پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

قدردانی العبادی از فتوای جهاد آیت الله سیستانی

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 530329
نخست‌وزیر عراق از موضع تاریخی مرجعیت دینی این کشور در حمایت از نیروهای عراقی قدردانی کرد.
قدردانی العبادی از فتوای جهاد آیت الله سیستانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  به نقل از الفرات نیوز، حیدرالعبادی نخست‌وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای از حمایت‌های گسترده آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان این کشور از ارتش عراق به‌ویژه در آزادسازی موصل، قدردانی کرد.

وی افزود: این موضع تاریخی مرجعیت دینی در ادامه مواضع ایشان در دفاع از عراق و ملت آن و در راس آنها فتوای جهاد کفایی است که این کشور را نجات داده و راه پیروزی را هموار ساخته است.

نخست‌وزیر عراق همچنین در این بیانیه از فراخوان مرجعیت دینی برای همزیستی مسالمت‌آمیز برای ضمانت دوری از هر گونه درگیری فرقه ای و مذهبی، تاکید کرد.

"حیدر العبادی" نخست‌وزیر عراق روز پنجشنبه از پایان گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز  پنجشنبه مسجد النوری، گلدسته الحدباء و السرجخانه در موصل قدیم را آزاد کردند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از ۲۶ مهر ۱۳۹۵ و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود ۱۰۰ روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *