يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
روستا آزاد:

ذینفعان حضور میرزاده در دانشگاه آزاد جوسازی می‌کنند

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 523497
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه برخی ذینفعان حضور میرزاده در دانشگاه آزاد می‌خواهند علیه ولایتی جوسازی کنند، گفت: عملکرد ولایتی در تغییر رئیس دانشگاه آزاد و برخورد با عملکرد غیرقانونی وی بر اساس قانون و حق وی بود.
ذینفعان حضور میرزاده در دانشگاه آزاد جوسازی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، رضا روستا آزاد عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف، در رابطه با عملکرد علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد، گفت: مدت زیادی نیست که علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیأت مؤسس و رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد منصوب شده است. ارزیابی عملکرد در این مدت کوتاه ممکن نیست ولی آن چه مسلم است ولایتی یک شخصیت علمی، متدین و موجه است که تمام گروه‌ها وی را تأیید می‌کنند.

روستاآزاد افزود: ولایتی یک شخصیت کم‌بدیل علمی و اجتماعی است که همه وی را به سلامت، صداقت و اصالت می‌شناسند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ولایتی مدت زیادی در دانشگاه آزاد نبوده است و در این مدت شاید فقط تغییر رئیس دانشگاه را بتوان جزو عملکرد و ارزیابی کرد که این تغییر نیز بر اساس قانون و با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی رئیس سابق دانشگاه انجام شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: برخی به صورت سیاسی و نه به صورت منطقی و کارشناسی در شبکه‌های اجتماعی جوسازی می‌کنند و سعی در ارزیابی نادرست عملکرد ولایتی دارند ولی ولایتی بر اساس قوانین حاکم در دانشگاه آزاد برای تغییر رئیس دانشگاه کمک کرده است.

روستاآزاد گفت: در کره جنوبی یکی از نزدیکان رئیس جمهور کار غیرقانونی انجام داد که رئیس جمهور را تغییر دادند، میرزاده و پسرانش کارهای غیرقانونی کردند و پسران وی دخالت‌های غیرمسئولانه و غیرقانونی داشتند که حتی گفته می‌شود مرحوم آیت‌الله هاشمی نیز در برخورد با این تخلفات تأکید داشته و در آن زمان هم قضیه تغییر میرزاده مطرح بوده ولی می‌خواستند این قضیه را به پس از انتخابات موکول کنند.

وی ادامه داد: می‌گویند یاسر هاشمی نیز با میرزاده اختلاف داشته بنابراین ولایتی بر اساس سوابقی که از میرزاده می‌دانست به صورت قانونی وی را برکنار کرد ولی افرادی که با حضور میرزاده در دانشگاه آزاد به نفع می‌رسند جوسازی می‌کنند در حالی که تغییر رئیس دانشگاه حق قانونی ولایتی بوده است.

منبف: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *