يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۴

تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از ساختمان مجلس چیست؟

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 526243
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از اتخاذ تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از ساختمان مجلس خبر داد.
تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از ساختمان مجلس چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث تروریستی در مجلس فضاهای جدید امنیتی تعبیه می‌شود، گفت: در بحث امنیت فیزیکی ورودی‌های مجلس تا چند روز آینده تغییراتی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات مکرری با دستگاه‌های امنیتی درباره تغییرات در بحث امنیت فیزیکی مجلس انجام  شده، ادامه داد: با شورای عالی امنیت ملی نیز رایزنی‌های لازم انجام شده و پیشنهاداتی نیز از سوی این شورا ارائه شده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه جلساتی نیز با مسئولان پدافندی کشور در همین زمینه برگزار شده و پیشنهاداتی نیز از سوی مسئولان آنها ارائه شده، افزود: در برخی از مکان‌های دیگر در کشور نیز که استراتژیک به حساب می‌آیند پیشنهاداتی ارائه شده تا ضریب امنیتی‌شان بالاتر برود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این پیشنهادات، نصب درب‌های آهنی برای مجلس است که در حال بررسی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
ایکاش از هر اتفاقی به این سرعت درس میگرفتیم.!
Malaysia
برای نصب درب آهنی و یا دوربین و یا هر چیزه دیگه باید با شورای امنیت ملی مشورت کنند ؟!!
همه چیز تبلیغاتی و سیاسی شده، سپاه پاسدان خودش همه این کارها رو انجام می ده نیازی به این همه تبلیغات و بزرگنمایی نیست.
سحر
Iran, Islamic Republic of
اقدام تروریستها چند عیب دارد جدای از خسارات جانی ومالی، نکته ای که بعد از سال۶۰ آفت مسئولین شد همانا دور شدن آنها از مردم به بهانه های امنیتی بود تا آنجا که الآنه جامعه از اشرافیت دولتی رنج میبرد و یا هرگونه انتقاد از دولت با هجمه سنگین شخص رئیس دولت و اصحابش روبرو می شود، خلاصه رعایت موازین امنیتی نباید در سبک زندگی اداری وشخصی دولت مردان اثر منفی بگذارد که اینهم از خواسته های دشمن است
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
شنیدم برخی ازنماینده های تهران هنوز سرکارنیامدند وحالشون خوب نشده