پایبند است. از دید عربستان، نمی‌توان با نظام کنونی ایرانی مذاکره کرد، و تجربه ثابت کرده است که این نظام به قواعد و عرف دیپلماتیک و اصول روابط بین‌المللی احترام نمی‌گذارد و این نظام به دروغ‌پردازی و تحریف حقایق ادامه می‌دهد و عربستان بر خطر نظام ایران و رویکرد خصمانه آن برای صلح و ثبات بین‌المللی تأکید دارد. و از تمامی کشورهای جهان می‌خواهد تا برای بازدارندگی مقابل اقدامات خصمانه نظام ایران و اجبار آن به پایبندی به قوانین بین‌المللی و تصمیمات سازمان ملل و سازمان‌ها و عرف‌های دیپلماتیک اقدام کنند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم اصلا علاقه ایی با ارتباط با عربستان نداریم. زیاد جوش نزن
لعنت بر شیطان بزرگ
Netherlands
منظور شما بی تردید سعودی هاست.
Iran, Islamic Republic of
دولت ضد انسانی وکودک کش آل سعود که حتی از کشتار مردم بیدفاع خود در شهر عوامیانه دریغ نمیکندباید تحت تعقیب دادگاههای بین المللی قرار گیرد.آیا حقوق بشردر خصوص معنا دارد؟
Iran, Islamic Republic of
فلسفه وجودی امروز آل سعود نگه داشتن رژیم منحوس اسراییل است
انشاالله هر دو شان از صحنه روزگار مخو شوند که البته این موضوع با مذاکره به دست نخواهد آمد
علی
Iran, Islamic Republic of
این دولت جنا یتهای غرب و عربستان را از یاد برده تا خنده ای از طرف مقابل می بیند قند توی دلش اب میشود نمی داند این خنده خنده کنیه است