دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نگرانی در اردوی تیم والیبال امید

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 524996
سرپرست تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال مردان گفت: ۷۵ روز برای هماهنگی بازیکنان با قوانین جدید والیبال فرصت داریم و این موضوع نگران کننده است.
نگرانی در اردوی تیم والیبال امید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم والیبال زیر 23 سال مردان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان از اول خرداد ماه آغاز شده است. بازیکنان دعوت شده بر اساس برنامه تنظیم شده سیچلو پنج روز صبح و عصر تمرین دارند و یک و نیم روز استراحت می‌کنند.

مهدی نفر، سرپرست تیم زیر 23 سال، مهمترین نگرانی کادر فنی تیم ملی زیر 23 سال را قوانین جدید فدراسیون جهانی برای رقابت‌های این رده سنی اعلام کرد و گفت: تنها 75 روز فرصت برای هماهنگی بازیکنان با این قوانین را داریم و باید تمرینات و دیدارهای دوستانه تیم نیز بر اساس این قوانین باشد.

وی در تشریح این قوانین گفت: چند تغییر مهم در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر 23 سال لحاظ شده است که برگزاری ست‌ها در 15 امتیاز از جمله آنان هست. بر اساس این قوانین، مسابقات در هفت ست برگزار می‌شود و تیمی که چهار ست فاتح میدان باشد، برنده خواهد بود.

سرپرست تیم والیبال زیر 23 سال ادامه داد: سرویس زننده در قوانین جدید باید قبل از خط شروع زمین، فرود آید و قطر پاسورها نیز حتما باید قبل از خط یک سوم فرود آیند، در غیر این صورت خطا گرفته می‌شود.

وی گفت: برای اینکه بازیکنان با این قوانین هماهنگ شوند نیاز به برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه بر اساس این قوانین داریم که منتظر تصمیم فدراسیون برای اردوی برون مرزی و مسابقه تدارکاتی با تیم‌های زیر 23 سال لهستان و روسیه هستیم.

مهدی نفر دعوت از تیم‌های مختلف جهان برای حضور در ایران را نیز از دیگر برنامه ها برای این موضوع دانست و گفت: این برنامه ریزی برای مرداد ماه خواهد بود و هنوز تیم‌هایی که به ایران می‌آیند، مشخص نشده‌اند.

سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبانی مصر برگزار می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *