يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

صهیونیسم اهدافش را زیرپوشش یونسکو دنبال می‌کند

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 530735
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بابیان اینکه صهیونیسم اهداف خود در کشورهای اسلامی را زیرپوشش یونسکو دنبال می‌کند، گفت: سند ۲۰۳۰ با دارا بودن مفادی چون برابری جنسی، آزاد گذاشتن روابط جنسی و آموزش‌های جنسی آیات قرآن کریم را نقض می‌کند.
به گزارش جهان نيوز، کبری خزعلی امروز در سخنانی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به ابعاد و زوایای مختلف سند 2030 اظهار داشت: این سند تعهد محض به یونسکو بوده و با روح اسلام و قرآن در تضاد است.

وی بابیان اینکه سند 2030 احکام مربوط به عفاف و زنا را نقض می‌کند، افزود: این سند بخش‌های زیادی از آیات قرآن کریم در مورد تربیت فرزند و حجاب و عفاف را نیز نقض می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه سند 2030 سبب تبدیل کشورهای اسلامی به کشورهای سکولار می‌شود، تصریح کرد: این سند نظام آموزشی کشورهای اسلامی را مورد هجوم قرار داده و آن‌ها را  تحت سلطه یونسکو قرار می‌دهد.

وی با اشاره به صفحه 102 سند 2030 ادامه داد: در این صفحه الزام شده تا نظام آموزشی مدارس و مهدهای کودک‌ها زیر نظر یونسکو قرار گیرد، که در صورت پایبند نبودن به این تعهد، تخطی از حقوق بشر به شمار می‌رود.

خزعلی بابیان اینکه صهیونیسم اهداف خود در کشورهای اسلامی را زیرپوشش یونسکو دنبال می‌کند، گفت: این سند با دارا بودن مفادی چون برابری جنسی، آزاد گذاشتن روابط جنسی و آموزش‌های جنسی آیات قرآن کریم را نقض می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلان کشور را اتخاذ می‌کند، تصریح کرد: این سند بدون اجازه رهبری امضاشده و باوجود مخالفت ایشان و سایر مراجع لغو آن همچنان از طریق رسانه‌های گروهی اعلام‌نشده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به عواقب این سند، گفت: در صورت لغو نشدن سند 2030 ملزم به رعایت آن بوده و مجبوریم از قوانین اسلامی دست بکشیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *