شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱
۱۹

روایتی تازه از جلسه خصوصی رهبر انقلاب با معاون اول روحانی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۶
کد مطلب: 540921
من (رهبر معظم انقلاب اسلامی) هیچ مشکلی با اصلاح‌طلبان ندارم و سال 92 آمادگی داشتم دکتر عارف اصلاح‌طلب رئیس جمهور بشود و تمام دولت او از بین اصلاح‌طلبان باشد.
روایتی تازه از جلسه خصوصی رهبر انقلاب با معاون اول روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: سید حسن رسولی عضو  شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و از نزدیکان عارف در  بنیاد امید ایرانیان در گفتگوی با روزنامه دولت گفته است: اگر اصلاح‌طلبان مورد پذیرش مردم نبودند، امروز شوراهای اکثر کلانشهر‌ها به صورت یکدست از اصلاح‌طلبان برگزیده نمی‌شد. به بیان دیگر حضور اصلاح‌طلبان در حاکمیت و پذیرفته شدن‌شان از سوی حاکمیت، مناقشه برانگیز نیست. سال گذشته من از اسحاق جهانگیری شنیدم رهبر انقلاب در ملاقات جهانگیری به صراحت اعلام کرده بودند: «من (رهبر معظم انقلاب اسلامی) هیچ مشکلی با اصلاح‌طلبان ندارم و سال 92 آمادگی داشتم دکتر عارف اصلاح‌طلب رئیس جمهوری بشود و تمام دولت او از بین اصلاح‌طلبان باشد.»
 
وی در ادامه گفتگو با روزنامه ایران همچنین تصریح کرده است:  واضح و مبرهن است اگر ظرفیت اصلاحات نبود، الان دولتی اعتدالگرا در رأس قوه مجریه قرار نداشت؛ اگر ظرفیت اصلاح‌طلبی نبود، مجلس دهم به عنوان مجلس معتدل و خردمند شکل نمی‌گرفت!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما چه برداشتی از خرد دارید که به سلفی ببگیران با موگرینی خردمند می گویید
Iran, Islamic Republic of
یادمه زمانی که نتایج انتخابات مجلس مشخص شد کیهان و وطن امروز تیتر زدند که اصول گرایان در مجموع کل کشور پیروز شدند. حالا چی شده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خردمند؟!
یعنی سلفی گرفتن شده خردمندی؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خردمندی در این است که علیرغم تمامی بدعهدی ها و عهدشکنی های کدخدا، مجلس محترم ،صم بکم عمی فهم لایعقلون، را به حد اعلا به اجرا گذاشته است تا خدای نکرده به کدخدای مودب و باهوش برنخورد!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آمادگی و عادی کردن درخواست رفع حصر برای مردم درآینده نزدیک توسط دولت ومجلس
حسین حقپرست
Netherlands
این پیشنهاد صادقانه شما به محاکمه منجر می شود. بهر حال امام اول ما از حقوق خود برای اسلام گذشت. اگر افرادی که همه چیز از اسلام و ایران اسلامی گرفتند نمی خواهند این تلاش مذبوحانه و خودسرانه و خود بزرگ بینانه را پایان دهند ، دیگر حرفی نیست
مذبوحانه در لغتنامه دهخدا یعنی : شبیه به حرکاتی که مرغ یا گوسفند بسمل در واپسین دقایق حیات می کند
ضمنا فیلم رئیس جمهور اکتور سینما را دسته جمعی ببینید
Iran, Islamic Republic of
ولی نمی دانم چرا من و میلیونها چون من از حاکم شدن شما بشدت نگرانیم. هر وقت شما قدرت بدست گرفتید فقط جیب و منافع خود را دیدید و مردم در خانه تبعید شدند
ساکت
Iran, Islamic Republic of
واقعا!! متاسفم
علی
Iran, Islamic Republic of
مجلس خردمند را خیلی با مفهوم گفته (سلفی ذلت)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که رهبری با هیچ جناحی مشکل ندارند ولی اگر جناح یا شخصی منافع ملت و کشور را تهدید کند از هر طیفی که باشد قطعا با مخالفت سکاندار انقلاب مواجه خواهد شد. متاسفانه در این چند سال حضور اصلاح طلبها، بزرگترین خسارتها و دشمنیها با منافع ملی و شاید به نوعی خیانت(چه بسا ناآگاهانه) به منافع دراز مدت کشور از جانب عناصر این جناح صورت گرفته است...
Iran, Islamic Republic of
خردمند یا سلفی مند؟؟؟؟
یک عدد خردمند !!!
Iran, Islamic Republic of
ههههه ، مجلس خردمند !!!

معنی خردمند رو هم فهمیدیم !!!

سلفی
موگرینی
خردمندی
Iran, Islamic Republic of
به درستي سخن جهانگيري نمي توان اعتماد كرد؟
البته به استناد رفتارهايي كه در مناظرات، مردم از او ديدند!!!
Iran, Islamic Republic of
این رای فله ای مردم بود که اصلاح طلبها انتخاب شدن حالا همون هایی که بدلیل لجبازی وجو گرفتگی رای دادن پشیمان هستن چون یک سری نماینده بی سواد وحقیر را که هیچ کارایی ندارن به مجلس فرستادن
Iran, Islamic Republic of
اون مجلس خردمندت منو کشته.
فرمایشی ترین مجلس شده جانم
ali
Iran, Islamic Republic of
اینکه رهبری با اصلاح طلبان مشکلی ندارن که واضح است حرف رهبری در خصوص اصلاح طلبانی هست که یا لیبرالند یا سکولار ویا به راحتی ترک وطن می کنند می شند اپوزیسیون نظام
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
اولا به نقل قول اصلاح طلبان، نباید اعتماد کرد. این ها، دروغ زیاد میگویند. دروغ تقلب در فتنه 88، دروغ ولایتمداری رییس هایشان، و دروغ تهمت بار به رقیبشان درباره اعدام مردم، نشان از ... بودن این ها دارد. به ... هم نباید اعتماد کرد.
ثانیا، حرف رهبری در خفا، با حرف هایشان در مقابل مردم، تناقض ندارد. ممکن است ایشان همه چیز را علنا نگویند. ولی خلاف هم نمیگویند. ایشان، همواره به کسانی که دنباله روی آمریکا، مرعوب دشمن، سطحی نگر، و دارایه زاویه با انقلاب هستند، هشدار داده اند. ایشان، همواره راجع به فتنه 88، هشدار داده اند. خب ببینید کیا دنباله روی آمریکا هستند؟! کیا مرعوب دشمنند؟! کیا ضد بسیجو نیروهای انقلابی و نمازهای جمعه اند؟! فتنه 88 را، چه کسانی برنامه ریزی و اجرا کردند؟!! افسادطلبان یا نیروهای انقلابی و مخلص؟ قطعا افسادطلبان.
ثالثا شاید این ها میخواهند رهبری را، یا با خودشان نشان دهند و توجیهی برای اقدامات زشتشان بسازند، یا با واکنش رهبری در یکی از سخنرانی ها، مثلا به خیال خودشان، مردم اصلاح طلب را با رهبری، ضد کنند.
رابعا، قبل و بعد کلام را چرا نمیگویید؟! مثل اینا که سوء استفاده از حدیث میکنند، حرف میزنید! از کجا معلوم رهبری در انتقاد به اصلاح طلبان حرف زده باشند، جهانگیری گفته شما با اصل اصلاحات مخالفید؟ ایشان گفتند خیر، با اصلاحات و اصلاح طلبان مشکلی ندارم. حاضرم در حکومت به مسؤولیت هم برسند، اما نه از تندروهای آمریکایی شون. پس نصفه حرف نقل کردن، اهمیتی ندارد. کانه حرفی زده نشده.
خامسا آفتاب آمد دلیل آفتاب. این نمایندگان لیست مثلا امید که، شوق و توجه به یک اجنبی دشمن دارند و ذوق زده یک انسان پست هستند، نشان دادند اصلاح طلبی فعلی، عمدتا تربیت کننده نیروهای واداده، خیانتکار، بی فکر و ترسوست. رهبری کی، حامی چنین افراد و چنین مراکز فکریست؟
پس نتیجه میکنم:
افسادطلبان! لطفا دروغ نگویید.
Iran, Islamic Republic of
آدمای متوهم ! کجای این مجلس خردمنده ! خخخخخخخ
میرقلیچ
Iran, Islamic Republic of
بنده با توجه به آنچه که در این مدت از اصلاح طلبان دیدم چند مطلب را نتیجه گرفته ام. دوستان بزرگوارم اگر اگر حرف بنده را تکمیل کنند حتما استفاده می کنیم
۱- اگر پیروز انتخابات شدند فبها المراد والا ایجاد اغتشاش
۲- در سیاست خارجی شدیدا به آمریکا و مستکبرین باج می دهند. و همیشه از باب ذلت مذاکره می کنند در حالیکه(لن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا)
۳- نسبت به هشدارهای مکرر رهبر معظم کم توجهی می کنند و بعد از اینکه کار را خراب کردند از مشاوره رهبری دم می زنند
۴- در دفاع ۸ ساله، بسیاری از اینها یا در تحصیل علم در اروپا بودند و یا مثل عمو گرینف اخراجیها یک بام و دو هوا می کردند
۵- با این حال خود را از متولیان اصلی انقلاب می دانند.