شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

جای معنوی نژادها خالی

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 527715
ستاره دوباره متولد شده والیبال ایران در هفته سوم مصدوم بود و تمام بازیکنانی که در بازی های قبلی به زمین می آمدند و نتیجه را تغییر می دادند در این دیدار غایب بودند.
جای معنوی نژادها خالی

به گزارش جهان نيوز، ترکیب اصلی و همیشگی ایگور کولاکویچ یک بار دیگر جواب نداد و این بار هم در ستی که بازیکنان ذخیره به میدان آمدند روند بازی تغییر پیدا کرد. از 3 بردی که ایران در لیگ جهانی به دست آورد می توان سهم بزرگی از 2 برد را به محمد جواد معنوی نژاد داد که هر موقع به زمین آمد نقش بسیار موثری از خود نشان داد.

نکته جالب تر اینکه سامان فائزی هم از زمان حضور خود در زمین 5 پاس از معروف گرفت که هر 5 ضربه او به توپ با امتیاز همراه بود اما او هم در امتیازات پایانی به زمین فرستاده شد. فرهاد نظری افشار هم تنها 5 امتیاز فرصت بازی داشت که در همان امتیازات یک اسپک پایپ و یک توپ گیری داشت.
به مجتبی میرزاجانپور حتی یک امتیاز هم بازی نرسید و رضا قرا در حالیکه با ورودش به زمین 2 امتیاز از حمله را به دست آورد اما در ست دوم یک بار دیگر غفور به جای او وارد زمین شد. هرگاه کولاکویچ به بازیکنان جوان و نیمکت نشین میدان داده است آنها با تمام وجود بازی کرده اند و نتیجه بازی را چرخاندند اما این فرصت در این دیدار هم به آنها داده نشد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *