کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی تشریح کرد: پنج نکته درباره حواشی روز عیدفطر

7 تير 1396 ساعت 16:48

محتوی ارایه شده شعر ایشان در روز عید فطر کاملا درست بود و همه مضامین آن نیز به دقت و زیبایی انتخاب شده بود که از این جهت جای سپاس از سراینده گان آن را دارد.


به گزارش جهان نیوز؛ علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت:
هوالحکیم
شعر خوانی مداح عزیز و خوش بیان  جناب آقای دکتر میثم مطیعی در روز عید فطر محل بحث و اظهار نظرهای مختلفی قرار گرفت که پیرامون آن بیان چند نکته خالی از لطف نیست.
۱. برادر عزیزم آقای دکتر مطیعی، فردی خالص، خوش ذوق، باصفا و باسواد است که به ظرایف شعری واقف بوده و مستمعین خود را همیشه بهره مند می سازد.
۲. محتوی ارایه شده شعر ایشان در روز عید فطر کاملا درست بود و همه مضامین آن نیز به دقت و زیبایی انتخاب شده بود که از این جهت جای سپاس از سراینده گان آن را دارد.
۳. آقا میثم مثل همیشه به قشنگی شعر پرمحتوایش را خواند اما به نظر زمان و جایگاه ارایه این شعر نامناسب بود و اگر بهانه ای دست پوچ اندیشان نمی داد نیز باز از خواندن آن قبل از اقامه نماز عید فطر و در حضور  سلایق مختلف از مردم و مسئولان باید پرهیز می شد، چرا که در این موقعیت ها ذایقه افراد، بیان ظریف و استدلال گونه می طلبد تا با آن ارتباط برقرار کند نه در مواجهه با اظهار نتایج صریح، بخشی هرچند اندک از مخاطبین را به موضع وادارد.
 ۴. نکته دیگر عقده گشایی کسانی بود که خوش ندارند ملت با این واقعیت ها آشنا شده و کوس رسوایی شان و وعده های خام و توخالی  آنها معلوم شود. اینان که به کمترین بهانه  آسمان ریسمان می کنند و مخالفین خود را به فحش و ناسزا می گیرند، بجای پرداختن به اشتباه بزرگی که در اعتماد به دشمن و واگذار کردن سرمایه های ملت ایران داشتند و امروز باید نادم و پشیمان از پیشگاه مردم عذرخواهی کنند عادت کرده اند که  با فریاد کشیدن گوش فلک را کر کرده و مانع رسیدن حرف حق به افکار عمومی شوند.
۵. باید هوشیار بود و با پرهیز از اشتباهاتی که محل سوء استفاده جنجال زیست ها می شود، در دام دوقطبی سازی کاذب مغرضین نیفتاد و هیزم تنور خاموش آنان نشد که امروز جامعه نیاز به استدلال و آرامش دارد.


کد مطلب: 529809

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/529809/زاکانی-تشریح-پنج-نکته-درباره-حواشی-روز-عیدفطر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com