دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۴
۱۷

ناگفته های قالیباف درباره انتخابات ریاست جمهوری

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 526132
قالیباف گفت: من با فشار ولی با اختیار خودم به انتخابات وارد شدم.
ناگفته های قالیباف درباره انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش جهان نيوز،  من با فشار ولی با اختیار  خودم به انتخابات وارد شدم. اما تحلیل هایی از ابتدا داشتم و بر اساس همان تحلیل ها معتقد بودم نباید دو نفر در انتخابات بمانیم و من به همین خاطر کنار کشیدم.

املاک نجومی یک طراحی سیاسی و یک دروغ بزرگ بود. من به جد این موضوع را دنبال کردم. هیچ جرمی اتفاق نیفتاده بود. دستگاه قضا هم بررسی کرد. این موضوع بر اساس آیین نامه ای بوده که وجود داشته و بسیاری همانطور که در مناظرات گفتم بر اساس همین آیین نامه زمین های با قیمت متری ۱۴۰ هزار تومان دریافت کردند.  حتی بنده در این آیین نامه ها محدودیت ایجاد کرده بودم.

بنده در خدمت رسانی هیچ وقت این نگاه را نداشتم چه کسی ، چه دینی دارد و از کجاست و به کجا وابسته است. می گفتم باید خدمت کرد و من خدمتگزارم. فقط اگر می خواستم فرق بگذارم برای محرومین بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرد اجرا و عمل
قدرنشناسان به زودي با ديدن عملكرد ضعيف ديگران پشيمان خواهند شد
جواد
Iran, Islamic Republic of
چون به تکلیف عمل می کنیم پیروزیم . پیروز باشی قهرمان
Iran, Islamic Republic of
قالیباف کم نظیر است
Iran, Islamic Republic of
دکتر دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
ان شالله نفر اول منتخبین مجلس تهران در سال ۱۳۹۸ آقای قالیباف خواهند بود با دو‌میلیون رای...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ایشان لیاقت بسیار بالایی دارند که ان شاء الله مردم بیش از پیش خدمتگزاران صادق خود را از خائنین به نظام بشناسند..
خدا نگهدارت سردار. شهامتت در مقابل منافقین بی مثال بود.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اشتباه بود کنار رفتنش

چون سازمان انتخاباتی منظم قالیباف کنار ستاد رییسی مانع تخلفات و مهندسی گسترده میشد
سید را تنها گیر آوردند و...
و تاسف از تغییر ناگهانی نتیجه...
Iran, Islamic Republic of
آفرین به بند سوم
نود و شش درصدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر قالیباف
ایثار گر انقلاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر قالیبا ف
Iran, Islamic Republic of
اقای قالیباف بجای گفتن وتکرار مداوم 4 درصدی ها ای کاش طرح وبرنامه می داد مگر خود ایشان جزو 4 درصدی ها نیست وی مناظره های بدی را اچرا کرد و حتی به ضرر رییسی هم کار کرد ما انتظار داشتیم همه کاندیدها طرح وبرنامه بدهند ولی بیشتر طفره رفتند و جوابهای بی ربط می دادند وگویا فقط ایراد همدیگر را می گفتند
Iran, Islamic Republic of
این طرح 4 درصدی و 96 درصدی واقعا احمقانه بود. چه اشکالی داره کسی زحمت میکشه راحت زندگی کنه؟ من به رییسی رای دادم ولی با بعضی از رفتارها مخالفم. چرا جامعه باید دو دسته شود؟ تو صف رای دادن انهایی که به روحانی رای میدادند به دیگران با دیده حقارت نگاه میکردند انگار ما از پشت کوه اومدیم و چیزی نمیفهمیم. اقا اگه دیدگاه مخالف روحانی می خواد دور بعد رای بیاره باید روش بهتری رو انتخاب کنه با این روش اصلا رای نمیاره. به این 16 میلیون دلخوش نباشید.
Iran, Islamic Republic of
بابا فکرتون منحرف نشه
منظور از 4درصدی مقام های رشوه بگیر و حقوق نامتعارف و نجومی بگیر بوده.
کسایی که رانت میخورن و قاچاقچی اند اکثراً.
منظور این طرح این بوده که 96 درصد مردم اند و اون 4 درصد دقیقا خود دولتی ها هستن!
حیف علی رقم همه ی تلاش ها خیلی ها نفمهیدند ......
Netherlands
تو عشقی
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
به نظرم یکی از اشتباهات دوستان انقلابی ما آنست که از انسانهای شاخص انقلابی حمایت لازم را انجام نمیدهند. نمیگویم همانند جناح مقابل کورکورانه بدترینها و مساله دارترین افراد را بخاطر همراهی سیاسی با بی پروایی تایید کنیم. بله حمایت از کسانی که فاسدترین پرونده ها را دارند تنها به دلایل سیاسی در جناح مقابل به کررات تکرار شده است لکن ما از خوبان خود نیز حمایت درستی نمیکنیم که این قطعا ایراد است.
جناب قالیباف با اینهمه خدمات شایسته و جهادی در شهر تهران علی رغم عدم تامین بودجه های مصوب تکلیفی دولت که متاسفانه در تمام زمان زمامداری ایشان وجود داشت، برگ زرینی در خدمت به مردم از خود بجای گذاشتند که میتواند تا مدتها به عنوان شاخص و رکورد مطرح باشد و بنظرم ما میبایست مطالبه گرانه این رکوردها را با توجه به مذایقه های دولتی در آینده از شهردار جدید که قطعا حمایت همه جانبه ی دولت را خواهد داشت دنبال کنیم. کافیست بدانیم که آنها شخصی مثل کرباسچی که به خاطر فساد مالی دارای محومیت قضایی بود را "امیرکبیر" نامیدند و طرفداران متعصبشان از او حمایت کردند لکن ما در حمایت از قالیباف که به راستی سردار سازندگی و امیرکبیر تهران میتوان نامیدش خیلی ضعیف عمل کرده ایم که البته با رویکردی که عرض کردم میتوان نام ایشان را همواره به بهانه های مختلف طرح نمود تا خاری بر چشم آنها باشد و نتوانند انقلابیون را هر کدام به بهانه ای تخریب کنند و ساده لوح های ما متوجه مقصود نهایی آنها که همانها تنها تر نمودن حداکثری انقلابیون است نائل آیند...
اندیشه
خدمتی که تشکر نگردد گناهی است نابخشودنی؛ ایشان مرد اقدام و عمل بودند و باید همگی این شاخصه ایشان را سپاس گویند