چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
برد بدون معروف، موسوی و محمودی؛

ایران 3 - لهستان 1؛ شکار گرگ با 6 جوان

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 524367
تیم ملی والیبال ایران توانست اولین برد خود در لیگ جهانی را بدون ستاره های خود مقابل تنها تیم بدون شکست گروه به دست بیاورد.
ایران 3 - لهستان 1؛ شکار گرگ با 6 جوان

به گزارش جهان نيوز، تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در اولین هفته از لیگ جهانی مقابل لهستان انجام خواهد داد. صدرنشین جدول کلی مسابقات که با 2 پیروزی از 2 بازی تنها تیم بدون شکست گروه A است. آنها با سرمربی جدید خود در دو بازی گذشته فوق العاده ظاهر شدند و توانستند برزیل و ایتالیا، دو فینالیست المپیک ریو را شکست بدهند و حالا رو در روی ایرانی قرار خواهند گرفت که تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده است.

دیدار همیشه پر از تنش ایران و لهستان این بار یک اتفاق ویژه و البته ناخوشایند برای شاگردان کولاویچ دارد چرا که این مربی مونته نگرویی حالا علاوه بر شهرام محمودی و محمد موسوی که در تهران مانده اند، سعید معروف کاپیتان خود را هم در اختیار ندارد. کاپیتان بعد از ناهار روز مسابقه با مشکل گوارشی و در نهایت تب بالا رو به رو شده است و به دستور پزشک تیم از ترکیب تیم خارج شد تا فرهاد سال افزون پاسور و عادل غلامی کاپیتان امروز ایران باشند.
 

 
ایران توانست با درخشش امیر غفور، محمد جواد معنوی نژاد، فرهاد سال افزون و میلاد عبادی پور در غیاب 3 ستاره مطرح کشورمان لهستان را با نتیجه 3 بر یک و امتیازات 18 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 شکست بدهد تا اولین پیروزی ایران مقابل تنها تیم بدون شکست گروه انجام بگیرد.
 


منبع:ورزش3
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *